Σάββατο, 29 Απριλίου 2017

Θεοφάνης Γραικιώτης : Κατάθεση στην τράπεζα





Κατάθεση στην τράπεζα

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

-Για όνομα του Θεού. Το ντουμάνιασες.
-Άσε με κυρ Δικηγόρε. Είναι να σκάσω
Καθόταν απέναντι μου.
Το ‘να άναβε. T’ άλλο έσβηνε.
Κινήσεις νευρικές
Σηκωνόταν λίγο. Ξανακαθόταν παλι.
-Ανάκριση κυρ Δικηγόρε . Ανάκριση
-Δεν καταλαβαίνω
-Θα καταλάβεις. Πάω στην Τράπεζα.
Καλημέρα κύριοι λέω. Καλημέρα μ’ απαντούν
Στην εποχή των αναλήψεων ΕΓΩ -τόνισε το ΕΓΩ-
ήρθα να κάνω ΚΑΤΑΘΕΣΗ.
Οι εργαζόμενοι σταμάτησαν την εργασία τους.
Βρυχηθμός ακούστηκε εκ μέρους των πελατών.
Βλέμματα αντηλλάγησαν.
Ομματοϋάλια σκουπισθήκαν πολλαπλώς.
-Είστε σίγουρος;;;;; με ρώτησε η νεαρά υπάλληλος
-Σιγουρότατος απάντησα
-Πόσα με ξαναρώτησε
-ΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ απάντησα υπερηφάνως.
Δεν συμμερίστηκε καθόλου  την υπερηφάνεια μου.
Με απέπεμψε παραπέμποντας με στον Διευθυντή.
Διαμαρτυρήθηκα.
-Εδώ δεν είναι ο γκισές;;;;; Εδώ δεν γίνονται οι καταθέσεις;;;;;
-Εδώ είναι ο γκισές, απάντησε και συμπλήρωσε χαιρέκακα
-ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Πρώτα εκεί και να δούμε αν θα ξανάρθετε εδώ
-Δεν εννόησα της λέω
-Θα εννοήσετε μου απάντησε δείχνοντας τον Διευθυντή.
Δεν λέω με καλοδέχτηκε. Αν και δεν με ήξερε.
Ύστερα πήρε ύφος ανακριτικό
-Κατάθεση;;;;;;  ρωτήσω
-Κατάθεση, απάντησα
-Πόσα;;;;;;;;  ρώτησε
-ΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ είπα υπερηφάνως
Δεν μου έδωσε συγχαρητήρια
Με εξέτασε από την κορυφή μέχρι τα νύχια
-ΠΟΘΕΝ;;;;;;;;;; αναφώνησε
-Συγγνώμη;;;;;;; απάντησα μη εννόων την ερώτηση
-Από που Χριστιανέ μου τάχεις τα 10.000 Ευρώ;;;;;;;
-Τα ‘χω απάντησα με δυσφορία.
-Ναι αλλά από ΠΟΥ;;;;; τόνισε ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ το «από πού»
Διότι αγαπητέ πρέπει να αιτιολογήσεις την προέλευση.
Να είναι ΝΟΜΙΜΑ και ουχί ΜΑΥΡΑ ΚΑΤΑΜΑΥΡΑ
Κατανοητό;;;;;;;;
Τον κοίταξα. Έλα που είχα όρεξη για πλάκα.
-Δηλαδή κύριε μου, πέστε ότι ΕΙΜΑΙ ΜΕΓΑΛΟΛΗΣΤΗΣ και ληστεύω ΤΡΑΠΕΖΕΣ και μετά τα ληστευμένα, αισθανόμενος τύψεις θέλω να τα καταθέσω στην Τράπεζα που λήστεψα. Θα δηχθείτε την ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΥΤΗ;;;;;;;;;
-ΟΥΧΙ μου απάντησε ,αν δεν μας πεις που τα βρήκες
-Δηλαδή δεν θέλετε τα ληστευμένα;;;;;;;;;;
-ΟΥΧΙ απάντησε
-Τότε καλά κάνουν που δεν καταθέτουν τα ληστευμένα, αφου με την ανάκριση τους απαγορεύετε την καταθεση
Ο Διευθυντής έβγαλε το μαντήλι του
-Θα μου πεις αγαπητέ που βρήκες τις 10.000 αλλιώς κατάθεση ΓΙΟΚ
-Πώληση ακινήτου μου, του είπα
-Ωραία απάντησε και συνέχισε :
 ΘΕΛΩ ....... και αράδιασε μια σειρά από χαρτιά που δικαιολογούν την προέλευση των χρημάτων
Διέκοψα την λογοδιάρροια του. Τον κοίταξα
-Που βρίσκεις το κακό;;;;;
-Ξέρεις του είπα. Εγώ μπορώ να δικαιολογήσω τις 10.000, όμως ο άλλος που δεν είχε την εγγύηση των 200.000 Ευρώ για να βγει από τη στενή και ταχύτατα τα απέκτησε θα μας πει ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕ;;;; Ή γι αυτόν το Κράτος θα κάνει τα ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ..... Γιατί από κάπου τα βρήκε. Ή από δάνειο οπότε να φέρει το συμβόλαιο δανείου ή δεν ξέρω από που;;;;;;; και συμπλήρωσα «Μπορεί και από καμιά από τις πολλές δικός του ΟΦΣΟΡ»
-Και γιατί καθυστέρησε;;;;;; με αποπήρε
-Ε γιατί έπρεπε ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙ την οφσόρ. Μην ξεχνάς ότι είναι και μιας κάποιας ηλικίας ο άνθρωπος!!!!.......... Έπειτα είναι και το άλλο. Δεν ιδέες τα μέσα ενημέρωσης. Ο πάμπτωχος που δεν έχει λεφτά και επιστρέφει στη στενή. Όλα για να προκαλέσουν την συμπάθεια μας και να λυπηθούμε τον δύστυχη. Στημένη θεατρική παράσταση. Ενώ  ήξεραν πολύ καλά ότι και τα λεφτά είχε και ότι θα τα πλήρωνε. Αλλά έπρεπε να παίξουν το θέατρο για το πόπολο. -Τελικά θα μας πουν που βρήκε τα 200.000 και ποιοι τον δάνεισαν και αν είναι ΝΟΜΙΜΑ η ΜΑΥΡΑ η τα ‘δωσε και τέλειωσε;;;;;;;;
Τον κοίταξα.
-Και εγώ έχω την ιδία με σένα απορία
Ύστερα άνοιξα το παράθυρο
Από κάπου έπρεπε να φύγει...το ντουμάνι.........

Δεν υπάρχουν σχόλια: