Translate -TRANSLATE -

Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

Θεοφάνης Γραικιώτης : Επίσκεψη στο Δαφνί




Επίσκεψη στο Δαφνί

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Στο ΔΑΦΝΙ;;;;;;;;;
Στο Τρελλάδικο;;;;;;;;
Αντιδράσαμε σαν φοιτητές της Νομικής.
Ο καθηγητής της  Σωφρονιστικής  χαμογέλασε.
Υστέρα είπε με ύφος σοβαρό
Ναι, ναι. Εκεί η επόμενη επίσκεψη.
Είστε τριτοετείς φοιτητές της Νομικής·
καιρός να μάθετε την πραγματική Νομική.
Αυτή που κατοικοεδρεύει, στις φυλακές, στα ιδρύματα, έξω στον κόσμο.
Δεν είναι μόνο τα συγγράμματα και το διάβασμα.
Εκεί έξω υπάρχει η πραγματική....ΝΟΜΙΚΗ.

Στην αίθουσα Καλλιγά επεκράτησε ...αναστάτωση
-Θα μας τρελάνει ο καθηγητής, είπε ο διπλανός
-Τρελαθήκαμε εντελώς, συμπλήρωσε, ένας  άλλος
Μια συμφοιτήτρια μας χαμογέλασε. μας ψιθύρισε
-Πως κάνετε έτσι;;;; Θα περάσουμε ......τρέλα
Όταν είσαι είκοσι χρονών. Όλα σου φαίνονται αστεία
Και όμως μεγάλη ΕΜΠΕΙΡΙΑ αυτή η επίσκεψη!!!
Κι ας μην το καταλαβαίναμε τότε.
Μετέπειτα σαν Δικηγόροι, η τρέλα σανίδα σωτηρίας
για το ΑΚΑΤΑΛΟΓΙΣΤΟ.
Γλύτωνε ο δράστης την φυλακή·
εκεί θα  έμενε για ΩΡΙΣΜΕΝΟ διάστημα και…
 έμπλεκε.....με το ΤΡΕΛΛΑΔΙΚΟ που ένας Θεός ξέρει πότε θα έβγαινε από κει μέσα και κυρίως σε τι ψυχολογική κατάσταση........
Με τους αλλήθωρους.....θ αλληθωρίσεις και εσύ.
Και τρελός να μην είσαι εκεί μέσα ...γίνεσαι.

Εμείς όμως, νεαρά παιδιά βλέπαμε μόνο την πλάκα
Νομίζαμε ότι πηγαίναμε........εκδρομή
Φορέσαμε τα τζίν μας και η κοπέλα μου.....το μίνι της
-Ρε κορίτσι μου τι μίνι είναι αυτό;;;;;;;
Θα τους τρελάνεις τους τρελούς
Μου χαμογέλασε
-Πιο πολύ απ ότι είναι αποκλείεται.

Και φτάσαμε
Και παγώσαμε
Και σφίξαμε τις καρδιές μας
Οι τρελοί αριστερά-δεξιά
Εμείς......ανάμεσα τους
Μας κοιτούσαν.....αλλά δεν μας έβλεπαν
Βλέμμα ..απλανές...ψυχρό.....γυμνό.
Το κορίτσι μου έπιασε το χέρι
Αιώνας  μου φάνηκε η πορεία μας προς το αμφιθέατρο
Εκεί οι ψυχίατροι μας ανέλυαν την κάθε περίπτωση
Πολύ διδακτική εκείνη η επίσκεψη, έστω και..τρομακτική.

Καθώς γυρίζαμε, και μόλις έκλεισε η πόρτα του πούλμαν
συνειδητοποιήσαμε ότι ...ο κίνδυνος είχε παρέλθει
Το κορίτσι δίπλα μου μού έσφιξε το χέρι
-Φοβήθηκα μου είπε εσύ;;;;;;;;;;;;
Της γέλασα
-ΟΧΙ της είπα. Μπορεί εκεί μέσα να υπάρχουν τρελοί…
αλλά οι περισσότεροι κυκλοφορούν ...απ’  έξω
Είναι ανάμεσά μας..............
Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: