Τρίτη, 20 Σεπτεμβρίου 2016

Θεοφάνη Γραικιώτη : ΞΕΝΟΔΟΧΟΣ ΣΤΗ ΜΑΝΗ




ΞΕΝΟΔΟΧΟΣ ΣΤΗ ΜΑΝΗ
-Και από ‘δω το παραθυράκι
Με έπαρση το δείχνει
Τραβάω το κουρτινάκι
Ένας πανέμορφος κόλπος
Σηματοδοτείται από έναν βράχο
Βράχο εντυπωσιακό
Ψηλό, άγριο και απότομο,
να βουτά στην είσοδο του κόλπου
σε βαθειά νερά.
Στον κόλπο, ενα ιστιοπλοικό
Η θέα μου φτιάχνει την διάθεση
-Το παράθυρο όμως μικρό
διαμαρτύρεται η συμβία
Κουνάω το κεφάλι με απογοήτευση
Της λέω :
-Μα δεν κατάλαβες ότι μένουμε σε ΠΥΡΓΟ
ότι πλέον εσύ αναβαθμίζεσαι και γίνεσαι
.........ΠΥΡΓΟΔΕΣΠΟΙΝΑ.........
Ο Ξενοδόχος με αγκαλιάζει και της το ρίχνει
-Έτσι ακριβώς.....πυργοδέσποινα
-Αααα Επιφώνημα χαράς
-Έχει και μπαλκονόπορτα, παρατηρώ ενθουσιασμένος
Ο Ξενοδόχος κουνά το κεφάλι του
-Όχι ακριβώς μου λέει
-Γιατί;;;;; ρωτώ απορημένος
-Διότι....μικρή παύση…. Σκύβει στ αυτί. Ψιθυρίζει
Διότι....... Λείπει......το μπαλκόνι
-Δεν πειράζει ,λέω ενθουσιασμένος
Ένας αξιοπρεπής ΠΥΡΓΟΣ δεν έχει μπαλκόνια
Ο Ξενοδόχος με κοιτά με υπερηφάνεια
-Μπράβο. Αρχίσατε να μπαίνετε στο πνεύμα του πύργου
Η συμβία διαμαρτύρεται
-Και τι χρειάζεται η μπαλκονόπορτα, χωρίς μπαλκόνι
Κουνάω απογοητευμένος το κεφάλι μου
-Για τους εχθρούς μας της απαντάω ξερά
Έρχεται ο εχθρός στο δωμάτιο, τον οδηγείς στην μπαλκονόπορτα
΄περάστε για ένα απεριτίφ' του λες και....ένας λιγότερος
Εξ άλλου στη ΜΑΝΗ είμαστε τον στέλνεις...μάνι-μάνι
Ο Ξενοδόχος έχει ενθουσιαστεί
-Μα πως τα λέτε, πως τα λέτε, κτύπημα φιλικό στην πλάτη
Η συμβία διαμαρτύρεται :
-Το κρεβάτι. Το βρίσκω πολύ σκληρό
Κάνω νόημα στον ξενοδόχο
-Ασε. Θα της απαντήσω εγώ....Χρυσή μου
Ξέρεις που βρίσκεσαι;;;;;; Στην χώρα των Λακεδαιμονίων
-Και το πρωινό που είδα. Μαυροζούμι σερβίρεται;;;;;;;
Συνεχίζει τις διαμαρτυρίες η συμβία…
Πλέον έχω εξελιχτεί σε απόλυτο συνήγορο του ξενοδόχου
-Χρυσή μου δεν είναι μαυροζούμι είναι....μικρή παύση
ο ξενοδόχος με κοίτα -τι θα πη πάλι ο άθλιος αναρωτιέται-
είναι …. συνεχίζω … είναι ΜΕΛΑΣ ΖΩΜΟΣ
Η συμβία έχει καταρρεύσει.
Ο Ξενοδόχος κατευθύνεται στην έξοδο
-Που πάτε ;;;;;τον ρωτώ
-Φεύγω μου λέει. Ποιος άλλωστε μένει σε τούτον
τον ερημότοπο ….... που όπου και να κοιτάξεις βλέπεις
πέτρες και βράχια
Εκεί.......ΠΕΤΡΩΣΑ...........
Facebook/Theofanis Graikiotis

Δεν υπάρχουν σχόλια: