Translate -TRANSLATE -

Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

Θεοφάνης Γραικιώτης : Είμαι ο......από κάτω σας


Είμαι ο......από κάτω σας

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης 

Ήμουν ιδρωμένος και λαχανιασμένος.
Ποδόσφαιρο έπαιζα μέσα ....στο διαμέρισμα
Έτρεξα στην εξώπορτα του διαμερίσματος και την άνοιξα•
Το έντονο κουδούνισμα με τρέλαινε
Στην πόρτα ο κύριος Παπαγιαννόπουλος.
-Είμαι ο ....από κάτω σας, είπε με έντονο ύφος
Τον κοίταξα. Αυθόρμητα του είπα•
-Τότε εγώ......είμαι ο από πάνω σας
-Ακριβώς μου απήντησε με το ίδιο απότομο ύφος και … συνέχισε.
-Είμαι ο από κάτω σας και με ενοχλείτε. Δεν θα έβλαπτε αν κάνατε λιγότερο θόρυβο.
Τον κοίταζα, ενώ ο ιδρώτας έτρεχε απ το πρόσωπο μου αδιάψευστο δείγμα της αταξίας μου.
Ήθελα να του πω ότι κάνοντας θόρυβο κανένα κανόνα δεν παρέβηκα γιατί κανόνας είναι οι ΑΠΟ ΠΑΝΩ ...να καταδυναστεύουν...τους ΑΠΟ ΚΑΤΩ . Επομένως.......

Δεν είχε ακούσει την φράση.....μου βγήκε .. κι από πάνω.
Όχι από κάτω αλλά ...ΑΠΟ ΠΑΝΩ.
Τώρα μεταξύ μας είχε και τα δίκια του.
Το διαμέρισμα δεν είναι και ο ιδανικός χώρος για..ποδόσφαιρο
Άντε όμως να τα ‘πεις αυτά σ’ ένα μπόμπιρα δώδεκα ετών, όπως εγώ. Για μένα το παιγνίδι πάνω απ’ όλα κι όσο για τ’ άλλα .. στάχτη και μπούλμπερη
Απ την άλλη όμως ήμουν και πονοψυχιάρης. Ήθελα και τα ΔΥΟ·
Και ποδόσφαιρο να παίζω και τον από κάτω να μην τον ενοχλώ.
Γίνεται όμως νάχω και το σκύλο χορτάτο και την πίττα ακεραία;;;
Δεν γίνεται θα μου πείτε.
Γίνεται θα σας πω, όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο
Η λύση στο δίλημμα που αντιμετώπιζα εγώ και τ αδέλφια μου -συνεργοί στο ίδιο έγκλημα - ήταν το VOLKSWAGEN.
Τώρα θα μ ερωτήσετε
-Τί σχέση έχει το αυτοκίνητο με το ποδόσφαιρο και τον ..από κάτω.
ΕΧΕΙ
ΔΙΟΤΙ
Ο κύριος Παπαγιαννόπουλος, ο από κάτω ντε, είχε ένα σκαραβαίο VOLKSWAGEN• έτσι όταν ήταν να παίξουμε ποδόσφαιρο κοιτούσαμε από  το μπαλκόνι κάτω στο δρόμο.
Ήταν εκεί ο σκαραβαίος, δεν παίζαμε.
Δεν ήταν εκεί το VOLKSWAGEN;;; τότε παιγνίδι που χάλαγε ο κόσμος.

Έτσι είχαν τα πράγματα, και ήμασταν ευτυχισμένοι που ΣΥΜΒΙΒΆΣΑΜΕ ΤΑ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΑ.
Για πολύ πολύ καιρό κλωτσούσαμε πανευτυχείς την μπάλα εμείς οι από πάνω χωρίς να ενοχλούμε τον από κάτω.
ΟΤΑΝ ... Ω ΘΕΕ…
Κτυπά το κουδούνι, την ώρα της ποδοσφαιρικής μας πανδαισίας.
Καταϊδρωμένος όπως προείπα ανοίγω την εξώπορτα.
Τώρα έρχομαι μούρη-μουρη με ...τον από κάτω
-Τι θα γίνει, μου λέει εξαγριωμένος, δεν θα μ αφήσετε να ησυχάσω;;;;;;;;;;;;;;;;;
Τον κοιτώ με απορία
-Συγνώμη κύριε Παπαγιανόπουλε αλλά κοιτάξαμε και το VOLKSWAGEN δεν ήταν κάτω παρκαρισμένο.
Αν το βλέπαμε ...δεν θα χοροπηδούσαμε
Ο κύριος Παπαγιαννόπουλος πήρε θλιμμένο ύφος.
Κούνησε το κεφάλι του και ψιθυρίζοντας σχεδόν είπε
-Σας υποφέρω παιδιά ΕΞΗ ΜΗΝΕΣ γιατί εδώ και ΕΞΗ ΜΗΝΕΣ έδωσα το VOLKSWAGEN ...και πήρα καινούργιο αυτοκίνητο..................

Δεν υπάρχουν σχόλια: