Τρίτη, 16 Μαΐου 2017

Θεοφάνης Γραικιώτης : Δικαστικοί Αντιπρόσωποι





Δικαστικοί Αντιπρόσωποι

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Καρέκλες.
Έριχνε καρέκλες έξω.
Και φύσαγε.
Άκουγες το θρόισμα των φύλλων.
Η βροχή γλυκό νανούρισμα.
Το δωμάτιο στο ξενοδοχείο ζεστό.
Κουκουλώθηκα.
Λούφαξα στα ζεστά στρωσίδια.
Η ευτυχία μου δεν κράτησε για πολύ·
Την χάλασε το ξυπνητήρι.
ΝΤΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΝ
Έξω. Σκοτάδι πίσσα.
Αγρία μεσάνυχτα ακόμη.
Ανοίγω το ένα μάτι.
Με κόπο.
Ανοίγω κα το άλλο.
Ψαχουλεύω το κομοδίνο.
Δίνω μία στο ξυπνητήρι.
Βγάζει το σκασμό.
Σηκώνομαι σχεδόν υπνοβατώντας·
Πρωινό ξύπνημα.
Δηλαδή τι πρωινό;;;;;;;
Ακόμη δεν χάραξε.
Στο διάδρομο βήματα βιαστικά.
Άλλοι Δικαστικοί Αντιπρόσωποι.
Έχουν ήδη ξυπνήσει και φεύγουν.
Κοιτάζω το ρολόι.
-Φτου πέρασε η ώρα
Ελατήριο. Πετάγομαι επάνω.
Ακούω τη βροχή και τον άνεμο.
Θα ‘θελα κι άλλο να κοιμηθώ.
Πολυτέλεια.
Με καλεί το καθήκον.
Φτιάχνω τα πράγματα μου.
Βιβλία. Εκλογική Νομοθεσία.
Μην ξεχάσω τη σφραγίδα του εκλογικού τμήματος.
Έτοιμος.
Βγαίνω στο διάδρομο.
Η τραπεζαρία θεοσκότεινη και θεόκλειστη.
Μια καφετιέρα. Την διακρίνει η γυναίκα μου
Δικαστικός Αντιπρόσωπος κι αυτή.
-Να που μας σκέφτονται μου λέει
Ύστερα :
-Βιάσου φέρε το αυτοκίνητο στην είσοδο.
Βγαίνω έξω.
Ο καιρός αγριεμένος… Βροχή, αέρας
Σε λίγο στην είσοδο του ξενοδοχείου.
Η πόρτα του συνοδηγού ανοίγει.
Γλυκιά φωνή πλημμυρίζει το αμάξι.
-Πάμε αγάπη μου, μου λέει.
Γυρίζω στο μέρος της φωνής.
Τι βλέπω
Αυτή δεν είναι η γυναίκα μου
Είναι μια άλλη Δικαστική Αντιπρόσωπος.
Με κοιτάζει. Την κοιτάζω.
Με ξανακοιτάζει Την ξανακοιτάζω
- Λάθος αυτοκίνητο λέει χαμογελαστά
-Το σωστό αυτοκίνητο της λέω πειραχτικά.
Χαμογελάμε,
Δίνει τη θέση της στη γυναίκα μου.
-Καλές εκλογές και καλό κουράγιο
Αλληλοευχόμαστε.
Τώρα δεν νυστάζουμε πια.
Κι ας είναι άγρια μεσάνυχτα με βροχή και αέρα
Ξεκινάμε
Οι Δικαστικοί Αντιπρόσωποι στο Δρόμο του καθήκοντος·
Δικαστικοί Αντιπρόσωποι …. παντός καιρού..................

Δεν υπάρχουν σχόλια: