Translate -TRANSLATE -

Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

Θεοφάνης Γραικιώτης : 14 Φεβρουαρίου - Τάδε έφη Θεοφάνης




ΗΜΕΡΑ ΑΓΙΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ  : 
Τάδε έφη Θεοφάνης

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

14 Φεβρουαρίου

Ημέρα των ερωτευμένων.
Τι την χρειάζονται;;;;;;;;;;;
Αυτοί γιορτάζουν κάθε μέρα.
Υπάρχει απλώς για μας.
Για μας που μαχόμενοι την καθημερινότητα …..
ξεχάσαμε τι σημαίνει έρωτας.
Υπάρχει για να μας τον θυμίζει.......
Και του ‘λόγου μου δεν είναι πως δεν θέλω να ερωτευτώ·
απλά να ο φτερωτός Θεός του Έρωτα….
.......ξώμεινε από βέλη...........

Όμως έτσι για να σας φτιάξω, λόγω ημέρας, ρομαντική ατμόσφαιρα σας εναποθέτω σαν όμορφο λουλούδι αυτούς τους στίχους μου:

Κι αν ο έρωτας
τα βέλη του μου στείλει.

Την καρδιά μου
κι αν πληγώσει  και ματώσει.

Τα δικά σου θα ζητώ τα δυό σου χείλη
που η καρδιά μου δεν μπορεί να ξεριζώσει...........

Όσο για τους άλλους, αυτούς που προσποιούνται, εεε αφήστε τους να υποκρίνονται τους ερωτευμένους και να γιορτάζουν την σημερινή μέρα -όχι γιατί είναι ερωτευμένοι αλλά- γιατί είναι η μέρα των ερωτευμένων και κάτι πρέπει να γιορτάσουν τέλος πάντων.
Στους ερωτευμένους λοιπόν φίλους και φίλες ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ  και στους μη ερωτευμένους "αν είναι να ‘ρθει θε να ‘ρθει αλλιώς θα προσπεράσει"......
Τελικά δεν κρατιέμαι και θα σας το ‘πω
ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ κι άστε τους άλλους να βλέπουν ….. την πλάτη μας

Μη μου ρίξεις άλλο βέλος
τη φαρέτρα σου στην άκρη
για να βάλουμ΄ ένα τέλος
μ’ εκούρασ’ η αγάπη

Μα το τόξο σου τεντώνεις
τέτοια αστεία δεν τα σηκώνεις
και το βέλος σου δηλώνει
Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ..............

Χρόνια πολλά λοιπόν στις......Βαλεντίνες μου στο FACE-BOOK και εσείς φίλοι μην ξεχνάτε αυτό που έλεγε ο αγαπητός μου Cliff Richard και είχε απόλυτο δίκιο : «When the girl in your arms is the girl in your heart ….  THEN YOU ‘VE GOT  EVERTYTHING» . (Όταν το κορίτσι που είναι στην αγκαλιά σου ....είναι το ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ...τότε τα έχεις ...Ο Λ Α…) 
Άλλωστε – διατί να το κρύψωμεν - το μεγαλύτερο δώρο που σας κάνει η ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ Βαλεντίνα σας είναι το ότι.......ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ.


Κι ας πέρασαν τόσα χρόνια
η θύμηση σου, τέτοιες μέρες
ολοζώντανη.
Δεν ξέρω που βρίσκεσαι.
αν και συ με σκέπτεσαι
όσο και ‘γω......
Μ αυτό που ξέρω........
όσα χρόνια κι αν περάσουν
ποτέ δεν θα πάψω να σ’ αγαπώ.
Κλείσε τα μάτια αγαπημένη
Γλυκό προσκλητήριο ..το τραγούδι μας....

Τώρα αν μετά από όλα όσα σας έγραψα αγαπητοί μου φίλοι σας άνοιξε η όρεξη για ένα χορό με την Βαλεντίνη σας, υπάρχει εδώ και το ΤΆΝΓΚΟ ΝΟΤΟΥΡΝΟ για τους πραγματικά ερωτευμένους που ξέρουν ότι του Αγίου Βαλεντίνου ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.






Δεν υπάρχουν σχόλια: