Κυριακή, 2 Οκτωβρίου 2016

Θεοφάνη Γραικιώτη : Άνεμος σίφουνας




Θεοφάνη Γραικιώτη : Άνεμος σίφουνας
Άνεμος
Δηλαδή τι άνεμος
Δεν λέω σίφουνας για νάμαι και μέσα.
Σαν σίφουνας λοιπόν μπούκαρε στο δικηγορικό μου γραφείο  και στρογυλοκάθισε απέναντι μου.
-Εσύ δεν ήσουν ο Δικαστικός  Αντιπρόσωπος ;;; μ’ ερώτησε
-Εσύ δεν ήσουν που όταν σε ρώτησα για τα κόμματα
μου είπες ότι μπορώ να ψηφίσω ότι θέλω;;;;;
-Μάλιστα του απήντησα
Προσπαθούσα να δω που το πήγαινε.
-Όταν ρώτησα συνέχισε μήπως τα κόμματα είναι εγκληματικές οργανώσεις  και δεν θα έπρεπε να ψηφίσω κανένα αφού δεν ξέρω ποιό είναι εγκληματική οργάνωση και ποιό όχι εσείς δεν βουτήξατε το ποτήρι έτοιμος να μου το εκτοξεύσετε .
Σίφουνας  μεν, συμπαθέστατος  δε. Έκανα υπομονή
-Λοιπόν που θες να καταλήξεις είπα συγκρατώντας τα νεύρα μου
-Πήγα προς το παραβάν με όλα τα ψηφοδέλτια ανά χείρας;;;
-Πήγες του απήντησα
-Επέστρεψα κρατώντας το φάκελο με την ψήφο μου;;
-Επέστρεψες του απήντησα
-Είδατε που έρριψα την ψήφο μου εντός της κάλπης;;;;;;
-Το είδαμε και αυτό του απήντησα κτυπώντας ρυθμικά τα δάκτυλά μου στο γραφείο μου.
-Ε λοιπόν…  Αυτό θέλω. Φέρε μου πίσω την ψήφο μου.
Τον κοίταξα
-Εγώ;;;; τον ρώτησα
-Εσύ μου απήντησε
-Γιατί;  τον ρώτησα
-Διότι με εξηπάτησες. Στα ψηφοδέλτια που μου έδωσες μου έδωσες και ψηφοδέλτιο εγκληματικής οργάνωσης. ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ. ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ.ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ. Ούρλιαζε. ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ
Ο άνθρωπος ήταν για λύπηση. Το πήρα απόφαση. Άξιζε της βοηθείας μου.
Σήκωσα το ακουστικό του τηλεφώνου
-Ένα λεπτό του είπα.
Ύστερα μίλησα στο τηλέφωνο.
-Κάποιος κύριος κάτι έχασε. Πότε να σας τον στείλω κυρία Νικολούλη.......

Δεν υπάρχουν σχόλια: