Translate -TRANSLATE -

Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017

Θεοφάνης Γραικιώτης: Τα οφέλη από την ουρά των τραπεζών







Τα οφέλη από την ουρά των τραπεζών

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

-Μακριά από μένα τέτοιο κακό
Γάμο ακούει και παίρνει δρόμο
Μισεί όσο δεν παίρνει τον ΗΣΑΙΑ·
και πιο πολύ τον χορό του.
Αν θέλεις να μάθεις πως γρυλίζει
ευχή σου του και στα δικά σου.

Τον συνάντησα στο δρόμο
Με άλλο γκομενάκι αυτή τη φορά.
Τις αλλάζει σαν τα πουκάμισα.
-Που στο διάολο τις βρίσκει;;; αναρωτήθηκα.
Δεν γίνεται. Θα παίρνει σβάρνα τα μπαρ.
Θα ξενυχτάει. Συνήθως έτσι γίνεται.

Μερικές μέρες αργότερα τον είδα πάλι.
Τον ρώτησα.
Θα ρίχνεις άγριο ξενύχτι. Έτσι δεν είναι;;;
Ξενύχτι στα μπαρ εννοώ. Αλλιώς δεν γίνεται.
Κάθε φορά κι άλλη.
Με κοίταξε. Χαμογέλασε.
-Ούτε που πατάω το πόδι μου στα μπαρ, μου είπε
-Ούτε που ξενυχτάω, μου είπε
-Τότε;;;;; Που στο καλό τις βρίσκεις κάθε φορά και άλλη;;;;;;, τον ξαναρώτησα.
-Να ναι καλά η Κηφισίας και η Τράπεζα, είπε αδιάφορα
-Συγνώμη. Δεν καταλαβαίνω, παρατήρησα με περιέργεια.
Χαμογέλασε.
-Η καλλίτερη μου το πολύωρο μποτιλιάρισμα της Κηφισιάς και η πολύωρη αναμονή. Ευκαιρία για νέες γνωριμίες. Πως αλλιώς να περάσει η ωρα;;;;;;;;;
Γούρλωσα τα μάτια. Αυτός συνέχισε.
Το αυτό με την Τράπεζα. Έχεις αριθμό αναμονής 352. Το γκομενάκι 350. Και η Τράπεζα είναι στο 86. Ε!! Την γνωρίζεις η δεν την γνωρίζεις;;;;;;;;;;;;
Έτσι για να περάσει κι η ώρα δηλαδή.
Μια φορά μπήκα στην Τράπεζα. Καθόλου ουρά. Και εγώ όπου φύγει-φύγει......
Τον κοίταζα. Δεν πίστευα στ αυτιά μου. Δεν είναι δυνατόν έλεγα.
Εκμεταλλεύεται την αναμονή για νέες γνωριμίες.
Ούτε που το είχα σκεφθεί.

Πέρασε καιρός απ την τελευταία συνάντηση.
Τον είδα να κάθεται αραχτός με την φραπεδιά παραδίπλα.
Αλλά …. μόνος αυτή τη φορά.. Γκομενάκι ουδέν.
-Πως κι έτσι;;;;;;;; Εσύ μόνος;;;;; Το σύστημα σου τι έγινε;;;;; τον ρώτησα
Κούνησε απελπισμένα το κεφάλι του
-Δεν φταίει το σύστημα μου απήντησε.
Απλά απεργούν οι Τράπεζες και στην Κηφισιάς γίνονται έργα.................

Δεν υπάρχουν σχόλια: