Translate -TRANSLATE -

Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

Θεοφάνη Γραικιώτη : Πρωϊνό εγερτήριο




Πρωϊνό εγερτήριο



Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

-Και δεν χαίρεσαι;;;;;;;;;;
-Χαίρομαι..... αλλά…
Και δεν λες δόξα να χει ο Θεός;;;;;;;;;;;
-Λέω....αλλά…
-Και δεν κάνεις τον σταυρό σου;;;;;;;;;;
-Τον κάνω.......αλλά....
-Εσύ έπρεπε να πετάς στα ουράνια.
-Πετάω ,,,,αλλά….
-Τι αλλά βρε. Που είσαι σαν Μεγάλη Παρασκευή!!
-Πως να μην είμαι Σωτηράκη;;;;;
Πως να μην είμαι;;;;;;;;;
Που μας παιδεύει ο άτιμος και δεν ξέρω τι να κάνω.
-Με ποιόν τάχεις πάλι;;;;;;
-Με τον .........πρωινό ύπνο
-Τι σου έφταιξε;;;;;;;;;
-Άκου Σωτηράκη και θα καταλάβεις
Η Μαιρούλα
-Η μεγάλη σου κόρη;;;;;
-Ναι αυτή.
Βρήκε δουλειά, όπως σου είπα και γι αυτό χαίρομαι·
και δόξα να χει ο Θεός λέω·
και στα ουράνια πετώ .......αλλά…
-Αλλά τι;;;;;;;
-Σωτηράκη για να πάει στη δουλειά............. πρέπει να ξυπνήσει.
-Και δεν ξυπνάει;;;;;;;;;;
-Ούτε με κανόνια.
-Υπναρού ε;;;;
-Πολύ, Πάρα πολύ. Μονίμως καθυστερημένη.
Και τι δεν κάνω γι αυτό.
Το δωμάτιο της το έχω επανδρώσει με ξυπνητήρια
Βροντάει το ένα. Κτυπάει το άλλο.
Ντριν Ντριν κάνει το ένα. Ντουκ Ντουκ κάνει το άλλο
-Κι αυτή;;;;;;
-Εν υπνώσει, σπρώχνει το ένα, πετάει το άλλο.
-Και μετά;;;;;;
-Δεν έχει μετά...........Γυρίζει από το άλλο πλευρό.
Βρε χρυσή μου, βρε καλή μου της λέω.
Θα αργήσεις.
-Κι αυτή τι σου λέει;;;;;;;;;;
-Τι να μου πει βρε, αφού κοιμάται.
Δεν ξέρω τι να κάνω.
Σωτηράκη Βοήθεια.
Σωτηράκη σώσε με.
-Λοιπόν Μη στενοχωριέσαι.
Έχω την λύση. Την έχω εφαρμόσει στην δικιά μου κόρη.
Το τραγούδι φίλε μου.
Αυτό είναι η λύση.
Αυτό αντικαθιστά το εκνευριστικό κουδούνισμα των ρολογιών.
Μπαίνω στο δωμάτιο της και της τραγουδώ κάθε πρωί γλυκά-γλυκά
ΞΥΠΝΑ ΞΥΠΝΑ
ΔΙΟΤΙ ΧΑΡΑΑΑΖΕΙ
ΔΕΝ ΑΚΟΥΣ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΛΑΛΟΥΟΥΟΥΝΕ
Και αυτή ξυπνά και σηκώνεται σαν το πουλάκι.
Αυτό να κάνεις.
Να την ξυπνάς .....τραγουδιστά·
μελωδικά.......γλυκά.
ΟΧΙ ΞΥΠΝΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΗΔΙΕΣ
Κάντο και θα με θυμηθείς

Και το έκανε ο έρμος και τραγούδησε
και έβαλε όλη την μελωδικότητα της φωνής του
και μέλωσε όλη η κλίμακα του ΣΟΛ πρωινιάτικα.
Ο Σωτήρης εναγωνίως περίμενε τα αποτελέσματα
-Λοιπόν;;;;;;;;;;;;
-Αχ βρε Σωτήρη· Τίποτα δεν έγινε
-Γιατί βρε Νώντα; Δεν της τραγουδας;;;;;;;
-Της τραγουδάω Σωτήρη
Μπαίνω στο δωμάτιο της Σωτήρη πουρνό-πουρνό ….
και της τραγουδάω γλυκά.
Όσο πιο γλυκά γίνεται
ΣΕ ΛΙΓΟ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ
......ΜΑ ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΕΣΥΥΥΥΥ,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια: