Τρίτη, 30 Μαΐου 2017

Θεοφάνη Γραικιώτη : Πεθερόπληκτος





Πεθερόπληκτος !!!!

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Σου λένε:
-Θα αργήσεις να πάρεις το συστημένο  σου και γι’αυτό ΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ.
Κρατάς τον αριθμό σου και την υπομονή σου.
Μαζί με σένα στις καρέκλες κι άλλοι ομοιοπαθείς…
Στο ταχυδρομείο φυσικά  το αδιαχώρητο.
Όχι,  όχι  και για να λέμε και του στραβού το δίκιο … δεν στενοχωριέσαι.
Την καρέκλα σου την έχεις και περνάς και υπέροχα με την κοινωνική σου ενημέρωση θέλεις δεν θέλεις…
Να ‘ναι καλά ο διπλανός ο Αγησίλαος.
Όχι δεν τον ξέρουμε όλοι· απλά γνωριμία της στιγμής.
-Αυτά τραβάω που λετε απ’ τη Χαρούλα
συνεχίζει απτόητος την πάρλα του.
Χαρούλα εστί η πεθερά του.
Μας εξηγεί
-Το όνομα δεν βγαίνει απ τη ΧΑΡΑ
Αλλά  από  το ΧΑΡΟ.
Θάπρεπε, όμως οι γάμοι εδώ να γίνονται όπως στο εξωτερικό.
Παντρεύεσαι κύριε;;;;;;
Μάλιστα….. Να σε ρωτά ο παπάς, δείχνοντας τη υποψήφια γυναίκα σου.
-Τη θέλεις για γυναίκα σου;;;;;;;;
Την θέλω θα λες.
Μετά δείχνοντας πιο πίσω ....τη μαμά
-Τη θέλεις για πεθερά σου;;;;;;;;;;
ΟΧΙ να λές. Και να προσθέτεις
-ΔΙΓΑΜΟΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΩ
Τελικά όμως τις παντρεύεσαι και τις δυό.
Κι αρχίζει η μουρμούρα στερεοφωνικά
Από το ένα αυτί η συμβία.
Απ το άλλο ...η μαμά
-Αγησίλαε μ’ αγαπάς;;;;;; η μία·
-Αγησίλαε μ’ αγαπάς ;;;;;;; η άλλη.
Και η αγάπη μεταφράζεται σε φορέματα, σε μπιχλιμπίδια, σε παπούτσια και άλλα που φουσκώνουν εσένα και την κάρτα σου
-Αμάν ρε γυναίκα διαμαρτύρεσαι. Τόσα ζευγάρια
Ούτε σαρανταποδαρούσα να  ήσουνα.
-Αγησίλαε είσαι ανίδεος. Το παπούτσι πρέπει να πηγαίνει και με το φόρεμα.
-Έτσι είναι Αγησίλαε, σιγοντάρει η μαμά Χαρούλα.
Τέλος πάντων…
Είπαμε να πάμε κάπου και σαν ζευγάρι.
-ΠΑΡΙΣΙ. Εκεί είναι πολύ ρομαντικά είπε η συμβία.
Συμφώνησα.
Στο αεροδρόμιο νάσου και η έκπληξη
-Χαρούλα;;;;;;;;;;;;;
-Παιδιά μου είπα να μην σας αφήσω μόνους.
Αναστέναξε το ΛΑΦΑΓΙΕΤ αναστέναξε το ΠΡΙΝΤΑΜΠ μα πιο πολύ αναστέναξα εγώ και οι κάρτες μου.
Επιστρέφοντας είπα να εξηγηθώ στη γυναίκα μου.
Πήρα το κατάλληλο επαναστατικό ύφος και άρχισα.
-Εμπνεόμενος απ τις αρχές της Γαλλικής Επανάστασης · ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩ
Έτσι είπα στη γυναίκα μου
-Ή ΑΥΤΗ Ή ΕΓΩ!!!!!!!!!
Τώρα βρήκα την ησυχία μου.
Ησυχάσαμε απ τη Χαρούλα
-Τι αριθμό έχεις ;;;;;; τον ρώτησα
-134 απάντησε
Ήδη το ταμπλό έγγραφε 134.
Σηκώθηκε. Πήγε στο γκισέ
Πήρε το δέμα
-Α τη γαλίφω. Η Χαρούλα μου στέλνει και δέματα τώρα
Προσπαθεί να με γλυκάνει και να με ρίξει….
Έντρομοι πεταχτήκαμε ΟΛΟΙ από  τις θέσεις μας, κραυγάζοντας
-ΜΗΝ Τ’ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΑΓΗΣΙΛΑΕ ΜΗΝ Τ’ ΑΝΟΙΞΕΙΣ
Τελικά η γαλίφω τα κατάφερε…
ΤΟΝ ΕΡΙΞΕ ΚΑΙ ΜΑΖΙ Μ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΚΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ..........................
Είπαμε γαλίφω  η …κακούργα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: