Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017

Θεοφάνης Γραικιώτης : Είναι όλα μέσα στο παιγνίδι…



Είναι όλα μέσα στο παιγνίδι…

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Και η καρδιά σου θα πετάξει μακριά με ένα όμορφο μπουκέτο
Τότε θα φιλήσει τα χείλη σου και θα χαϊδέψει τα ακροδάχτυλα σου
Και η καρδιά θα πετάξει μακριά

Ήταν ένα μικρό δισκάκι των 45 στροφών. Μου το είχε στείλει η καλή μου φίλη απ το Poole της Νότιας Αγγλίας. Η δεκατετράχρονη Χριστινούλα. Δεκατετράχρονος και εγώ τότε. Στην εφηβεία. Στα πρώτα σκιρτήματα της καρδιάς.
Πόσες φόρες δεν έκλεινα τα μάτια και άφηνα να με κυριεύει αύτη η γλυκιά μελώδια και να με ταξιδεύει εκεί στο Poole. IT S ALL IN THE GAME τραγουδούσε ο τότε pop singer  CLIFF RICHARD· και ο νους μου δεινός ταξιδευτής πέρναγε στεριές και θάλασσες για να την συναντήσει. Το χέρι της νοερά κλεισμένο τρυφερά στα χέρια μου και απαλό το λίκνισμα μας μέσα στο γλυκό ρυθμό της μελωδίας….
Σήμερα ο πρώτος εφηβικός και πλατωνικός έρωτας μου κλεισμένος στα κιτρινισμένα από τον καιρό τρυφερά γράμματα μας.
Τέσσερα χρόνια εφηβικής ευτυχίας.
Το γράμμα ήταν ριγμένο κάτω από την πόρτα. Γνώρισα τον φάκελο. Ναι ήταν από την Αγγλία. Μα ο γραφικός χαρακτήρας ήταν άλλος. Ναι ήταν άλλος. Από κάποια Dorothy.
Ήταν η μητέρα της Χριστινούλας. Μου έγραφε πως δεν θέλει να με στενοχωρήσει, πως ούτε η Χριστινούλα θα το ήθελε μια που ήμουν ο καλός της φίλος που τόσο αγάπαγε.
Μου έγραφε ότι ένα όμορφο δειλινό η Χριστινούλα ταξιδέψε για πάντα. Η καλή μου Χριστινούλα. Ένα λουλουδάκι που δεν πρόλαβε να ανθίσει....... It’ s all in the game ….
Πολλά δάκρυα θα τρέξουν, αλλά όλα είναι στο παιχνίδι
Όλα στο υπέροχο παιχνίδι που γνωρίζουμε σαν αγάπη
Αντάλλαξες κουβέντες μαζί της  και το μέλλον σας διαφαίνεται αχνό
Αλλά οι καρδιές σας μπορούν να ανυψωθούν πάνω απ’ ότι συμβεί


Έτσι για να ξαναζωντανέψει μέσα απ’ τη μελώδια η γλυκιά μορφή της που δεν ξεχάστηκε ποτέ …
It’s all in the game

Many a tear has to fall but it's all in the game
All in the wonderful game that we know as love
You have words with him and your future's looking dim

But these things your hearts can rise above
Once in a while he won't call but it's all in the game
Soon he'll be there at your side with a sweet bouquet
And he'll kiss your lips and caress your waiting fingertips

And your heart will fly away
with a sweet bouquet
Then he'll kiss your lips and caress your waiting fingertips
And your heart will fly away

Δεν υπάρχουν σχόλια: