Σάββατο, 8 Απριλίου 2017

Θεοφάνης Γραικιώτης : Στιγμιαίος έρωτας





Στιγμιαίος έρωτας

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Εγκλωβισμένος .
Στην Κυριαζή. Στην Κηφισιά
Μέσα στ αυτοκίνητο μου.
Μποτιλιάρισμα.
Να ναι καλά η Βίκυ.
Μου κρατούσε συντροφιά.
Παθιάρικη η φωνή της :

«Όταν είμαι κοντά σου
σφιχτά σαν σε κρατώ
μια φλόγα με καίει
ένας λίβας ζεστός
ένας γλυκός πυρετός»

Η γλυκιά μελωδία, παρέα με το πάθος,
δραπέτευαν από τ’ ανοικτό παράθυρο·
σεργιάνιζαν στην Κυριαζή.

Με πλησίασε.
Πρόσεξα τα γαλάζια της μάτια
Ένα κορίτσι
Μου πρόσφερε ένα γιαούρτι
όπως σ’ όλους τους εγκλωβισμένους.
Διαφημιστικό μιας μάρκας γιαουρτιών.

Σε μένα στάθηκε λίγο παραπάνω.
Κούνησε το κεφάλι της,
στο ρυθμό της γλυκείας μελωδίας..
Τα μαλλιά της κυμάτισαν…
-Μη φύγεις μου είπε..

Έφυγε για λίγο.
Επέστρεψε με μια αγκαλιά γιαούρτια
Τ’ απόθεσε στο κάθισμα του συνοδηγού
-Ο έρωτας περνάει..από το στομάχι, την πείραξα.
Μου χαμογέλασε·
-Σ’ ευχαριστώ για την ωραία στιγμή.
Έτσι είπε..
Ένα κορίτσι που μοίραζε γιαούρτια·
στην Κυριαζή.

Πίσω άρχισαν τα κορναρίσματα.
Της χαμογέλασα.
Δεν μπορούσα να μην της χαμογελάσω…
Ένα χαμόγελο για το άγνωστο γλυκό κορίτσι
Εκεί. Στην Κυριαζή.

Καθώς ξεκίναγα πλησίασε το παράθυρο.
Μου σιγοτραγούδησε:
-Σήμερα, άσε με να σ’ αγαπάω σήμερα......
Ύστερα χάθηκε.
Ο καθένας τράβηξε το δρόμο του.......



Δεν υπάρχουν σχόλια: