Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2016

Θεοφάνης Γραικιώτης : ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ




ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης
Άνοιξε η γη και το κατάπιε.
Δεν το βρίσκω πουθενά.
Ένας καταστηματάρχης με ενημέρωσε.
-Άδικα ψάχνεις στα καταστήματα μου είπε
-Και που να ψάξω τον ρώτησα απορημένος!!
-Στο Υπουργείο Οικονομικών μου απήντησε
Και συνέχισε αδιαφορώντας για την έκπληξη μου…
-Εκεί θα βρεις το ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ που ζητάς
-Παίζουν εκεί ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ ;;;;;;;;;;;;;τον ρώτησα έκπληκτος
-Εκεί κι αν παίζουνε μου είπε με ύφος σοβαρό·
ΚΑΙ ΠΆΝΤΑ ΚΕΡΔΊΖΟΥΝ.
Είχα χάσει κάθε ελπίδα .
Το αγαπημένο μου παιγνίδι.
Δεν θα το ξανάβρισκα πια.
Ο καταστηματάρχης πρόσεξε τη θλίψη των ματιών μου.
Έσκυψε στ’  αυτί μου. Μου είπε εμπιστευτικά
-Υπάρχει μια ελπίδα να βρεις το παιγνίδι πού ψάχνεις.
Γούρλωσα τα μάτια.
-ΠΩΣ;;;;;;;;;; τον ρώτησα και κρεμάστηκα απ τα χείλη του
Αυτός πήρε σοβαρό ύφος και μου απήντησε
-Αρκεί να μην το ζητάς ως ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ αλλά ως ΒΑΛΤΕ ΟΛΟΙ............

Facebook/Theofanis Graikiotis

Δεν υπάρχουν σχόλια: