Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2016

Θεοφάνης Γραικιώτης : Κάποια με θυμήθηκε



Κάποια με θυμήθηκε

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Με ξάφνιασε.
Εκείνο το τηλεφώνημα με ξάφνιασε.
Σήκωσα το τηλέφωνο
Στην άκρη του τηλεφώνου μια γυναικεία φωνή
-FANIS WO WARST DU SO LANGE WIE GEHT ES DIR·  Που  ερμηνεύεται Φάνη χάθηκες!!! Τί κάνεις!!!
Σκέφτηκα αστραπιαία
Αμάν κάποια χαζογκόμενα Γερμανίδα απ' το παρελθόν με θυμήθηκε.
Ποιά όμως;;;;;;;;;;;;
Άρχισα ν’ αραδιάζω ονόματα απ τον μακροσκελή κατάλογο
-USHI .BIST DU;;;;;; (Ushi… εσύ είσαι;;;)
-NEIN ICH BIN NICH USHI  (ΟΧΙ δεν είμαι η Ushi)
-JUTTA BIST DU;;;;;;;;;;;  (JUTTA … εσύ είσαι;;;)
-NEIN…  (ΟΧΙ…)
-SIGRUD;;;;;;;;;;
-NEIN
-TRAUCTEL;;;;;;;;;
-NEIN
-HELGA;;;;;;;
-NEIN
Είχα απογοητευθεί …
Ποιά στο διάολο είσαι και δεν σε βρίσκω· τη ρώτησα με προφανή αγανάκτηση
-Φάνη Φάνη μου έκανε αυτή περιπαιχτηκά·
Κάθε μέρα είμαι μπροστά σου, στις εφημερίδες, στα ραδιόφωνα, στην τουβούλα..
Δεν με βλέπεις;;; Τόσο γρήγορα με ξέχασες.;;;;;;
Το ακουστικό κόντεψε να μου φύγει απ τα χέρια…
Αν ήταν δυνατόν;;; Κοτζάμ καγκελάριος έμπαινε στο σπίτι μου έστω και τηλεφωνικά και εγώ το ζώο δεν την ανεγνώρισα;;;;;;
-Συγνώμη FRAU MERΚEL … Χίλια συγνώμη
Προς τί η τιμή που μου κάνετε να με θυμηθείτε;;;;;;
Από την άλλη άκρη άκουσα σχεδόν αναφιλητά…
-Φάνη σε χρειάζομαι. Ξέρω ότι αγαπάς εμάς τις Γερμανίδες και δεν θα μου χαλάσεις το χατίρι…
-Τί θέλετε FRAU MERKEL;;;;;;;
-ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ Φάνη ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ .
Αυτό τουλάχιστον δεν παρακολουθείται. Θα μου κάνεις αυτή τη χάρη σ’εμένα την αγαπημένη σου καγκελάριο;;;;.
Αγρίεψα και σε έξαλλη κατάσταση βροντοφώναξα ΜΕ ΙΔΙΑΊΤΕΡΗ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ
-ΟΧΙ … NEIN που λέτε και σεις οι Γερμανοί…  Μου τα πήρες όλα Φράου Μέρκελ· έεε ΟΧΙ το κινητό μου δεν θα το πάρεις
Απ’ την άλλη άκρη της γραμμής άκουσα Γερμανικό τσίριγμα
-Και εγώ θα σου αλλάξω τα φώτα στους φόρους Ελληνικό γουρούνι.
Η Γυναίκα μου με είδε που είχα μαρμαρώσει με το ακουστικό στο χέρι…
Δηλαδή ΚΑΓΚΕΛΟ ο κύριος.
-Ποιος ήταν, με ρώτησε και τι λέγατε;;
-Άδικα ρωτάς της είπα. Δεν πρόκειται να σου πω
Και όπως είχα μείνει ΚΑΓΚΕΛΟ συνέχισα σε επίσημο ύφος…..
- ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΩΝ ΛΕΓΟΝΤΑΙ................

Δεν υπάρχουν σχόλια: