Translate -TRANSLATE -

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2018

Θεοφάνης Γραικιώτης : Ο Αγησίλαος και η συμβία



Ο Αγησίλαος και η συμβία

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

-Αχ ρε Ανεξίμαντρε
-Βαρυγκομάς Αγησίλαε;;;;;;;;
-Εμ πως να μήν βαρυγκομώ
-Και η αιτία;;;;;;;;;;
-Ποιός άλλος η Ευανθία.
-Τι σου έκανε πάλι;;;;;;;;;
-Να λες τι δεν μου ‘χει κάνει
Με τίποτα δεν μένει ικανοποιημένη.
Τόσες θυσίες, τέτοια αγάπη που της δείχνω
κι αυτή δεν καταλαβαίνει τίποτα.
Μονίμως παραπονούμενη
Τις προάλλες της αγόρασα ένα ωραίο βραχιόλι.
Το κοιτάζει και τι μου λέει;;;;;;
-Τι σου λέει;;;;;;;;;;
-Στραβομουτσουνιάζει και μου λέει:
Ξοδεύτηκες πάλι. Τι μπακατέλα είναι αυτή;
Δεν σ αρέσει αγάπη μου, της λέω
-Και τι μου απαντά Ανεξίμαντρε
-Τι σου απαντά;;;;;
-Να την πάρεις και να την βάλεις.......στον απαυτό σου
Ακούς Ανεξίμαντρε;;;;; Στον απαυτό μου.
-Και την έβαλες;;;;;;;;
-Όρεξη έχεις ρε Ανεξίμαντρε;;; Παίζεις με τον πόνο μου
-Δηλαδή ρε Αγησίλαε αντί να εκτιμήσει όλα αυτά είναι και θρασυτάτη!!
-Θρασυτάτη Ανεξίμαντρε. Θρασυτάτη…
Αμ το άλλο;;;;;
-Έχει κι άλλο;;;;;;;;
-Αμ δεν έχει. Της παίρνω ένα ωραίο περιδέραιο.
Ξέρεις απ αυτά που βάζουν...στον λαιμό.
-Για περιδέραιο ήταν ή για θηλιά;;;;;;;;;;;
-Τέλος πάντων. Το παίρνει το κοιτά και κοροϊδευτικά μου λέει:
Να το βάλεις στον απ αυτό σου. Ακούς Ανεξίμαντρε;;;;
Τέτοια γυναίκα έχω. Τη λούζω με δώρα. Με λούζει με βρισιές…
Μου χει πρήξει το συκώτι.
-Εσύ όμως συνεχίζεις, ταλαίπωρε Αγησίλαε.
-Τι να κάνω Ανεξίμαντρε αφού την αγαπώ.
-Ε κι αυτή σε αγαπάει αν πιστέψουμε το «όποιον αγαπάς παιδεύεις».
-Κορόιδευε Ανεξίμαντρε. Κορόιδευε όσο θέλεις
Εγώ όμως Ανεξίμαντρε εκεί επιμονή. Που θα πάει θα λυγίσει…
-Και λύγισε;;;;;;
-Έτσι πίστευα όταν της έκανα δώρο μία ετόλ και ένα αυτοκίνητο
-Και λύγισε;;;;;
-Τι να λυγίσει μωρέ. Η ίδια πάντα απάντηση. Η ίδια ψυχρότητα.
Λέω στον εαυτό μου. Αυτή θα σ’ αρρωστήσει κάνε εξετάσεις να δεις που βρίσκεσαι..
-Κι έκανες;;;;;;; Όλα καλά;;;;;;;;;
-Όλα καλά εκτός από τον εντερολόγο που τελειώνοντας την εξέταση γυρίζει και μου λέει:
Όλα καλά κύριε Αγησίλαε αλλά βαρέθηκα να βγάζω ένα βραχιόλι...ένα περιδέραιο μία ετόλ.......και ένα αυτοκίνητο......

Δεν υπάρχουν σχόλια: