Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2016

Θεοφάνης Γραικιώτης : Πρωινή αναφορά




Πρωινή αναφορά

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Μουντός ο καιρός.
Απειλητικά μαύρα σύννεφα  και από πάνω
μερικές σταγόνες χοντρές,
έκαναν την εμφάνισή τους
Στρατόπεδο
Πρωινή Αναφορά..
Ο Διοικητής στάθηκε μπροστά απ το Λόχο
Ο Λοχαγός έδωσε το παράγγελμα
ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ
ΛΟΧΟΟΟΟΣ ΗΜΙ ΑΝΑΝΝΣ
[που σημαίνει Λόχος Ημιανάπαυση]
Βροντοχτύπησαν τ’ άρβυλα
Σύννεφο η σκόνη…
Ο Διοικητής-το πηλίκιο στραβά πάντα-
απευθύνεται στον αναφερόμενο
-ΑΝΑΦΕΡΣΟΥ
-Στρατιώτης Κατσιμήτρος
Λαμβάνω την τιμή κύριε Διοικητά
να αναφέρω ότι αναφέρομαι
[χαμηλώνει τη φωνή]
για προσβολή εθνικού συμβόλου
Ο Διοικητής τον κοιτά προσεκτικά. Τον ρωτά
-Τι έκανες δηλαδή;;;;;;
Ο Κατσιμήτρος απολογείται
-Εγώ κυρ Διοικητά Σέβομαι ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ
Εγώ κυρ Διοικητά ξέρω ότι είναι [κομπιάζει]
είναι ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ
[Με περισσότερο θάρρος]
ΕΓΩ κυρ Διοικητά και το ΑΙΜΑ ΜΟΥ
ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ· και μέχρι τελευταία σταγόνα
αλλά...[παύση ολιγόλεπτη]
-Αλλά;;;;;;;; Ρωτά απορημένα ο Διοικητής
-Αλλά δεν θ αφήσω να μου ρουφήξει
το αίμα ......ο Κοκώνης
Σύξυλο ο Διοικητής.
Ο Κατσιμήτρος απτόητος συνεχίζει
-ΔΙΟΤΙ κύριε Διοικητά τη σημαία τη διακρίνουμε
σε ΕΠΙΣΗΜΗ και σε ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ
Εγώ την ΕΠΙΣΗΜΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ
την άλλη , άστην να πάει στα κομμάτια
-Ποια είναι η άλλη, ρωτά εξαγριωμένος ο Διοικητής
-Η Ανεπίσημη. Του Κοκώνη.
Γι αυτή μην περιμένετε να δώσω τίποτα
Ούτε γραμμάριο ....απ το ΑΙΜΑ ΜΟΥ
Ο Διοικητής ίσα που στέκεται όρθιος
Το βλέμμα του γυαλίζει, μπροστά
στις Κατσιμήτριες περί σημαίας θεωρίες
Αναλαμβάνοντας προσωρινά την αυτοκυριαρχία του
Γκαρίζει :
ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΤΣΙΜΗΤΡΟ
Ο Κατσιμήτρος κατεβάζει το βλέμμα
κοιτά τα καλογυαλισμένα αρβυλά του και ψιθυρίζει
-Δεν τα λέω εγώ κυρ ΔΙΟΙΚΗΤΆ .Ο Παρασκευόπουλος τα λέει.......
Τώρα που γνωρίζει τους ενόχους ο Διοικητής
αναλαμβάνει πλήρως την αυτοκυριαρχία του.
Γυρίζει στον Λοχαγό διατάσσοντας με φωνή βροντερή
-Λοιπόν Λοχαγέ ΕΙΚΟΣΙ ΜΕΡΕΣ ΑΥΣΤΗΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΣΙΜΗΤΡΟ ΚΑΙ ΕΙΚΟΣΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΩΣ ΤΟΝ ΕΙΠΑΜΕ;;;;
-Παρασκευόπουλο κύριε Διοικητά
-ΚΑΙ ΕΙΚΟΣΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟ.....
Facebook/Theofanis Graikiotis

Δεν υπάρχουν σχόλια: