Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2016

Θεοφάνης Γραικιώτης : Ένα ούφο μα τι ούφο




Ένα  ούφο μα τι ούφο

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Δεν μπορούσαμε να το πιστέψουμε. Ώστε ήταν αλήθεια. Ο φωτογραφικός φακός είχε συλλάβει ένα UFO.
Η απάντηση που εναγωνίως περιμέναμε από τα εργαστήρια της Kodak Γερμανίας ήταν κατηγορηματική. ΝΑΙ το αντικείμενο που εμφανίζεται στη φωτογραφία υπάρχει πραγματι και στο αρνητικό και δεν είναι αποτέλεσμα επρξεργασίας.
Τότε αρχισαν γνωστοί και φίλοι να προσέρχονται για να θαυμάσουν την φωτογραφία μα πιο πολύ να πάρουν γεύση από UFO. O τυχερός που τράβηξε την φωτογραφία δεν ήταν άλλος από τον ερασιτέχνη φωτογράφο δίδυμο αδελφό μου o οποίος και με την Γερμανική επιβεβαίωση ανά χείρας ανέλυε πως και τι σχετικά με την φωτογραφία
 Το γεγονός είχε γίνει βούκινο και φίλοι και γνωστοί εξακολουθούσαν να συρρέουν για να δουν την περιβόητη φωτογραφία. Ενδιαφέρον είχε δείξει και η μητέρα μας από το εξοχικό της Κρήτης, όπου έκανε τις διακοπές της με τον πατέρα, μια που η φωτογραφία είχε τραβηχτεί από το σαλονάκι του εξοχικού με θέα προς τη θάλασσα όπου υπερίπτασο το «UFO».
Στην θέση που καθόταν ο αδελφός μου όταν τράβηξε τη φωτογραφία καθόμουν τώρα και εγώ αναλύοντας τα περί «ΟΥΦΟ» όταν το μάτι μου έπεσε πάνω στο μεγάλο τζάμι της εξώπορτας του εξοχικού με θέα προς τη θάλασσα. Τι είναι αυτό βρε μητέρα; ρώτησα τη μάνα μου βλέποντας ένα ασήμαντο καραβάκι πάνω στο τζάμι. Τίποτα παιδί μου, μου απάντησε, το έβαλα εκεί για να μην σκοντάψει κανένας πάνω στο τζάμι όταν είναι κλειστό.
Τώρα εξηγούντο όλα· το καραβάκι με φόντο τη θάλασσα φάνταζε σαν ένα παράξενο UFO πάνω από το νησάκι. Άδικος κόπος μάνα της είπα … ΗΔΗ ΣΚΟΝΤΑΨΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ....
Για εκείνο το UFO που εμφανίστηκε στα ΜΑΛΛΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ εκείνο το καλοκαίρι και που αποτυπώθηκε στη φωτογραφία δεν μίλησε πια ποτέ κανείς......

Δεν υπάρχουν σχόλια: