Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2016

Θεοφάνης Γραικιώτης : Ο Ριρής




Ο Ριρής

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

-Ριρήηηηηηηηη

Όπου και να ήταν έκανε την εμφάνισή του
Έτρεχε χαρωπός κοντά μου
Τα μεγάλα του μάτια με κοίταζαν κατάματα,
Η ουρά του φουντωτή κουνιόταν αριστερά-δεξιά
Έπιανε την πάρλα
-Νιάου Νιάου Νιάου Νιάου Νιάου
Πέντε νιάου το δευτερόλεπτο
Πολυλογάς ο αγαπημένος μου γατούλης
Μπλεκότανε στα πόδια μου
Μια φορά τον πάτησα. Δεν το ήθελα
Άκουσα ένα πονεμένο νιάου
Έσκυψα και τον πήρα στην αγκαλιά μου
-Συγνώμη γατούλη μου. Δεν το ήθελα
Έπιασα το ποδαράκι του,
Αυτός μάζεψε τα νυχάκια του.
Αγκάλιασα τη χοντρή πατουσίτσα του
Την χάιδεψα,
Ο Ριρής γουργούρισε ευτυχισμένος
Όταν τον άφησα κάτω ο Ριρής περπατούσε κανονικά
Το νιαούρισμά του έγινε κανονικό πάλι
Τα μπροστινά του χοντρά ποδαράκια κάνανε σημειωτόν.
Δείγμα υπέρτατης ευτυχίας…

Ο Ριρής· Ο ακόλουθος.
Από δίπλα κολλητός στα πόδια μου,
Ανέβαινε στο πέτρινο πεζούλι,
Με συνόδευε μέχρι το γραμματοκιβώτιο.
Περίμενε να σκύψω για να πάρω τα γράμματα.
Μόλις έσκυβα αισθανόμουνα το κεφαλάκι του.
Μου κουτουλούσε το κεφάλι, νιαουρίζοντας·
Μια φορά χώθηκε στο γραμματοκιβώτιο,
-Καλά δεν με πιστεύεις τον αποπήρα
Σου είπα ότι δεν έχεις γράμμα.
Ο Ριρής,
ο επί της υποδοχής.
Άνοιγα την πόρτα του αυτοκινήτου.
Νάσου ο Ριρής. Να με υποδεχθεί.
Πρώτος και καλλίτερος
Ο Ριρής· Ο αναριχητής.
Σκαρφάλωνε στο δέντρο
Ανέβαινε στο μπαλκόνι του πρώτου
και με καλούσε με νιαουρίσματα
Ο Ριρής
που μου λέγε πάντα την πρώτη καλημέρα
μέχρι χθες..............

Ο Ριρής
η αγαπημένη μου συντροφιά
που δεν θα ξανανιαουρίσει..................................
25.11.2014
facebook/Theofanis Graikiotis

Δεν υπάρχουν σχόλια: