Κυριακή, 26 Μαρτίου 2017

Θεοφάνης Γραικιώτης : Μετά από μένα....το χάος!!!!




Μετά από μένα....το χάος!!!!
Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης
Με πλησίασε·
Γεματούλα, με συμπαθητικό πρόσωπο.
-Πως πάει;;;;;;;;;; με ρώτησε με εμφανή περιέργεια
Γύρισα. Εσκυψα στ αυτί της..
Απάντησα με σοβαρό ύφος
-Πως να πηγαίνει;;; Να δούμε τι θα πουν και οι γιατροί
Η σκηνή στα ΕΛΤΑ…..
Μεγάλη ουρά.
-Καλέ ποιοι γιατροί;;;;; έκανε παραξενεμένη και συνέχισε
-Για την ουρά σας ρωτάω.
Την κοίταξα. Της χαμογέλασα
-Για να ανέχεται η ουρά τέτοια ορθοστασία. Μάλλον ιατρικό είναι το θέμα..
Τώρα χαμογέλασε κι αυτή.
Με κοίταξε στα μάτια και ξαναρώτησε διευκρινιστικά :
-Για την σειρά της ουράς σας ρωτάω. Πως πάει;;;;;;
Και συμπλήρωσε
-Το μηχάνημα δεν δίνει χαρτάκια προτεραιότητας.
-Λοιπόν της είπα. Έτοιμη να πάει στο γκισέ η κοπελίτσα με το σκουφί. Την βλέπετε;;;;;;
-Την βλέπω, μου απήντησε
-Μετά η κυρία με το κανίς, πίσω απ την κοπελίτσα. Την βλέπετε;;;;;
-Την βλέπω μου ανταπάντησε
-Μετά ο χοντρός κύριος με το πούρο. Τον βλέπετε;;;;
-Τον βλέπω, μου απάντησε
-Ύστερα η γιαγιούλα με το μπαστούνι και το εγγόνι.
-Κι αυτούς τους βλέπω, με πρόλαβε
Δεν μπόρεσα να μην χαμογελάσω.
-Βλέπω ότι βλέπετε πολύ καλά. Έχετε πολύ καλή όραση.
Χαμογέλασε κι αυτή.
-Και μετά;;;;;;;;; με ρώτησε
Πήρα τώρα ύφος.
-Μετά είμαι ΕΓΩ. Έτσι της είπα.
Αυτή απτόητη συνέχιζε τις ερωτήσεις
-Και μετά από σας;;;;;;;;
-ΤΟ ΧΑΟΣ της είπα με όση σοβαρότητα διέθετα
Η Χοντρούλα στάθηκε ακριβώς πίσω μου.
Στη θέση του Χάους δηλαδή.
Πέρασαν τα λεπτά, τα δευτερόλεπτα. Ηδη πλησιάζαμε στον Γκισέ.
-Φτάνουμε, είπα με ανακούφιση
-Καιρός ήταν, συμπλήρωσε η φίλη πίσω μου.
Κι έτσι έφτασα στον γκισέ. Τέλειωσα την υπόθεση μου κι έφευγα…
Και τότε έγινε το κακό
Η εξέγερση
Η επανάσταση
Όλα αυτά καθώς η ευτραφής φίλη πλησίαζε τον γκισέ.
Φωνές διαμαρτυρίας από τους εντός σειράς, πλην καθισμένους σε καθόσματα τριγύρω.
-Που πάτε μαντάμ;;;;;;;;;;;
-Δηλαδή εμείς τι είμαστε ΚΟΡΟΙΔΑ;;;;;;;;;;;;;
-Εμείς δηλαδή εδώ το τραμ περιμένουμε;;;;;;;;;;
-Στη σειρά σου βρε που πας να μας φας τη σειρά.
Κατάσταση δηλαδή χαώδης
Η Χοντρούλα μου ράκος, να την κλαίνε κι οι ρέγκες
Με το βλέμμα της αναζητά το βλέμμα μου. Σανίδα σωτηρίας
-Τι με κοιτάτε εμένα, της λέω αυστηρά και συνεχίζω.
-Σας το είπα .Δεν σας το είπα;;;;;;;;;
Μετά από μένα....το χάος..............

Δεν υπάρχουν σχόλια: