Σάββατο, 13 Μαΐου 2017

Θεοφάνης Γραικιώτης : Πασχαλιάτικη επιστροφή από την Πάτμο






Πασχαλιάτικη επιστροφή από την Πάτμο

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Λοιπόν ήμουν πανευτυχής.

Αν και καθισμένος στο πεζοδρόμιο, μαζί με άλλους φυσικά. Αν και ο ήλιος με βάραγε κατακούτελα, μεσημέρι ζεστό, Δευτέρας του Πάσχα φυσικά.

Όλα αυτά στην προβλήτα της Πάτμου περιμένοντας το BLUE STAR 2.

Πατείς με πατώσε. Η προσμονή του πλοίου, το θαλασσινό ταξιδάκι, η προσωρινή έλλειψη προβλημάτων σε κάνουν πανευτυχή.

Για να είμαι όμως ειλικρινής κάτι σκίαζε την ευτυχία μου. Η θέση. Μάλιστα κυρίες και κύριοι. Η θέση που θα έπρεπε να καπαρώσω στο πλοίο και να απλώσω την αρίδα μου. Αν ήταν μάλιστα και δίπλα σε μεγάλο παράθυρο με θέα το απέραντο γαλάζιο και το σουλάτσο των γλάρων ακόμη καλλίτερα.

Οι ελπίδες όμως περιορισμένες. Πολύς ο κόσμος που περίμενε. Το πλοίο, κατά πληροφορίες γεμάτο από Ρόδο και Κω που ερχότανε. Και το κυριότερο στο σπρώξιμο στην προβλήτα δεν ήμουν και ο καλλίτερος.

Το πλοίο μπήκε με μεγαλοπρέπεια στο λιμάνι και άρχισε τους ελιγμούς για να αράξει. Πέταξε και ένα δυνατό ΜΠΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ για να κάνει πιο αισθητή την παρουσία του. Δεν είχε αράξει ακόμα και όμως τα σπρωξίματα δίναν και παίρναν. Φαντάσου τι θα γινότανε όταν ο Λιμενικός θα μας έδινε το πράσινο φως για την επιβίβαση.

Και τότε έγινε το θαύμα. Μια φίλη από την παρέα πετάχτηκε μπροστά και ξαμολήθηκε στον ελεύθερο χώρο λίγο πριν από την είσοδο του καραβιού. Βούτηξε από το μπράτσο τον χωλαίνοντα στο περπάτημα ηλικιωμένο και προσποιούμενη την στενή συγγενή του μπήκε σαν κυρία στο πλοίο και βεβαίως μας βρήκε θέση, πρώτο τραπέζι πίστα. Με το μεγάλο παράθυρο, το απέραντο γαλάζιο και το σουλάτσο των γλάρων. 

Όσο για τον χωλαίνοντα ηλικιωμένο λέγεται ότι ήταν κάποιος μεταμφιεσμένος νεαρός που υποκρινόταν τον κουτσό… Τι σου κάνει η αναζήτηση μιας θέσης. Εγώ πάντως χάρη σε αυτή την καλή φίλη βρήκα θέση να απλωθώ και να απολαύσω το θαλασσινό ταξίδι της επιστροφής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: