Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

"ΤΟ ΝΗΣΙ" ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

Δεν έχουν τέλος οι γέλωτες για το Δήμο Αγ. Νικολάου, για την πρωταφανή ενέργεια καταστροφής των σκηνικών που συγκλόνησαν την Ελλάδα ....

"ΤΑ ΝΕΑ" για την ύβρι και λεηλασία των σκηνικών του "ΝΗΣΙΟΥ" 

από το Δήμο Αγ. Νικολάου



Μπορούσαν να συντηρηθούν για 10 χρόνια με ελάχιστο κόστος, τονίζει ο σκηνογράφος Αντώνης Χαλκιάς που τα κατασκεύασε!


""Το νησί" ...ξηλώθηκε λόγω αμέλειας". Αυτός είναι ο τίτλος ημισέλιδου άρθρου στα σημερινά ΝΕΑ, του έγκριτου δημοσιογράφου κ. Χρήστου Ν. Ε. Ιερείδη και στην ενότητα "Θέματα Ορίζοντες". Γράφει η μεγάλη και ιστορική εφημερίδα, για το απίστευτο αυτό γεγονός:

"Το σκηνικό από τη σειρά "Το νησί" στην Άνω Ελούντα, οι γύψινες προσόψεις με τις οποίες ο κεντρικός δρόμος του χωριού "μεταμορφώθηκε" στο κεντρικό σοκάκι της τηλεοπτικής Σπιναλόγκας, δεν υπάρχει πιά.

Ο Δήμος Αγ. Νικολάου έστειλε συνεργείο και γκρέμισε την ως τώρα τουριστική ατραξιόν της περιοχής, για την οποία πριν από ένα χρόνο ξενοδοχεία της Ελούντας για προσέλκυση πελατείας έως και δωρεάν ξενάγηση στους χώρους των γυρισμάτων διαφήμιζαν.

Για την ενέργεια αυτή η δημοτική αρχή βασίστηκε, όπως υποστηρίζεται, σε διαπιστώσεις εργολάβου που είχε συνεργαστεί με την παραγωγή της σειράς ότι τα σκηνικά καταρρέουν και είναι επικίνδυνα.

Κατάπληκτος από το γεγονός ήταν και ο σκηνογράφος Αντώνης Χαλκιάς, ο οποίος τον προηγούμενο μήνα άκουγε τους αρμόδιους φορείς να εκφράζουν την επιθυμία να αναλάβουν τη συντήρηση των σκηνικών.

"Η συντήρησή τους δεν ήταν κοστοβόρος. Το είχα πει και τότε στην ανοιχτή συγκέντρωση που είχε γίνει στον δήμο", ανέφερε ο κ. Χαλκιάς στα "ΝΕΑ" από τα Χανιά. "Τα γύψινα σκηνικά ήθελαν απλώς ένα πέρασμα με λινέλαιο για να αδιαβροχοποιηθούν, επειδή ο γύψος είναι υδρόφιλος. Η διαδικασία αυτή θα τα προστάτευε από κάθε είδους φθορές για δέκα χρόνια.Τους προηγούμενους μήνες επισκέπτες θέλοντας να διαπιστώσουν αν οι προσόψεις των κτιρίων ήταν πραγματικές τα κλωτσούσαν ή τα χτυπούσαν με τα χέρια τους κάνοντας έτσι τρύπες στους γύψους. Η αδιαβροχοποίηση θα τα "θωράκιζε" και παρά τα χτυπήματα δεν θα πάθαιναν ρωγμές".

"Η εφάπαξ αγορά τενεκέδων λινελαίου δεν θα ξεπερνούσε τα 600 ευρώ", συνεχίζει ο Αντώνης Χαλκιάς και "δεν θα απαιτούνταν πάνω από δέκα μεροκάματα τον χρόνο για τους εργάτες που θα τα συντηρούσαν, δηλαδή επιδιορθώσεις και βαψίματα". Ωστόσο οι τοπικοί φορείς φαίνεται ότι έμειναν στον αρχικό ενθουσιασμό και τα σκηνικά εμφάνισαν σημάδια φθοράς. "Φυσικό επόμενο ήταν", έλεγε ο Αντώνης Χαλκιάς και απορούσε. "Πώς είναι δυνατόν ο δήμος να βασιστεί στην παρατήρηση του εργολάβου, ο οποίος πήγε να πάρει μια σκαλωσιά που είχε αφήσει και του φάνηκε ότι τα σκηνικά είναι επικίνδυνα;"

Ο σκηνογράφος αναφέρει ότι από τις παρατηρήσεις του εργολάβου παρασύρθηκε και η εταιρεία που είχε κάνει την εκτέλεση παραγωγής της σειράς και η οποία με τη σειρά της με επιστολή προς τη δημοτική αρχή σημείωνε ότι τα σκηνικά "κρίνονται άκρως επικίνδυνα και πρέπει να απομακρυνθούν άμεσα". Την καταστροφή πρόλαβε και την αποθανάτησε με τη φωτογραφική μηχανή του ο πολιτικός μηχανικός Κωστής Μαυρικάκης".

MERABELLO LIBRO D' ORO

http://librodoro.blogspot.com/2011/11/blog-post_24.html 


Υπέρτατος εξευτελισμός της Δημοτικής Αρχής Αγίου Νικολάου


...η λεηλασία και μεταφορά των σκηνικών του "ΝΗΣΙΟΥ" στα σκουπίδια
Σε πάνω από 300 ιστολόγια και μπλογκ στην Ελλάδα αναδημοσιεύτηκε η αποκάλυψη του MERABELLO LIBRO D' ORO!
Η νύχτα είναι ατέλειωτη, γιαυτό και ποτέ δε συναντά τη μέρα” λέει ο Σαίξπηρ στο Μάκβεθ. Εδώ, στο Δήμο Αγίου Νικολάου της Ανατολικής Κρήτης, βιώνουμε μια ατέλειωτη νύχτα, όπως αυτές που μόνο οι Εσκιμώοι που ζουν κοντά στο βόρειο Πόλο μπορούν να γνωρίζουν. Η απίστευτη αποκαθήλωση και απόρριψη των σκηνικών της πιο ποιοτικής τελεοπτικής παραγωγής που έγινε ποτέ στην Ελλάδα, αποτελεί μια απίστευτη ενέργεια και ένα αχαρακτήριστο ανοσιούργημα. Ενέργεια που εγγίζει τα όρια του ηθικού κακουργήματος. Ενέργεια που ενέχει μέσα της ολόκληρη τη νοηματοδότηση της αρχαίας ελληνικής λέξης ύβρις...
 
Οι ανεγκέφαλοι και ασήμαντοι ξυλοσχίστες της Δημοτικής Αρχής, δεν κατανόησαν ποτέ τους την αξία και το συμβολισμό αυτού του “λαχείου” που έτυχε στην περιοχή. Ποιός περιμένει άλλωστε από αδειανά πουκάμισα, να προτάξουν στήθη στον άνεμο;
 
Ποιός περιμένει από άμουσους και ανέραστους αλεξιπτωτιστές και ιππείς του καλαμιού, να αξιολογήσουν την αναταποδοτικότητα ενός δημιουργήματος που έδωσε ταυτότητα στην αηδία τους; Έκαστος, άλλωστε, εφ ώ ετάχθη. Ή, ο καθείς και τα όπλα του...
 
Στο Πάνω Χωριό της Ελούντας, τίποτα δεν θα θυμίζει πια τα αποτυπώματα ενός εξαίσιου δημιουργήματος της τέχνης και του πολιτισμού. Τα αποτυπώματα και τα ίχνη που άφησε ένα κορυφαίο δημιούργημα προβολής του τόπου και της ιστορίας, λεηλατήθηκαν από άμουσους Ούνους της ίδιας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, και μετεφέρθησαν στη χωματερή! Έτσι, τόσο απλά! Στα μπάζα, Στα σκουπίδια. Εκεί που συχνάζει και η βορβοροκοίτουσα ασημαντότητα της σημερινής δημοτικής κουστωδίας των αδειανών βαρελιών...
 
Και 'μεις μπρε ήντα θα ξανοίγουμε εδά και ήντα θα μας εκάνει παρέα επαέ;” έλεγε στο συνεργείο που έστειλε η Δημοτική βαρβαρότητα, η σχςδόν κλαίουσα αγράμματη μα πολλά αντιλαμβανόμενη γιαγιά του Πάνω Χωριού που έζησε επί μια διετία το ανέλπιστο αυτό θαύμα στο χωριό, που άνοιξε πόρτες και καρδιές για το όνειρο που υλοποιήθηκε...
 
Οι ασήμαντοι και φτηνοί σχεδιαστές αυτού του ανοσιουργήματος, να είναι σίγουροι, θα λογοδοτήσουν στην ιστορία. Οι ανύπαρκτοι και ματαιόσπουδοι θηρευτές της δημόσιας καρέκλας, οι μεταμφιεσμένοι κενόσπουδοι, που δε γνωρίζουν ότι“πολλάκις δοκεί το φυλάξαι τ' αγαθά του κτήσασθαι χαλεπότερον είναι” τέλεσαν ένα ειδεχθές και αποτρόπαιο έγκλημα. Η συστηματική άρνησή τους για τη συντήρηση των σκηνικών, που ξεκίνησε αμέσως από την αναιδή άρνησή τους για την ανάληψη των πνευματικών δικαιωμάτων που δωρεάν τους μεταβίβαζε ο τηλεποπτικός σταθμός MEGA έδειχνε ολοκάθρα που το “πήγαιναν”. 
 
Δεν φτάνουν όμως μόνον αυτά. Οι σχεδιαστές αυτού του πρωτοφανούς βδελύγματος, επιστράτευσαν και μισθωμένους δημοσιογράφους της τοπικής επικαιρότητας, για να γκαιμπελίσουν ότι με τα δημοσιεύματά μας (σ.σ. δηλ. του ιστολογίου μας...), μόνοι μας “βγάζουμε τα μάτια μας”!
 
Η ανεπιτυχής προσπάθειά τους, για να μεταθέσουν ευθύνες και ανεπάρκειες σε αποδιοπομπαίους τράγους, είναι και κωμική και τραγική. Η κοινωνία, δεν τους έχει εκχωρήσει το μονοπώλιο του δικαίωματος “στήριξης” του τόπου όπως τον ποιούν, όπως τον εκχωρούν στη βαρβαρότητά τους... Ο ιδιότυπος και βορβορώδης εντόπιος “μακαρθισμός” τους στο ανελέητο κυνήγι μαγγισών και στην υστερία τους, ως θεόσταλτοι Ηρακλειδείς, στοχοποιώντας ανθρώπους που δημοσιοποιούν τα ανοσιουργήματά τους, έχει υπερβεί τα όρια της γραφικότητας...
 
Αξίζει μόνο σαν επίλογο, να αναφέρουμε ένα από τα εκατοντάδες σχόλια που γράφτηκαν κάτω από αυτή την είδηση που αποτέλεσε πρωτοφανές μνημείο εξευτελισμού της Δημοτικής Αρχής και ΟΧΙ του τόπου: Γράφει λοιπόν ένας αναγνώστης στο ειδησεογραφικό ιστολόγιο Newsbest.gr που αναδημοσιεύτηκε η είδηση: Ο κοντόφθαλμος δήμος και δήμαρχος δεν ενδιαφέρθηκε ούτε καν για τον κόσμο που έτρεχε να επισκεφθεί την περιοχή και να την στηρίξει οικονομικά σαν τουριστικό αξιοθέατο. Αλλά τι να λέμε, σε τέτοιο κράτος ζούμε και ανεγκέφαλοι μας κυβερνάνε σε όλα τα επίπεδα. Κρίμα πάντως”.
 
Αγαπητοί φίλοι της Δημοτικής Αρχής Αγίου Νικολάου, “ένθα δέος ενταύθα και αιδώς”. Εξευτελίσατε τον τόπο μας στο Πανελλήνιο. Καληνύχτα σας...

© MERABELLO LIBRO D' ORO
 http://librodoro.blogspot.com/2011/11/blog-post_23.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου