Πέμπτη, 25 Μαΐου 2017

Θεοφάνης Γραικιώτης : Ζουμερές προσφορές!





Ζουμερές προσφορές!

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Ζουμερή
Όπως και το μπιφτέκι.
Αυτό που πρόσφερε σαν προσφορά εταιρείας.
Δηλαδή σάλτσες ήταν η προσφορά
Το μπιφτέκι ήταν ο συνδυασμός.
Ζουμερή η κοπελίτσα
Και χαμογελαστή
-Ποια σάλτσα προτιμάτε;;;;; μ’ ερώτησε
Κρατούσε ακόμη στα χέρια της το μπιφτέκι μου
-Αυτή;;; Μήπως αυτή;;;; η Αυτή;;;;;;;;
Με ρωτούσε με ευγένεια.
-Πόσο κάνουν;;;; την ρώτησα
-Προσφορά, μου απάντησε
-Τότε βάλε αυτή και αυτή και την άλλη
Ό λ ε ς ;;;;;;;; έκανε απορημένη
-Ή να φας μπιφτέκι ή να μην φας, της απάντησα
Με το μπιφτέκι ανά χείρας προχώρησα.
Μπήκα στο σουπερμάρκετ
-Που ήσουν εξαφανισμένος;;;; ερώτηση απ την συμβία
Δεν της απάντησα·
Εξ άλλου απολάμβανα το μπιφτέκι.
Πως να της απαντήσω με μπουκωμένο στόμα.
-Πως τα τρως Χριστιανέ μου;;; Όλο λίπη, άρχισε η συμβία
Συνέχισε
-Στην ηλικία σου αυτά απαγορεύονται.
Νάτηνε και την ηλικία. Εμπροσθοφυλακή στις απαγορεύσεις.
Δεν απάντησα. Δεν μπορούσα άλλωστε
Η .....σιωπή μου..... προς απάντησή της
Συνέχισε να τσουλά το καρότσι με τα ψώνια
Εγώ συνέχισα να τσουλώ την όρεξη μου
Τέλειωσε το μπιφτέκι.
Τέλειωσε η γευστική πανδαισία.
-Ωραία φάγαμε, σχολίασα ικανοποιημένος
Καθώς ήμουν διψασμένος
-τόσες σάλτσες, είχαν κάνει το θαύμα τους-
διέκρινα νεαρά ύπαρξη, σαν όαση,
στην άνυδρη περιοχή του σουπερμάρκετ.
Αυτό που έβλεπα δεν ήταν οπτασία.
Μπορεί η κοπελίτσα να ήταν..οπτασία,
εγώ όμως στις προσφορές, κάρφωσα το βλέμμα μου
Η ίδια ήταν μία χυμώδης οπτασία.
-Σήμερα έχουμε προσφορές στους χυμούς.
Έτσι μου είπε η χυμώδης και συνέχισε
-Έχουμε αχλάδι, μανταρίνι, πορτοκάλι, ανανά, μηλο.
Την κοίταξα στα μάτια.
-Δεν θέλω να σε δυσαρεστήσω της είπα περιπαικτικά.
Χαζεύοντας τους χυμούς είπα στην χυμώδη.
-Βάλε απ αυτόν, βάλε από εκείνον, βάλε κι απ΄τον άλλο.
Έτσι ξεζούμισα την χυμώδη.
Απόλαυση. Δροσίστηκα. Περίπατο πήγε η δίψα.
-Ωραία ήπιαμε, σχολίασα ικανοποιημένος
Την γευστική απόλαυση διατάραξε φωνή τρομερή
-Τι κάνεις εκεί Χριστιανέ μου.;;;; Ζάχαρη πίνεις;;;;;
Στην ηλικία σου........
Να η ηλικία μου. Να και πάλι η συμβία.
Εγώ όμως το μυαλό αλλού.
-Ωραία φάγαμε, ωραία ήπιαμε να........
Και να........ που εμφανίζεται η ζουμερή
-Που ήσαστε καλέ;;;; Σας ψάχνω;;;;;;;;;;;
«Τάδε έφη» η Ζουμερή. Κόκκαλο η συμβία.
Με πιάνει αγκαζέ και προχωρούμε προς την έξοδο.
-Ελάτε, μου λέει. Κλείσατε το δρόμο με το αμάξι σας·
και γίνεται......της κακομοίρας.
Ε λοιπόν αυτό ήθελα και εγώ.
Να γίνει της ...κακομοίρας….

Δεν υπάρχουν σχόλια: