Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Τουρκία το λίκνο του παγκόσμιου πολιτισμού …κατά τους Τούρκους


 




Τουρκία το λίκνο του παγκόσμιου πολιτισμού …κατά τους Τούρκους πάντα – Μέχρι και ο Μπατμαν τούρκος ήταν!



Σύμφωνα με ετήσια έκδοση του τουρκικού υπουργείου Υγείας, “Υγεία 2000″, που εκδόθηκε εκείνη την χρονιά, ο Ιπποκράτης ήταν μαθητής του μεγάλου Τούρκου δασκάλου ιατρού, Αναχαρσίς – Χότζα.

Ο πατέρας της ιατρικής επιστήμης Ιπποκράτης, τον όρκο του οποίου δίνουν οι γιατροί σε ολόκληρο τον κόσμο, διδάχτηκε, σύμφωνα με κάποιους Τούρκους, την ιατρική επιστήμη από ονομαστούς Τούρκους δασκάλους.

Ο Αναχαρσίς ήταν Τούρκος και ανήκε σε μια τουρκική φυλή που ονομαζόταν Σακά, (νεροκουβαλητάδες), όπως ήταν οι Οσμανλήδες, οι Σελτζούκοι, οι Ουϊγούροι, οι Καραχάνοι, οι Καρλούκοι και άλλες τουρκικές φυλές που κατά καιρούς, όπως υποστηρίζουν οι θεωρίες των Τούρκων, έχουν ζήσει στην περιοχή των Βαλκανίων και της Μικράς Ασίας.

Στην έκδοση υποστηρίζεται ότι πριν από τον Ιπποκράτη υπήρξαν τρεις διάσημοι Τούρκοι γιατροί – δάσκαλοι της ιατρικής, οι Αναχαρσίς, Αμπαρίς και Τοκσαρίς (τα ονόματα δίνονται με την τουρκική προφορά).

Από αυτούς, ο Αναχαρσίς, ο οποίος ήταν η κορυφή της ιατρικής, έζησε στην Αθήνα και εκεί δίδαξε την ιατρική. Ενας από τους μαθητές του Αναχαρσίς – Χότζα ήταν και ο πατέρας της ιατρικής, ο Ιπποκράτης. Παρόμοιες απόψεις διατυπώνονται και από το Κέντρο Ιστορικών Ερευνών της Αγκυρας, σύμφωνα με τις θεωρίες του οποίου οι Πελασγοί, οι Μίνωες της Κρήτης και στην συνέχεια οι Μυκηναίοι, οι Κάρες, οι Λέλεγες, ήταν όλοι πρόγονοι των σημερινών Τούρκων.




Ο αρχαίος Αιγιακός πολιτισμός και ο Ιωνικός πολιτισμός ήταν προϊσλαμικής τουρκικής προέλευσης και οι Ιωνες φιλόσοφοι, όπως ο Θαλής ο Μιλήσιος, ο Ιπποκράτης, ο μεγάλος ποιητής Ομηρος ή Ομέρ, ήταν και αυτοί τέκνατουρκικών φυλών.

Κατά το ίδιο Κέντρο, Τούρκοι δημιούργησαν τον Μινωικό πολιτισμό στην Κρήτη, την περίοδο 2.200 – 1.750 και οι Μινωίτες με την σειρά τους εκπολίτισαν την Πελοπόννησο. Ετσι, ο Μυκηναϊκός πολιτισμός βρισκόταν κάτω από την ισχυρή επίδραση της Μινωικής Κρήτης.

Επομένως, όλοι οι πρωτοελληνικοί πολιτισμοί, ο Μινωικός, ο Αιγιακός και ο Μυκηναϊκός, ήταν δημιουργήματα της Ανατολής.

ΟΙ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΟΖΑΛ ( ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ )

Τις απόψεις αυτές υιοθέτησε και ο Τουργκούτ Οζάλ στο περίφημο ιστορικό του έργο, που γράφτηκε το 1986, όπου ο πρώην πρόεδρος της Τουρκίας είχε ισχυριστεί τα εξής:

“Πρέπει να παραδεχτούμε ότι οι Πελασγοί, που βασικά αποτελούνταν από μικρασιατικούς πληθυσμούς, ήταν οι πρώτοι εκπολιτιστές όλων των περιοχών της λεκάνης του Αιγαίου, συμπεριλαμβανομένων και των νησιών της Κρήτης και της Ελλάδας, διατηρώντας παράλληλα την Ανατολία ως κέντρο τους”.



Αλλά το πιο ενδιαφέρον σημείο των τουρκικών θεωριών, που ενστερνίστηκε επίσημα και ο Οζάλ ήταν το κεφάλαιο για την καταγωγή του Ομήρου: “Ο Ομηρος αποτελεί ένα τυπικό μικρασιατικό φαινόμενο. Δηλαδή, δεν είναι ένα προϊόν του ελληνικού πολιτισμού, αλλά του Ιωνικού, δηλαδή του Μικρασιατικού”.

Σύμφωνα με αυτή την τουρκική επιχειρηματολογία:

- Εφόσον ο Ομηρος ήταν είτε από την Σμύρνη είτε από τον Κολοφώντα, ήταν Μικρασιάτης και όχι Ελληνας.

- Ο Ομηρος δείχνει στην Ιλιάδα μια συμπάθεια για τους Τρώες, τους Μικρασιάτες, το Αιγαίο και την Ιωνία. Περιγράφει τους Αχαιούς ως αγροίκους και σκληρούς και ειρωνεύεται τους Θεούς τους. Φαίνεται να είναι οπαδός των μικρασιατικών θρησκειών με τα ομαδικά τους συμπόσια και όχι των ανθρωποθυσιών και ζωοθυσιών των Ελλήνων.

- Ο Ομηρος επηρεάστηκε από το Επος του Γιλγαμές της Μεσοποταμίας και πιο συγκεκριμένα από την μετάφρασή του στα Χετιτικά, η ύπαρξη της οποίας αποκαλύφθηκε με την ανεύρεση του σχετικού κειμένου στις ανασκαφές του χετιτικού ανακτόρου στην Χατούσα, (το σημερινό Μπογάζκιοΐ), στην Κεντρική Ανατολία”.

Με αυτόν τον τρόπο ο Οζάλ και οι συνεργάτες του οικειοποιούνται τον πρώτο ποιητή της Ελλάδας και ακόμα σημαντικότερο, τον πρώτο Ευρωπαίο ποιητή για λογαριασμό της Ανατολίας και των Τούρκων. Αποκορύφωμα όλων αυτών ήταν ο ισχυρισμός του Οζάλ, που διδάσκεται ακόμα και σήμερα στα τουρκικά πανεπιστήμια: “Ο Ομηρος, ο συμπατριώτης μας, άρχισε από την Ανατολία, στον 9ο αιώνα π.Χ., εκείνο που αργότερα θα ονομάσουν εσφαλμένα ελληνικό θαύμα”.


 

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΗΡΟ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ

Στην Τένεδο η 9η εκδήλωση ¨Μέρα ποίησης και ανάγνωσης Ομήρου¨ προς τιμήν του Ομήρου, διάσημου ποιητή της αρχαίας περιόδου.

ΤΣΑΝΑΚΚΑΛΕ. Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε με την στήριξη του Καιμακάμη Τενέδου και οργανώθηκε από τον Σύλλογο Τενέδου και από τον καθηγητή Χαλούκ Σαχίν κατά την ώρα της ανατολής, μετείχαν ο πρέσβης της Γερμανίας στην Άγκυρα Έσκαρτ Κουντζ, οι ποιητές Τζεβάτ Τζαπάν και Σουρεγιά Μπερφέ, ο αντιπρόεδρος των ανασκαφών της Τροίας καθηγητής Ρουστέμ Ασλάν, καθώς και ντόπιοι και ξένοι καλεσμένοι.

Το πλήθος που συγκεντρώθηκε στη παραλία, στο κάτω μέρος του κάστρου άρχισαν να περιμένουν το πρώτο φως της μέρας. Στο μεταξύ απαγγέλθηκαν τμήματα της ¨Ιλιάδας¨ στα τουρκικά, στα αγγλικά, στα γερμανικά, στα γαλλικά, στα κινέζικα και στα ουγγρικά.

Ο δημοσιογράφος, συγγραφέας και καθηγητής Χαλούκ Σαχίν, στη δήλωση που έκανε στον ανταποκριτή του ΑΑ, ανέφερε πως η ιστορία της Ιλιάδας διεξήχθη στην περιοχή.

Ο Σαχίν είπε πως είναι γνωστό πως ο Όμηρος ήταν Σμυρνιός και αυτό στηρίζεται πλέον και από ιστορικούς, και πρόσθεσε : ¨Τιμάμε με την ανάγνωση για μια ακόμη φορά τον Όμηρο, που ήξερε πολύ καλά αυτά τα μέρη. Φαίνεται ότι το έργο αυτό που γράφτηκε πριν 2.500 χρόνια, συνέλαβε πολύ καλά την ψυχή αυτού του τόπου, τους ανέμους που τώρα φυσάνε στην Τένεδο, τα πουλιών που πετάνε, και τις σχέσεις των ανθρώπων¨.

Ο Σαχίν ανέφερε πως ότι έχει απομείνει στην Ανατολία από το παρελθόν αποτελεί παρακαταθήκη για αυτούς και είπε : ¨ Όταν λέμε ότι αποτελούνε παρακαταθήκη μας, δεν εννοώ μόνο τα υλικά στοιχεία, αλλά και αυτές τις ιστορίες. Υπό αυτή την έννοια, εμείς ως Τενέδιοι με μεγάλη περηφάνια συνεχίζουμε να στηρίζουμε έτσι τον Όμηρο. Και για να τονίσουμε την οικουμενική πλευρά του Ομήρου και του ανατολικού πολιτισμού, οργανώσαμε την ανάγνωση σε διάφορες γλώσσες¨.

Η Τουρκία “σαλπάρει” στην… Αρχαία Ελλάδα!

 



Οι Τούρκοι κατασκεύασαν αντίγραφο πλοίου των αρχαίων Ελλήνων Φωκαέων και ετοιμάζονται να διασχίσουν τη Μεσόγειο προβάλλοντας τον… αρχαίο τουρκικό πολιτισμό! Αυτή τη φορά, η τουρκική πρόκληση έχει να κάνει με την ταυτότητα του Μικρασιατικού Πολιτισμού, και ιδιαίτερα του περίφημου Ελληνικού Πολιτισμού της Ιωνίας, που αποίκησε με τη σειρά του τον Εύξεινο Πόντο και έπειτα, μετά την καταστροφική μανία των Περσών εναντίον του, στράφηκε δυτικά και έφτασε ως την ίδρυση της Μασσαλίας περί το 600 π.Χ.

Συγκεκριμένα, η Τουρκία κατασκεύασε ένα…. «αντίγραφο» αρχαίου ελληνικού πλοίου διαστάσεων 19Χ5 μέτρων, το οποίο ξεκίνησε ένα μακρύ ταξίδι προπαγάνδας στη Μεσόγειο, με υψωμένη επάνω του την τουρκική σημαία, ώστε να φτάσει σαν τουρκικό αρχαίο πλοίο της «Ανατολίας» στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην αποικία των αρχαίων Ελλήνων Φωκαέων, την περίφημη Μασσαλία της Γαλλίας, 2.600 χρόνια μετά το πρώτο εκείνο αρχαίο ταξίδι.

Η άφιξη υπολογίζεται να γίνει την 1 Ιουλίου, ώστε να παραβρίσκεται εκεί στους εορτασμούς των 320 ετών από την Γαλλική Επανάσταση!

Έπειτα από τη Μασσαλία, μέσω ποτάμιων οδών θα μπει θριαμβευτικά στο ίδιο το Παρίσι, αποτελώντας σπουδαίο αξιοθέατο της πάντα κοσμοπολίτικης γαλλικής πρωτεύουσας, παίρνοντας μέρος στις εκδηλώσεις του «Τουρκικού Έτους» στη Γαλλία! Υπενθυμίζεται δε ότι η Γαλλία του Νικολά Σαρκοζί είναι επίσημα η πιο αντίθετη ευρωπαϊκή χώρα στην ένταξη της Τουρκίας στην Ε.Ε. Η πορεία ίσως του «τουρκικού» πλοίου που το βάφτισαν «Κυβέλη», να μαλακώσει τελικά τους Γάλλους, όπως επιδιώκουν οι Τούρκοι.

Στον γυρισμό πάντως, το αρχαίο «τουρκικό» πλοίο σχεδιάζεται να παρελάσει από την Κεντρική Ευρώπη και μέσω του Δούναβη να βγει στη Μαύρη Θάλασσα, για να καταλήξει θριαμβευτικά το 2010 στην Κωνσταντινούπολη», όπου και θα πάρει μέρος στις εκδηλώσεις «Ισταμπούλ – Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης».

Ο ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΗΣ ΦΩΚΑΙΑΣ

Όταν οι Αρχαίοι Φωκαείς έφυγαν για πάντα από την αρχαία Φώκαια, που είχε πέσει σε περσικά τότε χέρια, με πόνο και δάκρυα στα μάτια έριξαν εκεί μπροστά στη θάλασσα ένα μαύρο σίδερο, ορκιζόμενοι να μην ξαναγυρίσουν ποτέ, παρά μόνο εάν εκείνο το σίδερο έβγαινε στην επιφάνεια! Οι νεότεροι όμως Έλληνες της Φώκαιας στη Μικρασία, ούτε καν το μαύρο σίδερο πρόλαβαν να ρίξουν, κυνηγημένοι από τους αιμοσταγείς σφαγείς της Τουρκίας! Ήταν οι φρικτές ώρες της Γενοκτονίας του Ελληνισμού της Μικράς Ασίας, που το λεπίδι και η φωτιά της είχαν φτάσει ως τη Φώκαια στις 30 Μαϊου/12 Ιουνίου του 1914!

Ο Γάλλος αρχαιολόγος και μηχανικός Φελίξ Σαρτιώ, βρέθηκε τότε εκεί και μαζί με άλλους τρεις ομοεθνείς του, τους Manciet, Carlier και Dandria, που ύψωσαν αμέσως πρόχειρες Γαλλικές Σημαίες σε τέσσερις ελληνικές οικίες, κατορθώνοντας έτσι να διασώσουν πολλούς Φωκαείς, κυριολεκτικά από τα δόντια των λυσσασμένων «λύκων», που άκουγαν στο όνομα Τσέτες! Να πως περιγράφει ο ίδιος ο Σαρτιώ το Διωγμό και τη Γενοκτονία:«Πλούσιοι πρόκριτοι της πόλης έφυγαν ανυπόδητοι γιατί κι αυτά τα παπούτσια, τους είχαν αφαιρέσει. Εις τους ναούς διεπράχθησαν ανήκουστοι ιεροσυλίαι»!

Και αλλού:

«Οι Νεότουρκοι στο όνομα της δικαιοσύνης και της ελευθερίας έβαψαν τα χέρια τους με τόσο αίμα, όσο δεν είχαν χύσει από πολλούς αιώνες οι πρόγονοί τους, παρόλο που ήταν άριστα εκπαιδευμένοι στην τέχνη της σφαγής»!

Ο δε Mansier ένας από τους υπόλοιπους πραγματικά θαρραλέους Γάλλους της ομάδας των αρχαιολόγων θυμόταν:

«Μας έφεραν μια γυναίκα που πέθανε. Τη νύχτα την είχαν βιάσει 17 Τούρκοι. Επίσης είχαν πάρει μαζί τους στα βουνά ένα κορίτσι 16 ετών αφού σκότωσαν μπροστά στα μάτια του τον πατέρα και τη μητέρα της. Έτσι είχαμε δει τα πέντε χαρακτηριστικά της λεηλασίας μιας πόλεως: την κλοπή, τη λαφυραγωγία, τον εμπρησμό, τους σκοτωμούς και τους βιασμούς»!

Και αλλού:

«Βρήκαμε μια γριά που κειτόταν στο δρόμο, και πού ήταν σχεδόν παράλυτη από τα κτυπήματα. Είχε δυο μεγάλες πληγές στο κεφάλι πού είχαν γίνει από κτυπήματα υποκόπανου τυφεκίου. Τα χέρια της ήταν κομμένα, το πρόσωπο της πρησμένο»!

Και πάλι:

«Βεβαιώνω ότι όλοι εκείνοι οι πληγωμένοι με εξαίρεση δύο η τριών ήταν επάνω από εξήντα ετών. Ανάμεσα τους υπήρχαν γριές επάνω από ενενήντα ετών, πού είχαν πυροβοληθεί και είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι είχαν τραυματιστεί υπερασπιζόμενες τα αγαθά τους. Επρόκειτο απλούστατα περί σφαγών»!

Και ακόμη:

«Ήταν ολοφάνερο ότι όλα αυτά αποτελούσαν μιαν οργανωμένη επίθεση».

Τα παρακάτω σχόλια μάλιστα του Αμερικανού Προξένου στη Σμύρνη Τζωρτζ Χόρτον, που εξέδωσε στα 1925 το βιβλίο-μαρτυρία «Η κατάρα της Ασίας» για τις τουρκικές σφαγές εναντίον Ελλήνων και Αρμενίων, είναι ενδεικτικά, καθώς, όπως τονίζει, φανερώνουν «την αναλλοίωτη φύση του Τούρκου και του χαρακτήρα του, σαν πλάσματος με άγρια πάθη, που ζει ακόμη στην εποχή του Ταμερλάνου και του Ούννου Αττίλα».

ΤΟ ΠΛΟΙΟ – ΜΑΣΚΑ ΤΩΝ ΕΝΟΧΩΝ

Η Τουρκία, που αφάνισε με φρικτούς διωγμούς και τους τελευταίους Έλληνες της περιοχής της νεότερης Φώκαιας στη Μικρασία, επιχειρεί σήμερα να υποκαταστήσει τον Ελληνικό Πολιτισμό της Μικρασίας, με το εφεύρημα του δήθεν «Πολιτισμού της Ανατολίας», στην τεχνητή έννοια του οποίου δεν επιτρέπεται να συμπεριλαμβάνεται ο όρος Έλληνας ή Γιουνάν!

Η Άγκυρα, αναζητώντας στηρίγματα για να διασωθεί από τα απίστευτα μαζικά εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητος που έχει διαπράξει, με 1.500.000 σφαγιασμένους Αρμένιους και σχεδόν άλλους 1.500.000 Έλληνες, βρίσκει καταφύγιο στον αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό, τον οποίο έχει βαπτίσει σε «Πολιτισμό της Ανατολίας» (δηλαδή τουρκικό.)! Έτσι κατασκεύασε και το αρχαίο πλοίο, που δεν είναι παρά ένα ακόμη προσωπείο, μια μάσκα για να διασκεδάσει στα μάτια της διεθνούς κοινής γνώμης, τις φρικτές εντυπώσεις που προκαλούν οι Γενοκτονίες της! Και ιδιαίτερα στη Γαλλία του Σαρκοζί!

«STOP KYBELI»

Το πλοίο αυτό, δεν πρέπει να γίνει δεκτό σε ελληνικά λιμάνια! Και σε κανένα γαλλικό ή άλλο ευρωπαϊκό! Και εάν πλησιάσει, οφείλουν όλοι οι Μικρασιάτες, όλοι οι Πόντιοι, όλοι οι Ανατολικοθρακιώτες, όλοι οι Κύπριοι, όλοι οι Αρμένιοι, όλοι οι Γάλλοι, όλοι οι Ευρωπαίοι, να το προϋπαντήσουν με υψωμένες τις γροθιές μιας δίκαιης και παγκόσμιας διαμαρτυρίας! Επειδή δεν είναι δυνατόν, οι Γενοκτόνοι της Ανθρωπότητας, οι τύραννοι των Κούρδων, οι εισβολείς και κατοχείς Κύπρου, οι καθημερινοί θρασύτατοι εισβολείς του ελληνικού Αρχιπελάγους, να λάβουν πιστοποιητικό λευκού ποινικού μητρώου! Δεν είναι δυνατόν να αφεθούν να χρησιμοποιήσουν ένα αρχαίο ελληνικό πλοίο, προκειμένου να αθωώσουν τα ματωμένα και ένοχα χέρια τους, θαμπώνοντας την Ευρώπη!

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΜΕ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΔΟΛΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ!

Το πλοίο αυτό, δεν μπορεί να ταξιδεύει χωρίς συγγνώμη, χωρίς έμπρακτη μεταμέλεια!ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΛΟΙΟ-ΜΑΣΚΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΒΑΛΘΗΚΕ ΝΑ ΞΕΓΕΛΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! 

Δεν μπορούν οι Τούρκοι να παριστάνουν του αρχαίους Φωκαείς! Δεν μπορούν οι σφαγείς των νεότερων Φωκαέων να παριστάνουν τους πολιτισμένους Ευρωπαίους! Η Γαλλία ολόκληρη πρέπει να σηκωθεί στο πόδι! Και μαζί της όλη η δημοκρατική Ευρώπη! Η παράσταση της Ευρωπαϊκής πορείας της Τουρκίας αρχίζει. Ας είναι εκεί όμως η Ιστορία και η Δικαιοσύνη… 
πηγη

Έθνος καραγκιόζηδων

Συντάκτης: ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ
 

Η απόφαση της UΝΕSCΟ που αναγνώρισε ως Τούρκο τον Καραγκιόζη, αντί να προκαλέσει ανακούφιση, εξόργισε την επιλεκτικά ευαίσθητη Ελλάδα. 

Αποστερείται, λένε, έτσι η χώρα μας από μιαν άυλη φιγούρα της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

Με κίνδυνο να δεχθώ και πάλι ποταμούς λάσπης, εγώ πληροφορήθηκα με ανακούφιση την απόφαση του διεθνούς αυτού πολιτιστικού οργανισμού να χρεώσει στα κουσούρια των πρώην δυναστών μας Οθωμανών και το καραγκιοζιλίκι. 

Γιατί εδώ και είκοσι χρόνια από τη στήλη αυτή στηλιτεύω την από μέρους των νεοελλήνων ηρωοποίηση του πρωταγωνιστή του Θεάτρου Σκιών και κυρίως την ανάδειξή του σε πρότυπο για τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας.

Στο «Βήμα» τής 29.12.1991, αναλύοντας την άποψή μου ότι «αυτός ο κακομούτσουνος και κακομοίρης είναι η συμπύκνωση μερικών από τα πιο απεχθή και χυδαία ελαττώματα που γέννησε η ανθρώπινη ψυχή», επεσήμαινα: «Είναι πρώτα πρώτα τεμπέλης. 

Παριστάνει ότι δήθεν θέλει να δουλέψει και γι΄ αυτό κατά καιρούς επαγγέλλεται τα πάντα (φούρναρης,γιατρός, δικηγόρος, μάγειρας κτλ., χωρίς να έχει οποιαδήποτε σχετική γνώση, με μόνη πρόθεση να ξεγελάσει τους άλλους για να τα κονομήσει».

Σταθερή επιδίωξή του να βγάλει λεφτά χωρίς να κοπιάσει. Αλλά όταν δεν αρκεί η απάτη καταφεύγει στην επόμενη εύκολη λύση, την κλοπή. 

Χωρίς μάλιστα να διστάζει να κατακλέβει τους κοντινούς του φίλους και συγγενείς (τον Χατζηαβάτη ή τον μπαρμπαΓιώργο). Ετσι, εκτός από τις αρετές της φιλοπονίας και της εντιμότητας, εξευτελίζει και την υψηλή ανθρώπινη αρετή της φιλίας. 

Χαρακτηριστικό σύμβολο των απεχθών αυτών χαρακτηριστικών του είναι το μακρύ του χέρι. Για να κλέβει ευκολότερα αλλά και για να δέρνει. Και μάλιστα όχι κάποιους κακούς ή εχθρούς αλλά τα ίδια τα παιδιά του και τον καλοκάγαθο και ανιδιοτελή φίλο του Χατζηαβάτη.

Ενα τέτοιο βρωμερό υποκείμενο είναι πολύ φυσικό να χαρακτηρίζεται από τη μέχρις εξευτελισμού αυτοταπείνωση έναντι των ισχυρών και τη βάρβαρη μεταχείριση των αδυνάτων. Είναι φυσικά και άδικος. 

Οσάκις «κονομήσουν» κάτι με τον Χατζηαβάτη, αναλαμβάνει τη μοιρασιά κατά τη γνωστή ρήση: «Τα δικά σου δικά μου και τα δικά μου δικά μου».

Είναι και μισογύνης. Εκείνος τεμπελιάζει ή διδάσκει τα παιδιά του πώς να τον αντιγράψουν, ενώ η Καραγκιόζαινα ουδέποτε εμφανίζεται στη σκηνή αλλά κάπου στο βάθος κάνει όλες τις δουλειές του σπιτιού και δέχεται εντολές και βρισιές από τον τεμπελχανά σύζυγό της που είναι πάντα ξάπλα κατηγορώντας την άδικη κοινωνία.

Ως οικογενειάρχης δεν αρκείται στο να δίνει το κακό παράδειγμα στα παιδιά του. Τους παραδίδει καθημερινά και μαθήματα κλοπής και απάτης ως μέσου πλουτισμού χλευάζοντας την εργασία, την εντιμότητα, τα γηρατειά.

Ο Καραγκιόζης σε οποιαδήποτε άλλη χώρα του κόσμου θα ήταν το κορυφαίο παράδειγμα προς αποφυγήν. 

Στην Ελλάδα έχει υιοθετηθεί επισήμως ως πρότυπο διαπαιδαγώγησης των παιδιών μας. Με τέτοια καραγκιοζιλίκια δεν είναι περίεργο πώς καταντήσαμε ο παρίας των πολιτισμένων εθνών και αυστηρά εποπτευόμενος λαός ως κατ΄ επάγγελμα απατεώνας και διεφθαρμένος.

Ας σημειωθεί ότι ορθώς φαίνεται πως διεκδίκησαν οι γείτονές μας την τουρκική ταυτότητά του. 
Στη γενέτειρά του Προύσα, στην είσοδο του μεγαλύτερου εκεί τεμένους, υπάρχει εντοιχισμένη η φιγούρα του Καραγκιόζη. 

Η εξήγηση που μου εδόθη από τον τούρκο ξεναγό ήταν ότι όταν ανεγείρετο το τζαμί ο Καραγκιόζης σύχναζε εκεί διηγούμενος τα ειδεχθή κατορθώματά του.

Καθώς χλεύαζε την εργατικότητα των χτιστών προκαλούσε καθυστέρηση στην πρόοδο της ανοικοδόμησης. Ετσι είδε και απόειδε ο επόπτης του έργου και τον αποκεφάλισε.

Μετά τον επίσημο εκτουρκισμό του, μακάρι, απαλλασσόμενοι εμείς οι Ελληνες από την απεχθή κληρονομιά του, να πάψουμε πια να είμαστε έθνος καραγκιόζηδων. Αν δεν είναι αργά.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ
ΤΟ ΒΗΜΑ



 [Turkey_map.jpg]

Στα δικαστήρια η τουρκική πόλη Μπατμάν με τους παραγωγούς των ταινιών Batman

Ο δήμαρχος της πόλης Μπατμάν της νοτιοανατολικής Τουρκίας δήλωσε σήμερα ότι θα πάει στα δικαστήρια τους παραγωγούς της σειράς των κινηματογραφικών ταινιών Μπάτμαν (Batman-άνθρωπος-νυχτερίδα) επειδή χρησιμοποίησαν την ονομασία της πόλης χωρίς άδεια, μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων Dogan.

«Υπάρχει μόνο μία Μπατμαν στον κόσμο αυτό. Χωρίς να μας ρωτήσουν οι Αμερικανοί παραγωγοί της σειράς των φιλμς πήραν το όνομα της περιοχής μας», ανέφερε ο δήμαρχος Χουσείν Καλκάν.

Ο Τούρκος δήμαρχος είπε ότι εάν είναι αναγκαίο θα μεταβεί στις ΗΠΑ για να κάνει αγωγή κατά των παραγωγών.

http://ellinilatris.blogspot.com

http://gdailynews.wordpress.com/2011/03/27/τουρκία-το-λίκνο-του-παγκόσμιου-πολιτ/#more-11699 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου