Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017

Θεοφάνης Γραικιώτης : Εποχιακός επιχειρηματίας





Εποχιακός επιχειρηματίας

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

-Εποχιακός επιχειρηματίας, έτσι είπε
Αυτό είμαι. Εποχιακός επιχειρηματίας
Επανέλαβε.
Τον κοίταξα
-Δηλαδή και εσύ με τον τουρισμό; ρώτησα
-Πες το κι έτσι απήντησε
-Δηλαδή έχεις ξενοδοχείο; τον ρώτησα
Με κοίταξε
-Φαίνομαι για κορόιδο απάντησε
Να μπλέξω με δάνεια, εφορίες, τράπεζες, ΦΠΑ
Δεν είμαστε στα καλά μας
Τον κοίταζα απορημένος
Τι διάολο εποχιακός επιχειρηματίας ήταν;
-Δηλαδή τι ακριβώς κάνεις;;; ρώτησα
-Πρώτον σηκώνομαι πρωί. Πολύ πρωί.
Ο Ταχυνοσκωμένος είναι πάντα κερδισμένος
Πριν την Ανατολή. Τότε πιάνω δουλειά.
Εγώ άρχισα να σπάω το κεφάλι μου
-ΟΧΙ. Δεν δουλεύω όλη τη μέρα.
Όσο χρειαστεί και κυρίως ΠΡΙΝ ΒΓΗ Ο ΗΛΙΟΣ.
Και κερδίζω αρκετά.
Κάθε μέρα ένα γερό κομπόδεμα
ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
-Μαύρα;;;;;; ρώτησα ξαφνιασμένος
-ΚΑΤΑΜΑΥΡΑ μου απήντησε
-Δηλαδή εποχιακέ επιχειρηματία
Τι ακριβώς κάνεις;;;;
Με κοίταξε
-Τι είπες ότι είσαι;;; Δικηγόρος, απάντησα;;;;
Μπορεί και να σε χρειαστώ.
Πρέπει να ζήσετε και σεις.
Δουλεύω εγώ. Δουλεύεις και εσύ.
Αν δεν δουλέψω εγώ ;;;
Πως θα δουλέψεις εσύ;;;;;

Η συζήτηση εκεί δίπλα στο κύμα.
Πριν την Ανατολή
-Έχω πολλούς πελάτες, συμπλήρωσε ο επιχειρηματίας
Μόνο που αυτοί δεν το ξέρουν.
Και ούτε θα το μάθουν ποτέ
Ο νεαρός που μας πλησίασε μας ρώτησε
αν βρήκαμε ένα κόκκινο πορτοφόλι.
Ήταν με την κοπελιά του, πριν την ανατολή
και όταν βγήκαν απ την θάλασσα διαπίστωσε ότι έλειπε το πορτοφόλι του.
Του είπα ότι δεν βρήκαμε τίποτα.
Ο νεαρός απομακρύνθηκε στενοχωρημένος.
Το ίδιο απομακρύνθηκε κι ο εποχιακός επιχειρηματίας
Απ’ την κολότσεπη του τελευταίου κάτι προεξείχε.
Κάτι που είχε κόκκινο χρώμα......................
Δεν πρόλαβα να φωνάξω
ΕΙΧΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΦΩΝΟΣ...........

Δεν υπάρχουν σχόλια: