Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου 2016

Θεοφάνης Γραικιώτης : Στρατολογικό γραφείο "DAL"





Στρατολογικό γραφείο "DAL"


Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

DAL
Το ξέρω. Δεν σας λέει τίποτα
Εγώ όμως το λάτρευα
Και στο μπακάλικο.
Στενός κορσές στη μάννα μου
- Το DAL καλέ μητέρα. Το ξέχασες
Η παραγγελιά εκτελείτο απ τον μπακάλη
-Βάλτε κι άλλο ένα, συμπλήρωνα εγώ

Σκόνη πλυσίματος ήταν το DAL
Μ αυτό ξέπλενε τα' άπλυτα η μητέρα
και εγώ τα παιδικά μου ...όνειρα
Στο σπίτι, με την επιστροφή
άρπαζα το χάρτινο κουτί του DAL
και μία λεκανίτσα και το άδειαζα.

Καθώς η άσπρη σκόνη σκόρπαγε στη λεκάνη
η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά
Ήμουνα και βιαστικός.
Ψαχούλευα και το κουτί
ΚΑΙ  ΝΑ
Μέσα απ την άσπρη σκόνη πρόβαλε
ο στρατιώτης. της ανακτορικής φρουράς.
Μάλιστα. Του Μπάκιγχαμ παρακαλώ.
Με την κόκκινη στολή του
Με τον ψηλό μαύρο σκούφο του
Και την σάλπιγγα στο στόμα.
Άλλος ένας στρατιώτης προς κατάταξη.

Είχα αρκετούς από δαύτους
Άλλος με το όπλο επ' ώμου
Άλλος παρά πόδας
Άλλος με το μεγάλο τύμπανο
Άλλος με σπαθί στο χέρι.
Όλη η φρουρά του ΜΠΑΚΙΓΧΑΜ
στο μικρό διαμερισματάκι της Αγαθουπόλεως.

Τους έβαζα στη σειρά
-εις φάλαγγα κατ' άνδρα-
Τους έβαζα σε δυάδες
Τους έβαζα σε τριάδες
Μα πάνω απ' όλα
Τους έβαζα στην καρδιά μου
Και ταξίδευα μαζί μ' αυτούς
στην Αγγλία· σε Παλάτια
Και έπλαθα με την φαντασία μου
ιστορίες και παρελάσεις.

Για την μητέρα το DAL ήταν μια απλή σκόνη
για μένα ένα στρατολογικό γραφείο κατάταξης
του στρατού μου. Ένας ολόκληρος κόσμος.
Ένας ξεχωριστός κόσμος που μόνο η παιδική φαντασία
τον πλάθει και τον χαίρεται..........................
facebook/Theofanis Graikiotis

Δεν υπάρχουν σχόλια: