Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2016

Θεοφάνης Γραικιώτης : «ΟΥΚ ΑΝ ΛΑΒΕΙΣ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΜΗ ΕΧΟΝΤΟΣ»



«ΟΥΚ ΑΝ ΛΑΒΕΙΣ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΜΗ ΕΧΟΝΤΟΣ»
Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης
ΑΙΘΕΡΟΒΑΜΩΝ ή ΠΕΤΑΣ ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ή AIR BORN. Γιατί έτσι θέλεις να τα βλέπεις. Όλα εντάξει και καλά. NO PROBLEM που λένε και οι κουτόφραγκοι.
Εκπληρώνεις επί παραδείγματι τις ασφαλιστικές σου υποχρεώσεις και ξέρεις ότι σε μια ώρα ανάγκης έχεις πίσω σου ΦΥΛΑΚΑ ΑΓΓΕΛΟ το ασφαλιστικό σου ταμείο. Πάρτε κύριε, λες στο ασφαλιστικό σου ταμείο και πληρώνεις πανευτυχής την εισφορά σου. Ευχαριστούμε σου λέει το ασφαλιστικό σου ταμείο και πλέετε αμφότεροι εις πελάγη ανείπωτης ευτυχίας.
Και αίφνης σπάει ο διάολος το ποδάρι του και χρειάζεσαι γιατρό. Τον πληρώνεις και είναι αυτός  ευτυχής  διότι σε έκανε καλά και εσύ διπλά ευτυχής ΔΙΟΤΙ πρώτον έγινες καλά [τέρμα οι πονόδοντοι] ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ επειδή ΕΧΕΙΣ ΠΙΣΩ ΣΟΥ φύλακα άγγελο πρόθυμο να πληρώσει όσα εσύ πλήρωσες στο γιατρό. 
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ. Καλημέρα λες στο Ταμείο σου. Καλημέρα σου απαντά. Παρακαλώ πληρώσατε εις εμέ τα καταβληθέντα εις τον ιατρό. ΠΡΙΤΣ σου απαντά το ταμείο σου, ο φύλακας άγγελος σου. Το κοιτάς καλά στα μάτια και με απορημένο ύφος ψελλίζεις : «Συγγνώμη δεν ήκουσα καλώς». ΝΑ ΞΕΒΟΥΛΩΣΕΙΣ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΟΥ· ΣΟΥ ΑΝΤΑΠΑΝΤΑ.  Γιατί κύριε έρωτας δεν με πληρώνετε;;;;
ΟΥΚ ΑΝ ΛΑΒΕΙΣ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΜΗ ΕΧΟΝΤΟΣ σου ανταπαντά· ΕΝΕΚΕΝ Η ΚΡΙΣΗ… Αλλάζεις Τότε ύφος και ουρλιάζεις:  «ΚΑΙ ΕΓΩ ΡΕ ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΩ ;;; !!!!!» Εσύ είσαι υποχρεωμένος μου απαντούν ασύστολα διότι είσαι.....ασφαλισμένος!!!!! Τους κοιτάς στα μάτια και τους απαντάς. ΑΜ ΔΕ…..  Τι ΑΜ ΔΕ σε ρωτούν. Τους κοιτάς πάλι .. ΔΕΝ ΣΦΑΞΑΝΕ, τους πετάς κατάμουτρα.. ΞΕΧΑΣΤΕ ΜΕ ΩΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ ΔΕΚΑΡΑΚΙ ΤΣΑΚΙΣΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΤΩΡΑ ΠΙΑ. Σε κοιτούν στα μάτια και σε ρωτούν εναγωνίως.. Δ Ι Α Τ Ι;;;  ΕΝΕΚΕΝ Η ΚΡΙΣΗ τους απαντάς χαιρέκακα και όπως λέτε και εσείς  «ΟΥΚ ΑΝ ΛΑΒΕΙΣ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΜΗ ΕΧΟΝΤΟΣ» .

Πίσω από το εύθυμο (ο Θεός να το κάνει) κειμενάκι μου κρύβεται μια πικρή ιστορία. Το Ταμείο Προνοίας Δικηγορών όφειλε να μου επιστρέψει χρήματα τα οποία είχα πληρώσει στον οδοντίατρο μου εδώ και ένα χρόνο. Πήρα λοιπόν τηλέφωνο και μια ευγενέστατη κατά τα λοιπά δεσποινίς με πληροφόρησε περί του νεοαποκτηθέντος φίλου μου που λέγεται ΥΠΟΜΟΝΗ καθόσον το Ταμείο μου νεοεισελθόν εις τον ΕΟΠΥ προέβηκε σε στάση πληρωμών.

Μου έπεσε το ακουστικό, μου έφυγαν τα γυαλιά μαζί με μερικά Γαλλικά που γνωρίζω γα τις δύσκολες στιγμές· η πίεση κτύπησε κόκκινο και εγώ έμεινα στήλη άλατος.
Μην κάνετε έτσι μου είπε η τηλεφωνήτρια που κατάλαβε την ταραχή μου για να με παρηγορήσει. Τουλάχιστον σήμερα αποκτήσατε έναν καινούργιο φίλο την ΥΠΟΜΟΝΗ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ γρύλισα και κατεβάζοντας το ακουστικό άκουσα την τηλεφωνήτρια να μου λέει ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ κύριε ΙΩΒ. Και δεν με λένε ΙΩΒ της βροντοφώναξα. Τότε την άκουσα που χασκογέλαγε λέγοντας «ΙΩΒ ΣΕ ΛΕΝΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ»…  Και η συνομιλία έκλεισε με τα δικά μου ΓΑΛΛΙΚΑ. Ακόμη και η υπομονή έχει ένα τέλος,....έστω και ξενόγλωσσο.
Facebook/Theofanis Graikiotis

Δεν υπάρχουν σχόλια: