Σάββατο, 4 Φεβρουαρίου 2017

Θεοφάνης Γραικιώτης : Στον τοίχο



 
ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ
Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης
Με στήσανε στον τοίχο· ήταν η σειρά μου
Απέναντι στρατιώτες με τα όπλα
Ένας Αξιωματικός· Ο Λοχίας παραδίπλα..
εγώ ακίνητος παρακολουθούσα
Να ρωτήσω; Τα μάτια θα μου τα δέσετε τώρα η αργότερα;;;;;;;;
Δεν τόλμησα την ερώτηση.
Ο Αξιωματικός, έκανε νόημα.
Έπρεπε να κάνω μεταβολή, να μην τους βλέπω·
Να βλέπω τον τοίχο
Έκανα μεταβολή
Ο τοίχος κοίταζε εμένα κι εγώ αυτόν
ΑΣΠΡΟΙ κ οι δυό
Τότε ήταν…
Ο Αξιωματικός μου έριξε· μου έριξε πισώπλατα
Πισώπλατα ψιθυριστά ....τη λέξη
πο-δή-λα-το
ΠΟΔΗΛΑΤΟ
Αναφώνησα όλο χαρά
Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ φώναξε ο Αξιωματικός.

Στραβάδι, φώναξε ο Λοχίας και συμπλήρωσε …. στη σειρά σου ΤΣΑΚΙΣΟΥ
Τσακίστηκα
Τρέχαμε τώρα
Ο  ήλιος βάραγε·
Ιούλιος γαρ
-Τι ήταν αυτό;;;; ρώτησα
-Εξέταση ακοής, απήντησε λαχανιασμένα ο συστρατιώτης μου
Στραβάδι, όπως και εγώ
-Και τι χρειαζότανε;;;;;;; Άσκοπη εξέταση του είπα κοιτάζοντας τον καθώς τρέχαμε
- Εδώ σε ξεκουφαίνουν με τις αγριοφωνάρες τους, πρέπει να σαι .....θεόκουφος για να μην ακούς.......
-Δεν έχεις δίκιο μου είπε..
Ξέρουν τι κάνουν.
Σου λένε με τις αγριοφωνάρες και τα πολλά ντεσιμπέλ των λοχιών ότι ολο και κάποια ακοή θα πειράχτηκε.

Γέλασα.
Γέλασε…
Συνεχίσαμε το τρέξιμο .
Τα δυνατά ντεσιμπέλ του Λοχία έδιναν και έπαιρναν.
Το volume στο διαπασόν
-ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ
Από πάνω μας, καυτός ο ήλιος να μας κάνει χάζι
ΚΟΡΙΝΘΟΣ 1972 ΙΟΥΛΙΟΣ
ΚΕΝΤΡΟ ΝΕΟΣΥΛΕΚΤΩΝ.................


Δεν υπάρχουν σχόλια: