Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017

Θεοφάνης Γραικιώτης : Ένα αδέσποτο στην Κηφισιά




Ένα αδέσποτο στην Κηφισιά

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Εγώ του έριξα ένα βλέφαρο.
Αυτός ένα ξεγυρισμένο χασμουρητό.
Μετά κούνησα το χέρι.
Αυτός την ουρά του.
Και η γνωριμία με τον αδέσποτο σκυλούκο επήλθε.
Εκεί μπροστά στο σταθμό του ηλεκτρικού· Στην Κηφισιά.
Ήταν επί της υποδοχής. Το έδειχνε με την αεικίνητη ουρά του.
Δεν ζήταγε τίποτα. Ήταν σκυλο-υπερήφανος.
Αν του πέταγες ένα κουλούρι δεν έλεγε όχι.
Μετά γινόταν κολλητός σου.
Μπροστά εσύ, πίσω αυτός.
Έτσι μαζί προχωρήσαμε μέσα στο πάρκο.
Όταν ξαφνικά εμφανίστηκε ο φύλακας
-Καλημέρα σας μου είπε
-Καλημέρα σας του είπα
-Ο Σκύλος…  μου είπε
-Τι έκανε;  του είπα
-Απαγορεύεται να είναι στο πάρκο, μου είπε
-Ποιος τα’ απαγορεύει· του ΄πα
-Η πινακίδα· μου λέει
Την έδειξε κιόλας
ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ
Ο Σκύλος αδιάφορα κοίταζε και τους δυό μας.
-Ο Σκύλος δεν ξέρει να διαβάζει του είπα.
-Ναι αλλά ξέρετε εσείς μου είπε.
-Σου φαίνομαι για σκύλος του είπα
Με κοίταξε. Μετά αυστηρά είπε.
-Πάρτε το σκύλο σας από ‘δω
-Αδύνατον του απήντησα
-Γιατί με ρώτησε κοιτάζοντας με περίεργα
-Απλούστατα γιατί δεν είναι δικός μου.
Ο Σκύλος βαρέθηκε και τους δυό μας και έφυγε απ το πάρκο.
Την πινακίδα ούτε που την διάβασε........

Δεν υπάρχουν σχόλια: