Σάββατο, 8 Απριλίου 2017

Θεοφάνης Γραικιώτης : Θέλω τον τζιχαντιστή μου





Θέλω τον τζιχαντιστή μου

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

-Δεν είσαι στα καλά σου
-Εγώ είμαι μια χαρά. Εσύ δεν καταλαβαίνεις.
-Σου είπα. Θα βγάλω χρήμα με την σέσουλα από τους πρόσφυγες.
-Αν κατάλαβα καλά θέλεις να φιλοξενήσεις πρόσφυγα.
-Ακριβώς
-Και γι αυτό έχεις πάρει σβάρνα τα νησιά;
-Ακριβώς. Λέσβος-Χίος-Κως-Ειδομένη. Το καθημερινό μου δρομολόγιο.
-Για να πάρεις τι;;;;; Τα 300 ψωροευρώ;;;;; Θα πλουτίσεις μ’ αυτά;;;
-Τι να μου κάνουν τα 300;;;; Στοχεύω στα πολλά.
-Θα γίνεις διακινητής;;;;;;
-Εγώ Διακινητής;;;;;;;; Μ’ έχεις για τρελό;;;;;;
-Τότε;;;;;;;
-Σου λέω το χρήμα που θα βγάλω θάναι νόμιμο, νομιμότατο.
-Πες μου ρε Χριστιανέ και μ’ έσκασες;;;
-Τώρα γιατί μου χαλάς τη δουλειά;;;;;;; Γιατί με λες Χριστιανό;;;;; Έτσι θα βγάλω λεφτά;;;;;;;;;;;
-Ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω. Τι σχέση έχει η θρησκεία με τα προσδοκώμενα πλούτη σου;;;;;;;
-Αμ έχει .Πως δεν έχει. Διότι εγώ δεν θα πάρω έναν οποιοδήποτε πρόσφυγα να τον φιλοξενήσω..Εγώ θα πάρω αυτόν που απείλησε στην κυρία ότι  θα της πάρει τον λαιμό. Ότι θα την σφάξει
-Τι λες μωρέ;;;;;
-Εγώ θα πάρω αυτόν που έκλεισε τον δρόμο. Που έλεγξε τον Έλληνα φορτηγατζή και του είπε, κάνοντας αυτός κουμάντο, στη χώρα μου. ΟΧΙ ΦΟΡΤΗΓΑ, ΟΧΙ ΦΟΡΤΗΓΑ και τον έστειλε από ‘κει πούρθε.
-Δηλαδή δεν σου κάνουν οι φιλήσυχες οικογένειες των προσφύγων;;;;;;;;;
-Τι να της κάνω αυτές. Τι λεφτά να βγάλεις απ αυτές;;;;;;;
-Ενώ θα βγάλεις απ τους λεβέντες σου.
-Βεβαιότατα. Διότι κάποιος απ αυτούς θάναι ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΗΣ ΕΠΙΚΗΡΥΓΜΕΝΟΣ στην Ευρώπη ΠΕΡΙΖΗΤΗΤΟΣ και ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΣ. Διότι αυτοί από ‘δω λένε ότι περνούν. Οπότε μόλις τον ανακαλύψεις τον παραδίδεις και να το παραδάκι το νόμιμο της επικήρυξης.
-Δηλαδή θα πεις στους Ευρωπαίους. Αυτόν τον Τζιχαντιστή ποιός θα τον πάρει;;;;;;;;
-Ακριβώς. Και έτσι ενώ εσείς θα κυνηγάτε στους πρόσφυγες ΕΠΕΝΔΥΤΑΣ εγώ θα κυνηγάω ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΑΣ …. Και έτσι θα βγάλω λεφτά..Κόβοντας ταρίφα τόσο το κεφάλι του τζιχαντιστή. Εκτός...... Εκτός
-ΕΚΤΟΣ;;;;;
-Αν προλάβουν και κόψουν το δικό μου το κεφάλι. Τι να κάνουμε. Όλα τα επαγγέλματα έχουν το ρίσκο τους......................

Δεν υπάρχουν σχόλια: