Translate -TRANSLATE -

Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

Θεοφάνης Γραικιώτης : ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΤΣΑΧΠΙΝΙΕΣ




ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΤΣΑΧΠΙΝΙΕΣ

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Να είστε καλά μπρε  μνημονιακοί μου κυβερνήτες που με μαθαίνετε οικονομικά. Διότι οι δικές μου γνώσεις δεν είναι αρκετές.
Λέω παίρνω τρεις και εξήντα. Τα ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ όμως έξοδα μου είναι πολύ περισσότερα.
ΕΡΩΤΗΜΑ: Πως με τέτοια χάλια θα δημιουργήσω πρωτογενές πλεόνασμα;;;;;;
Δηλαδή πως τα λίγα έσοδα μου θα υπερκαλύψουν τα πολλαπλάσια έξοδα μου, ώστε να δημιουργηθεί ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ και να δω μια άσπρη μέρα;;;
Στο οικονομικό μου αυτό πρόβλημα να ληφθεί υπ όψιν ότι ο μισθός έχει ψαλλιδισθεί και ότι έχω επιβαρυνθεί με πρόσθετες δαπάνες όπως φόροι, αυξήσεις  τιμών αναγκαίων αγαθών κλπ
Αν ρωτούσα τον καθηγητή μου τον Ζολώτα τι να κάνω, θα μου απαντούσε : ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΟΥ.
Αλλά να που είναι εδώ οι μεγάλοι οικονομολόγοι μας που μου έλυσαν τον οικονομικό μου γρίφο.
-Τα ίδια αντιμετωπίζουμε και εμείς, μου είπαν
-Και τι κάνετε τους ρώτησα
-Αυξήσαμε τα κρατικά έσοδα βγάζοντας από τη μύγα ξύγκι κατά πρώτον και
δεύτερον ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ.
ΕΤΣΙ πετάξαμε στο δρόμο στρατιές υπαλλήλων, κόψαμε συντάξεις και ο γέρος αδυνατίζει πλέον κανονικά και όχι τρώγοντας το γιαουρτάκι του.[Να δούμε πόσο θα αντέξει γιατί αυτοί οι γέροι είναι και κορακοζώητοι]και είμεθα πανευτυχείς μια που με τον τρόπο αυτό μηδενίσαμε σχεδόν τα έξοδα μας.
ΕΤΣΙ ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ. ΔΙΟΤΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
Μην ψάξετε άδικα. Τέτοια οικονομική συνταγή δεν θα βρείτε σε κανένα οικονομικό και πολιτικό βιβλίο. Είναι τσαχπινοελληνικής κατασκευής και προελεύσεως.

Δεν υπάρχουν σχόλια: