Translate -TRANSLATE -

Δευτέρα 14 Αυγούστου 2017

Θεοφάνης Γραικιώτης : Στιγμιότυπα




Στιγμιότυπα

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Χάζεβα.
Εκεί στο κατάστημα με τα μαγιό και τα φορέματα.
Εγώ περιέφερα το βλέμμα μου από ράφι σε ράφι.
Από μαγιό σε μαγιό.
Από φορέματα σε φορέματα.
-Δεν είμαστε καλά σκέφτηκα, καθώς είδα την κούκλα.
Μια κούκλα ξεχασμένη ανάμεσα στα φορέματα.
Ακίνητη, με γαλάζια ματάκια.
Και το ταμπελάκι με την τιμή να το δαγκώνει με τα άσπρα δοντάκια της.
Κοντοστάθηκα.
-Τι θέλει μια κούκλα ανάμεσα στα φορέματα, απόρησα.
Δίπλα ένας νεαρός τουρίστας κοίταζε τα φορέματα.
Κοντοστάθηκε μπροστά απ’ την κούκλα.
Κοίταξε το ταμπελάκι με την τιμή.
Η κούκλα χαμογέλασε και άπλωσε τα χεράκια της.
Την σήκωσε με τα χέρια του και την ακούμπησε στο Ταμείο.
-Και μια κούκλα παρακαλώ· είπε στην ταμία χαμογελώντας
Κάντε μου καλή τιμή. Είναι η κόρη μου
Η κούκλα χαμογέλασε.
Έδωσε ένα πήδο και στήθηκε πάλι ανάμεσα στα φορέματα.
Το παιγνίδι άρχιζε απ την αρχή.
Με πρόσεξε που τον πρόσεξα.
-Δεν ξέρω πόσες φορές την έχω αγοράσει απ’ το πρωί, μου είπε χαμογελώντας.
-Φοβάμαι όμως ότι αυτή είναι η τελευταία φορά μιας που επιτέλους η μαμά απεφάσισε ποιό μαγιό θα πάρει.........

Δεν υπάρχουν σχόλια: