Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2016

Θεοφάνης Γραικιώτης : Ένας αντίπαλος, μα τι αντίπαλος!!!!



Ένας αντίπαλος, μα τι αντίπαλος!!!!

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης
- ΕΝΑ ΜΑΧΑΙΡΙ. ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΩΡΑ.  ΕΝΑ ΜΑΧΑΙΡΙ ΚΑΙ ΘΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ.
Αυτά βροντοφώναζα σε έξαλλη κατάσταση καθώς ορμούσα στην κουζίνα.
Η γυναίκα μου με κοίταζε έντρομη. Τα μάτια μου πέταγαν σπίθες.
Βούτηξα το μαχαίρι και όρμησα να κομματιάσω τον αντίπαλο.
Αυτός πεσμένος καταγής δίπλα στην πόρτα της εισόδου..
Τον έπιασα με τα γερά μου χέρια και τον σήκωσα ψηλά.
-Δεν μ αρέσει να τα βάζω με πεσμένους αντιπάλους είπα.
Αυτός δεν έφερε καμιά αντίρρηση. Τον είχα υποτάξει πλήρως.
Μετά άρχισα να βυθίζω το μαχαίρι μέσα του.
Θεέ μου τι ηδονή.
Κι αυτός ούτε ένα κιχ δεν πρόλαβε να βγάλει. Μόνο ένα ΧΡΑΤΣ-ΧΡΑΤΣ.
Και μετά παύση.
Έτσι ξεσκισμένο από τις μαχαιριές μου τον πέταξα χάμω.
Ολοκλήρωσα το σατανικό μου έργο τραβώντας του όλο το περιεχόμενο.
Ο ξεσκισμένος δεν αντέδρασε.
Και τότε μαρμάρωσα.
Κατέρρευσα.
Ο ξεσκισμένος φάκελος της ΔΕΗ με είχε ξεσκίσει. Με είχε νικήσει.
Απ’ το περιεχόμενο του αναδυόταν το ποσό που έπρεπε να πληρώσω.
Χωρίς να χρησιμοποιήσει μαχαίρι......με είχε μαχαιρώσει…

Δεν υπάρχουν σχόλια: