Τετάρτη, 31 Μαΐου 2017

Θεοφάνη Γραικιώτη : Θα σκίσω !!!!!!





Θα σκίσω !!!!!!

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης


-Τόσα λεφτά;;;;;;;;
-Ναι μάνα. Και που είσαι ακόμα…
-Σε προσλάβανε και θα σου πληρώνουνε τόσα λεφτά;;;;;;
-Ακριβώς
-Πρέπει να δοξάζεις το Θεό. Δύσκολοι καιροί.
-Ναι μάνα. Εγώ όμως στο ‘λεγα. Δεν στο ‘λεγα;;;;;
-Ναι παιδάκι μου νάσαι καλά. Το ‘λεγες: «Κάποτε θα με παρακαλούν. Θα με προσκυνούν οι αρχοντάδες και ‘γώ θα τους ρουφήξω το αίμα όπως χρόνια τώρα μου το ρουφούν αυτοί»
-Έτσι ακριβώς μάνα. Και να φανταστείς ρε μάνα ότι θα βγάλω τόσα λεφτά ΠΟΙΟΣ;;;;;; ΕΓΩ που ούτε το Δημοτικό δεν πρόλαβα να τελειώσω. Το πίστευες εσύ;;;;;;;;
-Ούτε στο πιο τρελό μου όνειρο γυιόκα μου.
Αλλά φαντάζομαι για τόσα λεφτά θα ξεπατωθείς στη δουλειά
-Ας γελάσω. Τι λε ρε μάνα ;; Με έχεις για κορόιδο;;;;;;;;
-Δεν θα δουλεύεις οκτάωρο;;;;;;;;;
-Τι ναι αυτά που λες ρε μάνα;;; Εγώ οκτάωρο ;; Δεν είμαστε καλά. Θα προσφέρω τις υπηρεσίες μου, όποτε προκύψει ανάγκη. Θα παίρνω και επιδόματα, ανθυγιεινής εργασίας.
Θα έχω και ΔΩΡΕΑΝ ιατροφαρμακευτική περίθαλψη
Και πρόσεξε. Κανείς δεν μου έκανα ρουσφέτι για να με προσλάβουν. Απλώς τους πούλησα μούρη.
Το και το τους είπα. Με έχετε ανάγκη. Ειδικά στους σημερινούς καιρούς
-Και η άρχουσα τάξη τι σου είπε παιδάκι μου;;;;;
-Με κοίταξαν μάνα με θαυμασμό. Μπράβο παιδί μου, μου είπε ένας μεγαλοεπιχειρηματίας. Το χέρι μου έσφιξε ένας μεγαλοβιομήχανος. Ακόμη και κρατικοί λειτουργοί και τραπεζίτες πέταξαν απ τη χαρά τους με την πρόσληψή μου.
ΕΣΕΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ. ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΣΟΥ
-Να ‘σαι καλά αγόρι μου. Και τελικά τι δουλειά θα κάνεις;;;;;
-Λοιπόν μάνα. Άκου. Όχι να το παινευτώ αλλά νομίζω ότι είμαι μοναδικός γι αυτή τη δουλειά
-Ναι αλλά τι δουλειά θα κάνεις;;;;;;;;
-Βασικά μία πολύ σοβαρή, σοβαρότατη δουλειά
-Ναι παιδάκι μου αλλά τι δουλειά;;;;;;;;;
Το παιδάκι σταμάτησε για λίγο. Κοίταξε την μάνα κατάματα
Ύστερα με έπαρση είπε:
-Θα είμαι αυτός μάνα που θα σκίζω σ’ αυτή τη δουλειά
-Πες μου λοιπόν τι δουλειά θα κάνεις;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
-Θ’ ανοίγω την προσωπική τους..........αλληλογραφία

Δεν υπάρχουν σχόλια: