Παρασκευή, 31 Μαρτίου 2017

Θεοφάνης Γραικιώτης : ΕΦΚΑ…όπληκτος




ΕΦΚΑ…όπληκτος

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Νεροοοοοοοοό…
Ήρθε και το νερό.
Τα χάαααπια μου.
Ήρθαν και τα χάπια.
Το κεφάλι βουίζει..
Τα μάτια έξω απ τις κόγχες.
Τα χέρια τρέμουν.
Τα πόδια τρέμουν.
Τα δόντια βροντοχτυπούν.
Αν δεν πάθω εγκεφαλικό σήμερα…
ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΘΩ ΠΟΤΕ
-Τι έχεις Χριστιανέ μου, ρωτά ανήσυχα η συμβία
-Διάβασε Χριστιανή μου.
Διαβάζει…
«Κύριε πληρώσατε για ΕΦΚΑ 200 Ευρώ»
Μα αυτό είναι για εργαζόμενους·
Εσύ δεν είσαι εργαζόμενος..
-Αυτό λέω και ‘γω
Σαρανταπέντε χρόνια επαγγελματικής τρικυμίας πέρασα  και τώρα που είπα να ησυχάσω μούρχεται το κωλόχαρτο;;;
Θα πάω να τους χέσω…
Θα τους κάνω να πουν το Δεσπότη, Παναγιώτη…
Γυναίκα έχουμε μάχη.
Γυναίκα έχουμε πόλεμο
Θα τους δείξω εγώ.....
-Να σου ετοιμάσω το κουστούμι;
-Ποιο κουστούμι!!!! Την στολή εκστρατείας θέλω.
Είδες εσύ κανένα να πηγαίνει στη μάχη με κουστούμι;;;;;;
Όμως τι να κάνω … φόρεσα το κουστούμι!!!
Στην πόρτα με αποχαιρετούσε δακρύβρεχτη η σύζυγος.
-Και με τη ΝΙΚΗ μου φώναζε.. .Και με τη ΝΙΚΗ.
Εκεί στο ΤΑΝ [Ταμείο Νομικών] όλοι ήμασταν ή ΤΑΝ ή ΕΠΙ ΤΑΣ
-Όλοι ομοιοπαθείς και γλωσσομαθείς
Μιλούσαμε …. ΓΑΛΛΙΚΑ
-Τους γελοίους..
-Τους αχρείους…
-Τους λεχρίτες…
-Τους...τους...τους.....και τους....
Στη σειρά κι ένα γεροντάκι
-ΕΦΚΑόπληκτος και σεις;;;;; τον ρώτησα
-Όχι εγώ ο παππούς μου ο Ανέστης
-Ζει ο παππούς σας ;;; ρώτησα έκπληκτος!!!
-Θα ζούσε.....αν δεν είχε πεθάνει·
-Με τον ΕΦΚΑ όμως ανέστη....ο Ανέστης
Με κοίταξε. Τα μάτια του φλογισμένα. Με κατακεραύνωσε
-Δεν ΑΝΕΣΤΗ .......ΕΞΑΝΕΣΤΕΙ είπε…
Δεν μιλήσαμε πια.
Κάποτε ήρθε κ’ η σειρά μου
Πέταξα στη μούρη της γλυκούλας ....τον ΕΦΚΑ μου
-Τι είναι αυτά;;;;; τη ρώτησα
Πήρε το χαρτί .Το διάβασε
-Λύνεται σταυρόλεξο, Soduku, Αμερικανικό κύριε;;;;;; με ρώτησε
-ΛΥΝΩ απάντησα εξαγριωμένος ,αν και δεν βλέπω τι σχέση έχει η ερώτηση σας με το πρόβλημα μου.
Αυτή συνέχισε απτόητη
-Απασχολείτε έτσι τον εαυτό σας ΝΑΙ ή ΟΧΙ;;;;;;;;;;;;
Έτοιμος να .....εκραγώ. Μπαρούτι είχα γίνει...
ΝΑΙ ΑΠΗΝΤΗΣΑ ΤΟΝ ΑΠΑΣΧΟΛΩ, ΕΣΕΝΑ ΤΙ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
-Αυτό είναι κύριε. Θα πληρώσετε ΕΦΚΑ σαν..... ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΣ......
Δεν έχετε εργοδότη. Είστε ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΣ
Όταν γύρισα σπίτι, έριξα στον κάλαθο των αχρήστων όλα τα σταυρόλεξα και τα Sudoku
Έτσι για να πάψω να είμαι αυτοαπασχολούμενος και να γλιτώσω......από τον ΕΦΚΑ...............
Facebook/ Theofanis Graikiotis

Δεν υπάρχουν σχόλια: