Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2016

Θεοφ. Γραικιώτη : Θα σου δείξω εγώ Γερμανιδοκαρακάξα



Θα σου δείξω εγώ Γερμανιδοκαρακάξα

Του Θεοφ. Γραικιώτη

Θα σου δείξω εγώ Γερμανιδοκαρακάξα
Έτσι σκέφτηκα
Ακούς να με προσβάλει έτσι;;;;;;;;
-Τέλω βοηθήσει το Έλληνα……  Πτωχό είναι, ζητιάνο είναι, μπατίρι είναι.
Έτσι μου είπε
Εγώ.....δεν της είπα τίποτα
Ήθελα να την εκδικηθώ
Η «εκδίκηση» είναι  ένα .....κρύο πιάτο
Έτσι την πήγα στο πολυτελέστατο εστιατόριο
Στο βουνό
Η Θέα της Αττικής μοναδική
Η αίθουσα γεμάτη καθρέπτες
Τα γκαρσόνια πνιγμένα στο...παπιγιόν
Όλα σε στάση προσοχής … έτοιμα για επιθεώρηση
Η Γερμανιδοκαρακάξα κόντεψε να πάθει συγκοπή.
Κοίταζε αριστερά. Κοίταζε δεξιά
Θαμπώθηκε
Και που ‘σαι ακόμα σκέφτηκα.
Το πράγμα είχε και συνέχεια
Έβαλα κάτω τον κατάλογο
Στο τραπέζι μας άρχισε η παρέλαση
Να οι αστακοί,
Να οι καραβίδες,
Να τα φουά γκρά,
Να τα χαβιάρια, αγκαλιά με τους σολωμούς
Αναστέναξε ο κατάλογος·
Αναστενάξαν τα στομάχια μας·
Και στο τέλος 
Μαδήσαμε μερικές ...μαργαρίτες
Όμως η Γερμανιδοκαρακάξα με μαχαίρωσε:
-Το λογκαριασμό τα έρτη και εγκώ ντεν ξέρει να πλένει...πιάτα
Δεν είπα τίποτα…
Το γκαρσόν μου έφερε......τη λυπητερή
Μ ερώτησε ευγενικά και με επισημότητα
-Με μετρητά ή με κάρτα;;;;;;;;;;;;;
Του έκανα νόημα να σκύψει
Η Γερμανιδοκαρακάξα ίδρωνε ξεΐδρωνε…
Φύσαγε, ξεφύσαγε σαν φώκια…
Ψιθύρισα στο γκαρσόν. Και τότε …
Μαζεύτηκαν από πάνω μου κατά σειρά :
Δύο βοηθοί γκαρσόν,
Τέσσερα επίσημα γκαρσόνια,
Δύο Μαιτρ της αιθούσης,
και τέλος ο ιδιοκτήτης του ρεστοράν
Έβγαλα το ΝΟΜΙΣΜΑ και αυτοί κοκάλωσαν
Πήρα επίσημο ύφος δείχνοντας το ΝΟΜΙΣΜΑ
-Πληρώνω πάντα με ΑΚΙΝΗΤΑ, τους είπα
Ο Μαιτρ πήρε τον τίτλο ιδιοκτησίας
Δηλαδή μια υποτιθέμενη πολυκατοικία μου με υπόκλιση.
-Ένα λεπτό να σας φέρω τα ρέστα μου είπε
Κάνει να σας δίνω δύο δυάρια στο Παγκράτι
Κι ένα στην Πετρούπολη
Τον κάρφωσα με το βλέμμα μου
-Τα ρέστα δικά σου
Η Γερμανίδα πρόλαβε να πει
-Ντεν ήξερα ότι ο Έλληνα είναι τόσο πλούσιο να πληρώνει με με ...ΑΚΙΝΗΤΑ
Εμείς στο ΤΖΕΡΜΑΝΙ τα’ ακίνητα τα ‘χουμε να να ......μένουμε
Ύστερα λιποθύμησε
Είχα πάρει την εκδίκησή μου..............................
Facebook/Theofanis Graikiotis

Δεν υπάρχουν σχόλια: