Σάββατο, 3 Σεπτεμβρίου 2016

Θεοφάνης Γραικιώτης : Τα Sudoku και η συμβία





Τα Sudoku και η συμβία
Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης
-Ανεξήμαντρε έλα δω. Τίποτα ο Ανεξήμαντρος
-Ανεξήμαντρε σε χρειάζομαι. Την πάπια ο Ανεξήμαντρος
-Γιατρέ μου έχω απογοητευθεί.
Εγώ γιατρέ μου δεν παντρεύτηκα άντρα·  SUDOKU παντρεύτηκα…  Που τον βρίσκω, που τον χάνω … Πάνω σ ένα SUDOKU.. Δεν έχει αφήσει SUDOKU για SUDOKU
Τα κυνηγάει σ’ εφημερίδες, σε περιοδικά, όπου τα βρίσκει τα ξεσκίζει. Εύκολα, μέτρια, δύσκολα, πολύ δύσκολα … παιχνιδάκι στα χέρια του και στο μυαλό του
ΕΜΜΟΝΗ ΙΔΕΑ του χει γίνει
Και στην τουαλέτα;  Παρέα με SUDOKU!!!! Του διαμαρτύρομαι.. Και τι μου απαντά γιατρέ:
«Το SUDOKU, ο καλλίτερος  μου φίλος κι ο καλός ο φίλος στην ΑΝΑΓΚΗ φαίνεται....»
Άρρωστος  είναι γιατρέ μου άρρωστος
Το βράδυ πετάγεται επάνω· «Βρήκα που πηγαίνει το 8, φωνάζει αγουροξυπνημένος» κι ο δικός μου ύπνος ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ.
Τι να τον κάνω γιατρέ μου;;;;;;;
Τις νύχτες δεν κοιμάται. Έχει νευρικότητα. Και τα λύνει όλα παναθεμά τον.. ΟΛΑ. Δεν του ξεφεύγει SUDOKU για SUDOKU
Ο Γιατρός κατεβάζει τα γυαλιά του,
Κοιτάζει τη χειμαρρώδη και SUDOπληκτη γυναίκα.
Ύστερα απευθύνεται στον SUDUKO μάστορα Ανεξήμαντρο που παρακωλυθεί  τα διαδραματιζόμενα σιωπηλός
-Λοιπόν κύριε Ανεξημαντρε ….
Πάρτε αυτά τα χάπια για την νευρικότητα· Πάρτε κι αυτά τα χάπια για την αϋπνία …… ΚΑΙ πάρτε κι αυτό το ..άτιμο…. Μια βδομάδα το παιδεύω και δεν το λύνω.. Τι να σου πω.....έχω χάσει τον ύπνο μου......................



Δεν υπάρχουν σχόλια: