Translate -TRANSLATE -

Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Θεοφάνης Γραικιώτης : Ο δικηγόρος και το «καθάρισμα»




Ο δικηγόρος και το «καθάρισμα»

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

-Έλα μέσα
Έτσι είπε ...η φωνή
Και μπήκα στο γραφείο του
Παλιός Δικηγόρος.
Μαχόμενος .
Χρόνια στο κουρμπέτι.
Κι εγώ Δικηγόρος. Νέος
Πολύ νέος
Μόλις είχα σπάσει το τσόφλι του αυγού
-Κάθισε....είπε η φωνή
Δεν τον έβλεπα.
Βουλιαγμένος στην πολυθρόνα του·
Πνιγμένος σε φακέλους και Δικόγραφα
Κάποια στιγμή......αναδύθηκε
Τον είδα να αναδύεται πίσω απ τους φακέλους
Πίσω απ τα δικόγραφα.
Όλα σκορπισμένα εδώ και εκεί.
Στοίβες οι δικογραφίες
Χαρτούρα. Πολύ χαρτούρα
Έψαχνε. Στον ώμο το ακουστικό
Σκάλιζε.
Νόημα μου έκανε·
Να καθίσω·
Να καθίσω που;;;;;;;;;
Στον καναπέ;;;;;;;;;
Στις καρέκλες μπρός στο γραφείο του;;;;;;
Που να καθίσω;;;;;;;;;;;;;;;
Όπου και να κοίταξα στις θέσεις
είχαν στρογγυλοκαθήσει πριν από μένα..
.........οι δικογραφίες
Μου έδειξε μια θέση.
Βολεύτηκα στο κάθισμα
Μισό εγώ, μισό η ...δικογραφία
Ψαχούλευε
Από τη στοίβα ανέσυρε ένα φάκελο.
Τον άνοιξε
-Όχι κύριε συνάδελφε. Να σας διαβάσω και το έγγραφο.
Εγώ ...σε αναμμένα κάρβουνα
Τέλειωσε. Δόξα να χει ο Θεός.
Θα ασχοληθεί μαζί μου.
Με κοιτά .
Τον κοιτώ
Δεν προλαβαίνω να μιλήσω.
ΝΤΡΙΙΙΙΙΙΙΝ Το τηλέφωνο
Το σηκώνει. Μιλά. Το κρατά με τον ώμο
Επ’ ώμου ...που λέμε.
Η γραβάτα, όχι πολύ σφικτή.
Τον προσέχω.
Επιτέλους. Κάτω το ακουστικό.
Με προσέχει που κοιτάζω ολόγυρα.
Γελάει.
-Θόλωσες απ το πολύ χαρτικό;;;;;;;;;;;;;
-Πως βρίσκετε άκρη;;;;; και χωρίς πυξίδα μάλιστα, τον ρωτώ
-Συνήθεια μου λέει
Με τραβά απ το χέρι
-Πάμε..  Σπίτι μας το Δικαστήριο.
Και πήγαμε.
Πρώτη μου αποστολή..
Αίτηση για να πάρω κάποιο πιστοποιητικό
Την υποβάλλω στον Γραμματέα, με περισσή ευγένεια
-Σε πέντε μέρες λέει ο Γραμματέας, χωρίς ευγένεια.
Εκείνος, ο ψημένος, ο χρόνια στο κουρμπέτι, αντιδρά.
Κοιτά τον γραμματέα.
-Δεν κατάλαβες… Έτσι του είπε.
-Για κοίταξε αυτό το χαρτί. Θα σε βοηθήσει στο πιστοποιητικό.
Και με μια κίνηση του πασάρει λευκό χαρτί ..με χρήματα
Γλαρώνω, Ξεροκαταπίνω. Ξύνω το κεφάλι μου.
Απ’ αυτά στη Νομική δεν μας μάθανε τίποτα.
Μέχρι να τελειώσω την σκέψη μου. Έτοιμο το πιστοποιητικό
Μου γελά.
-Γρηγορόσημο το λένε.. Θα το χρησιμοποιείς όταν θέλεις να επιταχύνεις τις διαδικασίες..............
Δεν είπα τίποτα.
Τι να πω;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Ύστερα από μέρες έμαθα ότι μια καθαρίστρια έβαλε τάξη στο γραφείο του.
Τακτοποίησε στη σειρά τις δικογραφίες του και…….
τους έκανε έξωση από τις καρέκλες και τον καναπέ.
Ο συνάδελφος έχασε με την τάξη...τον μπούσουλα
Έκανε όμως και μέρες .....να συνέλθει δεδομένου ότι
μια καθαρίστρια............τον καθάρισε...................

Δεν υπάρχουν σχόλια: