Σάββατο, 29 Ιουλίου 2017

Θεοφάνης Γραικιώτης : ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑΤΑ





ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑΤΑ

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Κόμματος.......
Μανουλομάνουλο …..
Άπλωνε την θεσπέσια ύπαρξη της πάνω στην καυτή άμμο.
Καυτή αυτή. Καυτή και η άμμος
Η φλόγα στην φλόγα δηλαδή.
Μόλις βγήκα απ την θάλασσα·
Αράζω δίπλα της.
Βρεγμένος και με μπόλικο αλάτι.
Με κοιτά. Την κοιτω
Με προσέχει. Την προσέχω
Μου γελά της γελω…
Ο  ήλιος μας τσουλουφρίζει..
Δυο τρία ψαροπούλια ρίχνουν βουτιές.
Η θάλασσα γιαούρτι.
Ποίημα η θέα απ την αμμουδιά.
-Έλληνος;; Έλληνος;;;; με ρωτάει
-Έλληνας της απαντώ..
Και να η έκπληξη
-Έλληνος ντεν είναι εντάξει μου λέει.
Αμάν και δεν έχω διάθεση να μου χαλάσει το πρωινό μου με πολιτική συζήτηση. Ξεροκαταπίνω. Ξύνω τον ώμο μου.
-Γιατί;  της απαντώ
-Γκιατί Γκιατί, κάνει με αγανάκτηση και συνεχίζει:
-Όλο το χειμώνα μ’ ένα όνειρο ζω μου λέει.
Σουφρώνει τα χειλάκια της.
-Να ντω το Έλληνος. Να γλεντήσω το Έλληνος, μια νύκτα καλοκαίρι.
-Όνειρο θερινής νυκτός την πειράζω γελώντας
-Και τερινής μέρας συμπληρώνει Αλλά..........
Παύση. Ματιά σπαραξικάρδια. Μαχαιριά σκέτη.
-Αλλά Έλληνος δεν είναι εντάξει.
-Γιατί;;;;;;; την ρωτώ
Γκιατί, γκιατ·ί σουφρώνει το προσωπάκι της με αγανάκτηση και συμπληρώνει.
-Γκιατί λέω στο Έλληνος. Σε τέλω. Σε τέλω πολύ. Κι αυτό μου λέει ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΝΑΙ. Γκιατί μου αρνείται;;;;;;;
Ντεν είμαι ωραία;;;; Γκιατί ντεν με θέλει;;;;;;;
Της χαμογελάω. Το γνωστό πρόβλημα που έχουν τα ξενάκια.
Μέσα στα ΝΙΕΤ τα ΝΟ και τα ΝΑΪΝ βάζουν και το «Ναι» το δικό μας·
Και ε ρε μπλέξιμο.
Την ακούω που συνεχίζει.
-Κι ενώ ο Έλληνος ΑΡΝΕΙΤΑΙ με μπάζει κάτω και μ’ αλλάζει πετρέλαια. Γκιατί αφού αρνείται μ’ αλλάζει πετρέλαια;;;;;;;;
Το μανούλι είναι σκέτος χείμαρος. Το απολαμβάνω….
-Τότε λέω. Περίεργκο λαό το Ελληνος; Ντεν καταλαβαίνει.
Συνεχίζει κι εγώ την κάνω χάζι:
-Σκέπτομαι. Το ΝΑΙ στα Ελλήνικος είναι ΑΡΝΗΣΗ. Άρα το ΟΧΙ είναι κατάφαση. Τότε το Έλληνος ρώτα «Τέλεις;;;; Τέλεις;;;;» Εγκώ ντέχομαι του λέω ντυνατά ΟΧΙ ΟΧΙ που σημαίνει «ΓΙΑ» …Κατάφαση….
Κι αυτό το κουτό Έλληνος μου λέει. «ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ»
Περίεργο λαό το Έλληνος...............
Τα ψαροπούλια δίνουν βουτιές. Ο ήλιος μας καίει.
Απλώνω το χέρι στην καυτή άμμο·
Συναντώ το δικό της..
Χωρίς ΝΑΙ και ΟΧΙ….
Περίεργκο λαός αυτό το Έλληνος............................


Δεν υπάρχουν σχόλια: