Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2017

Θεοφάνης Γραικιώτης : ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ





ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης


  • Πως ν αγαπήσω ένα νόμισμα,που μου το δίνουν.....με το σταγονόμετρο;
  • Πως ν αγαπήσω ένα νόμισμα,που το χρησιμοποιούν ......για την υποταγή μου;
  • Πως ν αγαπήσω ένα νόμισμα, που ‘γινε..... θηλιά στο λαιμό μου.
  • Πως ν αγαπήσω ένα νόμισμα,που ...δεν το αισθάνομαι δικό μου. Που το ακριβοπλήρωσα να μου φέρει ευτυχία μ' αυτό με πάει στο γκρεμό
  • Πως ν αγαπήσω ένα νόμισμα, που δεν μου ανήκει,που κάποιοι μου το επέβαλαν, πασπαλισμένο με χρυσόσκονη, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΟΥΝ;
  • Πως ν αγαπήσω ένα νόμισμα, που μου λεν ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ... ΟΧΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ;
  • Πως ν αγαπήσω ένα νόμισμα, που για να το κρατήσω,θυσίες-χωρις κέρδος-θα κάνω;
  • Πως ν αγαπήσω ένα νόμισμα, που άλλα περίμενα απ αυτό κι άλλα......με βρήκανε

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΣΜΑ
ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΤΑΓΗ
ΕΙΝΑΙ ΘΗΛΕΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗ.......

Κάποιοι μας το επέβαλαν
-καλλίτερες μέρες-
Κάποιοι μας ξεγέλασαν
-πραγματική σύγκλιση-
Κάποιοι-πόσοι άραγε; 
-κέρδισαν-

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ….

Θα με χρεοκοπήσουν σαν Έλληνα ΝΑΙ
Την Ελληνική μου ψυχή Ο Χ Ι

Δεν υπάρχουν σχόλια: