Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΑΡΔΑΚΑ : Ο αγωγός ΤΑΡ και η γεωπολιτική ΤΑΠΑ

ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.

Ξεπερνάω τις ντόπιες δημοσιογραφικές αναλύσεις και τις ¨ζητωκραυγές¨ μέσα στην Ελληνική οικονομική εφιαλτική νύχτα που αναβάθμισαν ξαφνικά την γεωπολιτική θέση της πατρίδας μας λες
και αυτή δεν ήταν φυσικό προνόμιο της ! που ανακαλύψανε χιλιάδες θέσεις εργασίας! Και μαζί πακτωλό χρημάτων! Και την σιγουριά ότι τώρα οι Ευρωπαίοι μας έχουν ανάγκη και δεν πρόκειται να μας βγάλουν έξω από τον ¨θαυμαστό¨ κόσμο του Ευρώ!

Μην τους παρεξηγείτε, το κυβερνητικό δίδυμο εξουσίας χρειαζόταν άμεσα ένα μεγάλο σωσίβιο για να μην πνιγεί και άρπαξε αμέσως την ευκαιρία και καλά έκανε για να μην μας ¨πεθάνει¨ στα χέρια! Ανεξάρτητα αν αυτό είναι διακαής πόθος πολλών ταλαιπωρημένων πολιτών...

Το θέμα είναι αλλού και τα ερωτηματικά που αναφύονται είναι πολλά.

Μήπως η χάραξη της διαδρομής του αγωγού δείχνει μελλοντικούς στρατηγικούς σχεδιασμούς διεθνών κύκλων;
Ποιος μας διαβεβαιώνει ότι δεν θα αλλάξουν τα σύνορα καθ όλη την συνολική διαδρομή του αγωγού από την Ασία μέχρι την Ευρώπη ;
Η Τουρκία θα παραμείνει ένα ενιαίο κράτος;
Ποιος τελικά θα προσεταιρισθεί τους Αζέρους και τα πλούσια κοιτάσματα τους;
Το σίγουρο είναι ότι κάποιοι διεθνείς κύκλοι κάνουν ξανά την μοιρασιά του κόσμου και δεν υπολογίζουν τίποτε!!!

Πού βρίσκονται οι ευαίσθητοι οικολόγοι της Νέας εποχής; Να διαμαρτυρηθούν για τις αρκούδες που θα χάσουν την ησυχίας τους και τα μονοπάτια τους. Τα καημένα είναι και αυτά ζωάκια, αλλά για τα άλλα ¨ζωάκια¨ της Ελληνικής ενδοχώρας που είναι οι αγρίως χαρατσωμένοι Έλληνες ποιος πραγματικά υπεύθυνος νοιάζεται και μιλάει;

Ισχύει αληθινά ότι από εκεί που περνάνε τέτοιοι αγωγοί οι περιοχές αυτές γίνονται οικολογικές χαβούζες; Και εδώ πλέον μιλάμε για περιοχές υψηλής αγροτικής- εθνικής διατροφικής αξίας και περιοχές απαράμιλλου φυσικού κάλλους στην στενή λωρίδα της ευαίσθητης Βόρειας Ελλάδος. Ποιός εγγυάται την ασφάλεια των αγωγών σε έκρυθμες καταστάσεις και μάλιστα σε μικρές αποστάσεις με ευαίσθητα συνοριακά σημεία;

Επιτυχία θεωρείται να είμασθε οι μεσάζοντες στην μεταφορά ξένου αερίου και μάλιστα εξαρτώμενοι σε αλλότριες ορέξεις ή να γίνουμε οι κατεξοχήν παραγωγοί στην εξόρυξη δικών μας ενεργειακών πόρων και οι αποκλειστικοί διακινητές αυτών μέσω σύγχρονων οικολογικών προδιαγραφών;

Και φυσικά όλα αυτά θα μπορούσαμε να τα είχαμε κάνει πριν μπούμε στην στρατηγική κατοχή των μνημονίων που σάρωσε την κάθε ικμάδα της αναπτυξιακής ανεξαρτησίας μας και με πολιτικούς ταγούς που θα θέλαμε η καρδιά τους να ¨ευωδιάζει¨ ΕΛΛΑΔΑ.


ΟΝΕΙΡΑ ΘΕΡΙΝΗΣ ΝΥΚΤΟΣ θα μου πείτε .

Προσωπική εκτίμηση μου είναι ότι στην αιματοβαμμένη Ελληνική Θρακική- Μακεδονική- Ηπειρωτική γη ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ, την σπαρμένη με κόκκαλα ηρώων οι αγωγοί δεν έχουν μέλλον. Θυμηθείτε τι έγινε με τον αγωγό Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολη και τι δυσβάστακτες εξελίξεις επέπεσαν επί των κεφαλών μας πριν λίγα χρόνια!!

Οι παγκοσμιο- ποιητές γράφουν, σχεδιάζουν και ξύνουν το κεφάλι τους να βρούνε τρόπους τώρα που μας έχουν αποκάτω για να προωθήσουν τα στυγνά συμφέροντα τους . Αλλά δεν ξέρουν κάτι βασικό , θα το δούνε όμως σύντομα και αυτό είναι η γεωπολιτική ΤΑΠΑ που έχει βάλει το πραγματικό ΑΦΕΝΤΙΚΟ αυτού του τόπου στους υποψήφιους μελλοντικούς αγωγούς τους.

Ποιο είναι αυτό το ΑΦΕΝΤΙΚΟ; Είναι αυτό που μας χάρισε την ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ και την ΛΕΥΤΕΡΙΑ μας . Είναι αυτό που θα μας ξανά ελευθερώσει από την οικονομική σκλαβιά και θα ανατρέψει υποχθόνιους σχεδιασμούς καλά κρυμμένους στα πειραματικά εργαστήρια του αντίχριστου πνεύματος , που εφαρμόζει τακτικές σοκ και δέους στον πανανθρώπινο πολιτισμό.

Είναι αυτό το ΑΦΕΝΤΙΚΟ που θα ξεταπώσει τους στρατηγικούς- ενεργειακούς θησαυρούς της Ελληνικής Επικράτειας την κατάλληλη στιγμή για να τους μεταφέρει μαζί με το ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΙΔΕΩΔΕΣ και την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ στην καθόλα στεγνή Ευρώπη.
Τι περιμένει το ΑΦΕΝΤΙΚΟ αυτό από εμάς; Κάτι πολύ απλό να γίνουμε μεταξύ μας πραγματικοί συνάνθρωποι, να γίνουμε λεβέντες και ομολογητές πανανθρώπινων αξιών, να αποδιώξουμε από τις ζωές μας την ματαιότητα της εικονικής πραγματικότητας και να σηκώσουμε τα πνευματικά λάβαρα της ράτσας μας απαιτώντας εδώ και τώρα την πραγματική ελευθερία μας. ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ.


ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ 
ΔΡ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ
 

ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ - Ελλάδα: Η μόνη χώρα στον πλανήτη που δεν θα εισπράττει τέλη διέλευσης αγωγού Φ.Α.!

Σε πολιτικό φιάσκο που αποδίδεται στην αγωνία των επικοινωνιολόγων της κυβέρνησης να αναστήσουν το ανύπαρκτο succes story, εξελίσσεται η υπόθεση του αγωγού φυσικού αερίου TAΡ.

Βασική παράμετρος η οποία είχε αποκρυβεί και η οποία αποκαλύφθηκε χθες από το defencenet.gr και εν συνεχεία βέβαια αναπαράχθηκε από τα περισσότερα ΜΜΕ είναι ότι η κοινοπραξία δεν θα πληρώνει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ από τέλη διέλευσης από το ελληνικό έδαφος!

Την ίδια στιγμή ο South Stream που θα περνά από την τουρκική ΑΟΖ στην Μαύρη Θάλασσα θα δίνει στην τουρκική οικονομία πάνω από 100 εκατ. ευρώ ετησίως.

Είναι η πρώτη φορά παγκοσμίως που δέχεται μία κυβέρνηση να μην εισπράττει τέλη διέλευσης ενός αγωγού φυσικού αερίου, όταν όλες οι άλλες χώρες της Ευρώπης θησαυρίζουν.

Η συμφωνία και οι όροι της αγγίζουν τα όρια της απιστίας σε βάρος του δημοσίου...

Όσο για τα πραγματικά έστω έμμεσα έσοδα το ίδιο το υπουργείο Οικονομικών αναφέρει ως εκτιμήσεις το ποσό των 320 εκατομμυρίων ευρώ σε βάθος ... 15ετίας από την έναρξη λειτουργίας του αγωγού!

Δηλαδή μέχρι το 2038 (ο αγωγός θα αρχίσει να λειτουργεί και να στέλνει στην Ιταλία φυσικό αέριο το 2023) η Ελλάδα θα ειπράξει αυτά τα λεφτά και ο Α.Σαμαράς αποκαλεί "επιτυχία της 10ετίας" την συμφωνία!

Αλλά ζήτημα τίθεται και ως προς απαλλοτριώσεις. Θα πληρωθούν τα ακίνητα που θα απαλλοτριωθούν στην πραγματική τους αξία η θα είναι συμβολική η απαλλοτρίωση.

Επίσης δημιουργούνται ερωτήματα γιατί δεν κλείστηκε πριν την υπογραφή της συμφωνίας για τον αγωγό συμφωνία αγοράς του αζέρικου φυσικού αερίου σε προνομιακή τιμή έτσι ώστε να πιεστεί και η Gazprom να μειώσει την τιμή στην οποία πουλάει το φυσικό αέριο στην Ελλάδα; Τώρα είναι αργά για οποιαδήποτε ουσιαστική διαπραγμάτευση.

Η Gazprom είναι πολύ ισχυρή για να διακανονίζει αυτή τις εξελίξεις ακόμα και στην τιμή του αζέρικου φυσικού αερίου. Το πρόβλημα της Gazprom ήταν ο Nabucco όπως έχουμε ήδη αναλύσει, ο οποίος θα πλαγιοκοπούσε τον South Stream με πολύ μεγαλύτερη χωρητικότητα από μτον ΤΑΡ. Η χθεσινή δήλωση του προέδρου της Gazpom A.Mίλερ για την επιλογή του ΤΑΡ, τα λέει όλα: "Nabucco, τέλος"!

Ακόμα και φιλικά προς την κυβέρνηση μέσα ενημέρωσης, μετά τις αποκαλύψεις του defencenet.gr, παραδέχονται τις πραγματικές διαστάσεις του deal, αλλά μακάρι να περιοριζόταν στο ανύπαρκτο ή ελάχιστο οικονομικό όφελος η συμφωνία:

Ο αγωγός θα λειτουργήσει ως ένα ακόαμ μέσο πίεσης των ΗΠΑ και της Τουρκίας για μεταφορά του ισραηλινού και του κυπριακού φυσικού αερίου μέσω της Τουρκίας. Η ευθεία απόσταση από τα ισραηλινά ενεργειακά πεδία της Ανατολικής Μεσογείου μέχρι τον αγωγό TAP είναι περίπου 700 χιλιόμετρα (περιοχή της Άγκυρας) και το κόστος σύνδεσης υπολογίζεται σε 2 έως 3 δισεκατομμύρια δολάρια.

Αντίθετα, η κατασκευή ενός τερματικού σταθμού υγροποίησης φυσικού αερίου στην Ανατολική Μεσόγειο υπολογίζεται σε περίπου 10 δισεκατομμύρια δολάρια.

Εκτός αυτού θα λειτουργήσει ανταγωνιστικά στην εξαγωγή του κυπριακού και του μελλοντικού ελληνικού φυσικού αερίου προς τις ευρωπαϊκές αγορές ενέργειας;

Πραγματικά πρέπει να είναι απελπισμένοι στην κυβέρνηση για να πανηγυρίζουν για μα τέτοια συμφωνία. Να τονίσουμε ότι είναι το πρόβλημα ο ΤΑΡ, αλλά τα όσα έχουν συμφωνηθεί από την κυβέρνηση για τον ΤΑΡ που προβληματίζουν...

http://www.triklopodia.gr/
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου