Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2016

Θ. Γραικιώτη : Τα γεγονότα της Νομικής Αθηνών και ένας δόκιμος του Πυροβολικού




Τα γεγονότα της Νομικής Αθηνών και ένας δόκιμος του Πυροβολικού

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Θυμάμαι και χαμογελώ καθώς αρχίζω να γράφω αυτή την μικρή ιστορία για την επίδραση που είχαν τα γεγονότα της ΝΟΜΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ τον Φεβρουάριο του 1973 στη ζωή μου. Γεγονότα  που προσωπικά αγνοούσα καθώς ήμουν εσώκλειστος στη ΣΧΟΛΗ ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟΥ αλλά που όμως δεν τα αγνοούσε και ο Διοικητής της 123 Μοίρας Πεδινού Πυροβολικού στην οποία θα εμφανιζόμουνα σαν δόκιμος τον Μάρτιο του 1973.

Φιγουρίνι σκέτο.
Ναι αυτό ήμουν.
Λεπτός, κομψός γυαλισμένος, καλοχτενισμένος, χάρμα ιδέσθαι φάνταζα μέσα στην επίσημη στολή του Δόκιμου Πυροβολικού.
Σημαντική μέρα. Πρώτη μέρα στο στρατόπεδο. Θα παρουσιαζόμουνα στον Διοικητή της 123 ΜΠΠ. Εκεί που θα ‘κανα το υπόλοιπο της θητείας μου.
Σε στάση προσοχής στο Διοικητήριο παρουσιαζόμουνα μπροστά στο Διοικητή μου αναφέροντας το όνομα μου και τον βαθμό μου.
Συνήθως η υποδοχή είναι θερμή από πλευράς Διοικητού προς τους νέους Δόκιμους, Συνήθως όμως γιατί σε μένα τα πράγματα δεν εξελίχτηκαν ομαλά.

 
-Από που είσθε κύριε Δόκιμε; με ρώτησε ο Διοικητής
-Από την Αθήνα κύριε Διοικητά απήντησα.
-Στην Αθήνα που κατοικείτε;  με ξαναρώτησε…
Δεν κατάπινα τη γλώσσα μου καλλίτερα εκείνη τι στιγμή· τι ήθελα να απαντήσω πρόθυμα;;;
-Στα ΕΞΑΡΧΕΙΑ απήντησα, ο δυστυχής.
Ο Διοικητής έχασε το χρώμα του.
Πήρε κάτι προς το κιτρινωπό. Ξεροκατάπιε. Πηρέ βαθιές ανάσες…
Μόλις συνήλθε ξαναρώτησε κάνοντας μικρή ανακεφαλαίωση….
-Απ’ τα ΕΞΑΡΧΕΙΑ λοιπόν. Και ποια σχολή τελειώσατε;;;;;;;
Εδώ τον τελείωσα·
-ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΚΥΡΙΕ ΔΙΟΙΚΗΤΑ.

 
Αυτό ήταν
Αν δεν έχετε δει ηφαίστειο να εκρήγνυται έπρεπε να δείτε τον Διοικητή μου,
Φούντωσε, άστραψε, κοκκίνησε, πρασίνισε. Τα μάτια του σπινθήριζαν..
Εγώ φοβήθηκα. Σκέφτηκα :
-Κοίτα να δεις που ακόμη δεν τον γνώρισα τον Διοικητή μου και ΘΑ ΤΟΝ ΧΑΣΩ ΠΡΟΩΡΑ...

Αναλογιζόμουνα ποια βλακεία έκανα που τον έκανε ΜΠΑΡΟΥΤΙ. Ότι είπα ήταν ΟΛΑ ΑΛΗΘΕΙΑ. Και στα ΕΞΑΡΧΕΙΑ έμενα και τη ΝΟΜΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ είχα τελειώσει. Που ήταν το κακό;;;; Το ότι έλεγα την αλήθεια;;;;;;;;
Ξεχνούσα βέβαια ο πανηλίθιος ότι την εποχή εκείνη ΝΟΜΙΚΗ και ΕΞΑΡΧΕΙΑ ήταν χημεία επικίνδυνη. Άκρως επικίνδυνη. Και ο Διοικητής εξεράγει. Άπλωσε την χερούκλα του και δείχνοντας με μου εξεστόμισε την φοβερή φράση.
-ΑΝΑΡΧΙΚΕ

Τώρα ξεροκατάπια εγώ. Τέτοια υποδοχή δεν την περίμενα…
Αναρχικός εγώ;;;; Δεν είμαστε καλά;;;;;;;;;
Και μια που εγώ δεν ήμουν αναρχικός γύρισα το κεφάλι μου προς αναζήτηση του αναρχικού.
Αυτό εκνεύρισε ακόμη περισσότερο τον Διοικητή μου
-Τι κοιτάς ρε. Βλέπεις κανένα άλλο εδώ μέσα;
Τώρα τούδωσα εγώ τι χαριστική βολή
-Όχι  ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ….
Αυτό ήταν.

Από το σημείο εκείνο και μετά ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ μου έκανε ότι θα έκανε κάθε Διοικητής Μονάδος Πυροβολικού…
ΜΕ ΕΒΑΛΕ ΣΤΗΝ ΜΠΟΥΚΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΟΥ
Και δεν δυσκολεύτηκε καθόλου μια που η 123 Μοίρα Πεδινού Πυροβολικού διέθετε μπόλικα κανόνια..................
Facebook/Theofanis Graikiotis

Δεν υπάρχουν σχόλια: