Σάββατο 5 Αυγούστου 2017

Νανά Παλαιτσάκη: Ποια σημαία;




Νανά Παλαιτσάκη: Ποια σημαία;

Γράφει η Νανά Παλαιτσάκη

Ξεχειλίζει η υποκρισία, συμφωνούμε; Τον παρακολουθώ όσο μπορώ τον τραγέλαφο, ποια παιδιά και πώς μπορούν να κρατήσουν την σημαία την ελληνική στο δημοτικό.
Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι η σχολική επίδοση, έτσι όπως λειτουργεί το εκπαιδευτικό σύστημα, δεν έχει καμία σχέση με την παιδεία και την ουσιαστική μόρφωση των παιδιών.
Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι όλοι όσοι έχουν κυβερνήσει την χώρα προσπάθησαν με συντονισμένες κινήσεις και μεθόδους να ενισχύσουν το σύστημα της απόλυτης ανισότητας στην γνώση.
Τα παιδιά των ελάχιστων που πηγαίνουν στα ιδιωτικά σχολεία έχουν υπολογιστές, για να μην επιβαρύνουν την πλάτη τους με το βάρος της σχολικής τσάντας, και εκείνα τα οποία πηγαίνουν στα δημόσια σχολεία, αν είναι τυχερά να έχουν παππού ή γιαγιά με επίδοση στον αθλητισμό, μπορούν να περπατήσουν με τα χέρια ελεύθερα.
«Σκοτώνονται» για το ποια παιδιά θα κρατήσουν την σημαία! Σοβαρολογείτε τώρα; Καλέ, τι ξέρουν τα παιδιά για την σημαία και το τι συμβολίζει; Πότε μάθανε ιστορία τα Ελληνόπουλα;
Πότε πάρθηκε η απόφαση για να έχουν τα παιδιά πρόσβαση στην πληροφορία, πότε λύθηκε το πρόβλημα με τις τουαλέτες στα δημόσια σχολεία και με την θέρμανση, πότε λήφθηκαν μέτρα για να μπορούν να δουλεύουν οι μανάδες που δεν έχουν την νταντά από την Γεωργία ή την Ρωσία ή την Αλβανία για να «παραλάβει» το παιδί;
Ποιος από όσους τσιρίζουν ότι τάχα μου δήθεν η σημαία πρέπει να δίνεται στους άριστους, έχει κάνει κουβέντα με παιδιά δημοτικού, γυμνασίου ή λυκείου, για να μάθει ΑΝ η μεγάλη πλειοψηφία γνωρίζει τι ακριβώς γιορτάζει η χώρα όταν γίνεται μια παρέλαση;
Ποιος τους είπε ότι οι «άριστοι» γνωρίζουν την διαφορά μεταξύ 25ης Μαρτίου και 28ης Οκτωβρίου;
Μερικές φορές παρακολουθείς τα «μπουγαδόνερα» που πετάγονται στο ελληνικό Κοινοβούλιο και απορείς, αν οι άνθρωποι που έχουν εκλεγεί από τον λαό, ζουν στην Ελλάδα ή στην Μοζαμβίκη.
Τους πήρε ο πόνος για το ποιος μαθητής θα κρατήσει την σημαία; Ποια σημαία; Τι είναι η σημαία; Γιατί είναι γαλάζια και λευκή; Γιατί έχει σταυρό; Γιατί δεν έχει πια το κοντάρι σταυρό;
Τι σημαίνει να υπάρχει σημαία ελληνική σ’ έναν τόπο; Ποιες μάχες ήταν εκείνες που κέρδισαν οι Έλληνες και εμπόδισαν την εξάπλωση του Ισλάμ στην Ευρώπη; Γιατί ο Μέγας Αλέξανδρος είχε μαθητή τον Αριστοτέλη; Τι δίδαξε ο Αριστοτέλης στον Αλέξανδρο;
Ποιος ήταν ο πιο παλιός αναρχικός στην Ελληνική ιστορία που αντιμίλησε στον Αλέξανδρο;
Γιατί στην Ελληνική Μυθολογία υπάρχει θεός με ειδικές ανάγκες; Τι σήμαινε η Μάχη της Κρήτης για τις δυνάμεις του Άξονα; Γιατί στην Σπάρτη ονόματα στους τάφους υπήρχαν μόνο για εκείνους που έπεφταν στην μάχη και για τις γυναίκες που πέθαιναν στην γέννα;
Να το συνεχίσω; Ποιος μαθαίνει στα παιδιά σεξουαλική αγωγή; Ποιος μαθαίνει στα παιδιά οδική συμπεριφορά;
Ποιος μαθαίνει στα παιδιά τι σημαίνει μουσική ελληνική και ποιος ενδιαφέρεται να την γνωρίσουν για να την αγαπήσουν; Ποιος ασχολείται με την διάδοση της καλής φυσικής κατάστασης και της διατροφής των παιδιών; Ποιος είναι εκείνος που έχει την κατάλληλη εκπαίδευση στα ελληνικά δημόσια σχολεία ώστε ν’ αντιληφθεί αν ένα παιδί είναι κακοποιημένο ή όχι;
Ποιος νοιάζεται να μάθουν τα παιδιά να μην κακοποιούν τα ζώα, ότι πρόκειται για τα κατοικίδια και δεν είναι λούτρινα;
Η σημαία, και η σημασία της, έχει καταργηθεί εδώ και χρόνια από την συντονισμένη προσπάθεια των όσων ανακατεύτηκαν με το «εκπαιδευτικό σύστημα» προκειμένου να εκμηδενίσουν την ουσιαστική γνώση, για να μπορούν ν’ αναπαράγουν πλήθος ανθρώπων άβουλων, αμόρφωτων και απόλυτα χειραγωγούμενων, έτσι ώστε να διαιωνίζεται μια ελίτ που ελέγχει τα πάντα για να εκμηδενιστεί η όποια πιθανότητα αμφισβήτησης.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου