Translate -TRANSLATE -

Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018

Θεοφάνης Γραικιώτης : Ενενήντα δύο "στρατιωτάκια"




Ενενήντα δύο "στρατιωτάκια"

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Λοιπόν αν πιστεύετε ότι στρατιωτάκια υπάρχουν μόνο στα στρατόπεδα κάνετε μεγάλο λάθος. Για διαβάστε την ιστοριούλα μου αυτή και τότε θα καταλάβετε τι εννοώ.
Ήμουν Δικαστικός Αντιπρόσωπος σε εκλογικό τμήμα στο Νησάκι Ιωαννίνων. Έξω κρύο, βροχή. Μέσα η διαλογή των ψήφων συνεχιζόταν κανονικά. Οι αντιπρόσωποι των κομμάτων κατέγραφαν την εκλογική τους δύναμη σημειώνοντας τους ψήφους που έπαιρνε το κόμμα τους στο συγκεκριμένο εκλογικό τμήμα. Μου έκανε όμως εντύπωση ο αντιπρόσωπος ενός κόμματος γνωστού  για την κομματική πειθαρχία των μελών του και  ο οποίος καταμετρώντας τους ψήφους του κόμματος του γύρισε και μου είπε.
Κύριε Πρόεδρε έχω μέχρι στιγμής ογδόντα εννέα και περιμένω άλλον ένα ψήφο για να κλείσω την κατάσταση μου. Πράγματι μετά από λίγο βγήκε και το τελευταίο ψηφοδέλτιο για το Κόμμα του.
«Ενενήντα» φώναξε ο αντιπρόσωπος. «Εγώ έκλεισα»
Δεν έδωσα τότε σημασία και συνέχισα την διαλογή. Πρόσεξα όμως ότι ο αντιπρόσωπος του συγκεκριμένου κόμματος μου έδειχνε με τα δάκτυλα. «Άλλους δυο κύριε Πρόεδρε· άλλους δυο διαφορετικούς ψήφους  περιμένω». Τον κοίταξα και δεν είπα τίποτα. Και ω του θαύματος μετά από λίγο αναδυόντουσαν από την κάλπη ένα ψηφοδέλτιο του συγκεκριμένου κόμματος που έφερε παρανόμως ΚΟΚΚΙΝΟ σταυρό -και βεβαίως ήταν άκυρο- και αμέσως μετά ένα άλλο -και αυτό άκυρο- αφού και αυτό έφερε ΚΟΚΚΙΝΟ σταυρό.
«Δεν θα σας απασχολήσω άλλο» είπε ο αντιπρόσωπος. «Τώρα έκλεισα πραγματικά την κατάσταση μου».
Έλα όμως που έμενα μου αυτή η συμπεριφορά μου κέντρισε την περιέργεια. Έτσι στο καραβάκι με το οποίο επιστρέφαμε στα Γιάννενα δεν άντεξα και τον ρώτησα.
«Καλά» του είπα, «αφού ήξερες ότι η δύναμη του κόμματος ήταν ενενήντα δυο ψήφοι, γιατί έλεγες ενενήντα συν δυο;;;»
«Διότι» μου απάντησε αυτός «οι ενενήντα είναι η πραγματική μας δύναμη. Οι άλλοι δυο είναι νεοφερμένοι στο κόμμα. Τους δώσαμε λοιπόν δυο ψηφοδέλτια με κόκκινο σταυρό για να δούμε αν θα μας ψήφιζαν τεστάροντας τους. Αν με το κάλο έρθεις στις άλλες εκλογές θα δεις ότι η πραγματική μας δύναμη θα είναι ενενήντα δύο».
Στις επόμενες εκλογές βρέθηκα κάπου αλλού και έτσι δεν είχα την ευκαιρία να εξακριβώσω τα λεγόμενα του. Είμαι όμως βέβαιος ότι ο άλλος Δικαστικός Αντιπρόσωπος θα έβγαλε από την κάλπη ενενήντα δύο ψήφους. ΩΧ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΝΝΕΝΗΝΤΑ ΔΥΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ !!!................

Δεν υπάρχουν σχόλια: