Σάββατο, 7 Νοεμβρίου 2015

Θεοφάνη Γραικιώτη : Τηλεφωνικό κουτσομπολιό





Θεοφάνη Γραικιώτη :
Τηλεφωνικό κουτσομπολιό

-Άνθρωπος της εποχής χρυσή μου
-Τι λες;;;;;
-Βγαλμένος απ την εποχή μας χρυσή μου…
-Μωρέ τι μου λες
-Μπασμένος στα πράγματα. Όχι σαν κάτι άλλους

Λακριντί
Δηλαδή τι λακριντί
Φωτιά είχε πιάσει το τηλέφωνο.
Έτσι συμβαίνει συνήθως
Όταν μάλιστα η μια ξάπλα στον καναπέ
και η άλλη με φραπέ και τσιγάρο στο χέρι.
και κουτσομπολίστικη διάθεση αμφοτέρων
Άστα να πάνε,
Το λακριντί δεν έχει τελειωμό.

-Λέγε και με κρατάς σε αγωνία
-Λοιπόν. Ενδιαφέρεται.
Απ'  την πρώτη στιγμή το κατάλαβα.
Ο τρόπος που με κοίταζε,
Που μου μίλαγε
Φως φανάρι.
Όταν μου ζήτησε να μου κάνει το τραπέζι,
τότε ήμουν σίγουρη.
Ο τύπος ενδιαφερότανε,
-Πες μου τι έγινε παρακάτω
-Έχω και μία έκπληξη για σας, μου είπε
Αλλά αυτή το βράδυ στο κέντρο.
-Τον συνάντησες;;;;; Πες μου τον συνάντησες;;;;
-Καιτούλα μου χάνονται τέτοια κελεπούρια;;;;
Και βέβαια τον συνάντησα.
Αυτός υπέροχος μεσ' στην κουστουμιά του
Ψηλός, λεπτός ….  Ωραίος
Και 'γω ξέρεις..
Φορούσα το ξώπλατο.
Αυτό μωρέ που ανάβει φωτιές.
Ωραία ατμόσφαιρα.
Χαμηλός φωτισμός. Κεριά. Απαλή μουσική
Και το φαγητό θεσπέσιο….
Στο επιδόρπιο μου χαμογέλασε
Χαμόγελο προάγγελος.
Κάτι ήθελε να μου πει.
Πήρε ύφος σοβαρό.
Έσκυψε κοντά μου
Ψιθύρισε
Η έκπληξη που σου υποσχέθηκα
-Λέγε μωρέ και με κρατάς σε αγωνία
-Άφησε στο τραπέζι το δώρο του.
Τυλιγμένο σε χαρτί πολυτελείας.
Με έναν υπέροχο φιόγκο.
Χαμογελούσε πάντα
-Αχ τη ρομαντική σκηνή. Τι είχε το δώρο;;;;;;;;
-Όταν το άνοιξα. Έμεινα. Μαρμάρωσα.
Δεν μπορούσα ν αρθρώσω λέξη.
Δεν ήξερα τι να πω.
Ένα πανάκριβο δώρο Καιτούλα μου.
Που δεν μπορείς να φανταστείς
-Δαχτυλίδι;;;;;,Κολιέ;;;;;;;;;;Μονόπετρο;;;;;;;;;;;Ρουμπίνι;;;;;;;;;;
Λέγε πανάθεμά σε και δεν αντέχω
-Η αξία του Καιτούλα μου ήταν 850 Ευρώ.
500 ο ΕΝΦΙΑ, και 350 τα τέλη κυκλοφορίας
Μου τα εξόφλησε όλα.
Τέτοιο δώρο. Τέτοιο δώρο..
Στο 'πα. Άνθρωπος της εποχής μας ....... Όχι παλαιολιθικός..........

Απ την άλλη άκρη του σύρματος. Βαθύς αναστεναγμός….

-Αχ χρυσή μου .Αυτοί είναι άντρες...........
Όχι σαν τον δικό μου που μ' έχει τρελάνει
στα κολιέ και στα μονόπετρα..................... ......
Θεοφάνης Γραικιώτης
facebook/Theofanis Graikiotis

Δεν υπάρχουν σχόλια: