Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2016

Θεοφάνης Γραικιώτης: ΠΕΡΙ ΑΙΩΝΙΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ



ΠΕΡΙ ΑΙΩΝΙΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης
Μαλλί μαύρο κορακίσιο και γυαλιστερό.
Το να πόδι πάνω στ’ άλλο.
Έχει ξαπλάρει στην πολυθρονάρα.
Ύφος αναιδές…
Βαρβάτο κομματικό στέλεχος βλέπετε!!!
Κοιτά τον Υπουργό κατάματα.
Ο Υπουργός κατεβάζει τα γυαλιά του.
Όλα αυτά στο γραφείο του Υπουργού.
Ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος :
-Φοιτητής λοιπόν, λέει ο Υπουργός
-Αιώνιος, απαντά το κορακίσιο
-Κάπως μεγάλος για φοιτητής
-Γιατί;;; Έχεις δει εσύ αιώνιο παιδαρέλι;;;;;;;;;;
Ο Υπουργός ξύνει το κεφάλι του.
-Αυτό να μου πεις…Και πότε με το καλό σκέπτεσαι να τελειώσεις;;;;;;;;;
-Υπουργέ μου, όταν μου δώσεις το πτυχίο
Ο Υπουργός ξεροκαταπίνει. Τρεις ανάσες. Συνέρχεται...
-Μα εγώ είμαι Υπουργός. Δεν δίνω πτυχία.Τα πτυχία μόνο απ το Πανεπιστήμιο.
Το κορακίσιο αστράφτει.
-Μα αν ήταν να το πάρω απ' το Πανεπιστήμιο θα ήμουν εδώ;;;;;;;;;;;
Εξ’ άλλου Υπουργέ μου κάνετε άλλα κι άλλα αυτό δεν μπορείτε;;;;;;;;;;;;;;
Ο Υπουργός έχει γλαρώσει.
-Δηλαδή τι θέλετε να κάνω κύριε·
[τον είπε κύριο, ας όψεται η κομματική του ιδιότητα]
Να κάνω ένα Νόμο που να λέει όποιος συμπλήρωσε δέκα τουλάχιστον χρόνια στο Πανεπιστήμιο να παίρνει πτυχίο;;;;
-Μάλιστα
-Τι μάλιστα βρε. Θα με πάρουν με τις λεμονόκουπες
-Δεν θα είναι η πρώτη φορά … Εξ αλλου Υπουργέ μου δεν θέλετε να δώσετε χαρά στον πατέρα μου που όποτε πάω στο χωριό με ρωτάει «ΤΟΦΕΡΕΣ … ΤΟΦΕΡΕΣ,. αχ παιδί μου μ' αυτό τον καημό θα πεθάνω…»
-Κι εσύ τι του απαντάς
-Κι εγώ μ' αυτό τον καημό θα πεθάνω πατέρα.....
Άφωνος ο Υπουργός
-Θέλετε να εγκληματήσω Υπουργέ μου. Γιατί αν δεν το πάρω...και με τον Νόμο......θα αγοράσω πλαστό. Πέστε ότι πολεμάτε την εγκληματικότητα δίνοντας μου το πτυχίο.
Το στόμα του Υπουργού ορθάνοικτο. Τολμά να ψιθυρίσει:
-Και εδώ αφού δεν σπουδάζεις τι κάνεις;;;;;;;;;
-Τα γνωστά πρέφα, τάβλι....τα γνωστά. Εξ άλλου δεν είμαι μόνος.  Στην κατηγορία μου είναι 10.000 κόσμος. Για ξανασκέψου το Υπουργέ μου
-Και τι θα κάνετε όλοι εσείς στην ζωή σας κύριε;;;;;;;;
- Θα ασχοληθούμε με οικοδομικές εργασίες. ΤΙ ΤΟΥΒΛΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Facebook/Theofanis Graikiotis

Δεν υπάρχουν σχόλια: