Παρασκευή, 20 Μαΐου 2016

Ο «ΕΡΑΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ» ΚΑΙ Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ




 Ο «ΕΡΑΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ» ΚΑΙ Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Χαράματα
Μαθητούδι τότε
Σηκώθηκα χαράματα
Το κοντό παντελονάκι μου, καλοσιδερωμένο·
με τιράντες.
Το πουκαμισάκι μου. Καλοσιδερωμένο κι αυτό.
Γυαλισμένα τα παπούτσια μου.
Όσο για την χωρίστρα…
Τέλεια. Φτιαγμένη απ τα χέρια της μητέρας.
-Για να σε δω, μου είπε..
Έκανα μία περιστροφή
-Ωραία . Να σου βάλω και κολόνια
-Δεν θέλω, διαμαρτυρήθηκα. Θ’ αργήσω…
Η μητέρα χαμογέλασε.
Σπουδαία μέρα για τον κανακάρι της η σημερινή.
Εμ’ πως να μην είναι;;;;
Σαμαρείτης είναι σήμερα ο κανακάρης.
Και με περιβραχιόνιο, που το καμάρωνε
«ΕΡΑΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ» έγραφε..
Με πήγε μέχρι την πόρτα χαμογελαστή
-Στο καλό παιδί μου και να προσέχεις.

Ήμουν υπερήφανος
Συμμετείχα στον έρανο, αφιλοκερδώς.
Με πλούσια αισθήματα αγάπης για τον συνάνθρωπο ήταν γεμάτη η καρδιά μου.
Ήμουν ο μικρότερος της ομάδος.
Μαζί μου  ένας αστυνομικός και μία αδελφή νοσοκόμος με στολή.

Πήραμε σβάρνα τις γειτονιές..
Δεν αφήσαμε δρόμο για δρόμο, σοκάκι για σοκάκι.
Βγάλαμε κάλους απ’  το περπατητό.
Ποτάμι ο ιδρώτας στα πρόσωπά μας·
Υπερήφανοι όμως. ΙΕΡΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ
Αυτό λέγαμε σε όσους μας άνοιγαν.
Γιατί άλλες πόρτες ήταν κλειστές.
Άλλοι μας ενέπαιζαν
-Δώσαμε, δώσαμε, μας έλεγαν και … μας  έκλειναν την πόρτα κατάμουτρα.
Εμείς όμως εκεί στο καθήκον.
Δύναμη παίρναμε απ τη σκέψη ότι τα χρήματα αυτά ήταν για ιερό σκοπό
Τα χρήματα αυτά θα γίνονταν Νοσοκομεία· Θα γίνονταν ιατροφαρμακευτικό υλικό· Θα γίνονταν ασθενοφόρα ….
ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ
ΘΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΖΑΝ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ

Το μεσημέρι διψάσαμε, πεινάσαμε·
Αρκετά ήταν τα χρήματα που μαζέψαμε·
Κόβαμε αποδείξεις. Δίναμε κουπόνια
Ούτε σκέψη ν’ αγγίξουμε τα χρήματα αυτά.
Καλλίτερα πεινασμένοι; Καλλίτερα…
Καλλίτερα διψασμένοι;  Καλλίτερα…
Ευτυχισμένοι απ’ αυτή μας τη θυσία
ΙΕΡΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΡΑΝΟΥ

Και τα χρήματα αυτά τελικά αποκαλύπτεται ότι ..
Έγιναν οφσόρ καταθέσεις, χρηματοδότησαν λαμόγια, έγιναν βίλες, πολυτελή αυτοκίνητα, ακίνητα, πλούσια τσιμπούσια, από αυτούς  που είχαν την διαχείρησή ΑΥΤΩΝ που εμείς με τον ιδρώτα και τον ποδαρόδρομο τους τα εξασφαλίσαμε
Τότε δεν τα ήξερα…
Δεν μπορούσα να φαντασθώ την ύπαρξη ΥΠΑΝΘΡΩΠΩΝ που γεύονται τους κόπους νεαρών παιδιών που πιστεύουν στην ιερότητα της προσφοράς  και.. στην αγάπη για τον συνάνθρωπο

ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ των ανθρώπων αυτών απιστίες, υπεξαιρέσεις  μα μεγαλύτερο έγκλημα τους
Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ·
απέναντι στα νεαρά παιδιά που πίστευαν στην ιερότητα των χρημάτων που με κόπο αλλά και υπερηφάνεια μάζευαν για να τα γευτούν -εν αγνοία τους- αυτοί ΟΙ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΙ.......
facebook/Theofanis Graikiotis

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: