Translate -TRANSLATE -

Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

Θεοφάνης Γραικιώτης : Αναμνήσεις από τον ΕΕΤΗΔΕ



Αναμνήσεις από τον ΕΕΤΗΔΕ

Εξουσία είμαι, ότι θέλω κάνω.

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

«Εξουσία είμαι, ότι θέλω κάνω».
Με την νοοτροπία αυτή το Γκουβέρνο κάλεσε τους πολίτες να πληρώσουν τον ΕΕΤΗΔΕ όχι τον δικό τους μόνο αλλά και τρίτων συγκυρίων.
Και μάλιστα με ΝΟΜΟ που η αντισυνταγματικότητα του βγάζει μάτια.
Προσωπικά σαν Δικηγόρος είχα δύο δρόμους να ακολουθήσω.
ΠΡΩΤΟΝ : Να προσφύγω στη Δικαιοσύνη με Ανακοπή και Αίτημα Αναστολής
ΔΕΥΤΕΡΟΝ : Ανορθόδοξα με αίτηση στην Εφορία περί επιστροφής των αχρεωστήτως καταβληθέντων. Πάντα όμως με νομικά επιχειρήματα.
Προτίμησα τον δεύτερο δρόμο. Πιο σύντομος και πιο οικονομικός.
Με ένα όμως μεγάλο μειονέκτημα.
Ο κρίνων την αίτησή μου ήταν και ο αντίδικός μου και όχι ο Φυσικός μου Δικαστής.
Ο Έφορος με το που είδε την αίτηση στραβομουτσούνιασε, ξίνισε τα μούτρα του, έξυσε το κεφάλι του και απεφάνθη
ΘΑ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΨΩ. Τι θράσος έχετε;; Ζητάτε επιστροφές απ την Εφορία;;;;
Μόνο σε θαύμα να ελπίζετε. Ας γελάσω.
Πέρασαν δύο μήνες.
Η Εφορία μου ανακοίνωσε ότι το Γκουβέρνο υποχώρησε και τα επιχειρήματα μου ήταν σωστά και να περάσω να πάρω τα αχρεωστήτως καταβληθέντα.
Χθες πήγα και τα εισέπραξα βγάζοντας τα κάτωθι συμπεράσματα
ΠΡΩΤΟΝ.Η πιώ χαμένη μάχη είναι αυτή που δεν έδωσες
ΔΕΥΤΕΡΟΝ Και στη Εφορία γίνονται θαύματα και
ΤΡΙΤΟΝ Γελά καλλίτερα αυτός που γελά τελευταίος..........
ΤΕΤΑΡΤΟΝ Καμιά φορά χρειάζονται και τα νομικά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: