Θα αναφερθώ σε όλη την διαδικασία για να βοηθήσω όσους έχουν παρόμοια προβλήματα:
Μπήκα στο site της Seagate http://www.seagate.com/www/en-us/ και στην συνέχεια από το menu επέλεξα το Support and Downloads. Από εκεί επέλεξα το contact support και στη συνέχεια από το Contact us επέλεξα το Technical Support . Εκεί επέλεξα το e-mail προκειμένου να επικοινωνήσω μαζί τους και έκανα registration στο Register and Submit an Email Case χρησιμοποιώντας τα στοιχεία του δίσκου μου.
Αφού έκανα και το registration κατέληξα σε μια φόρμα υποβολής αιτήματος που την συμπλήρωσα δίνοντας όλα τα στοιχεία μαζί με μια πλήρη αναφορά του προβλήματος.
Η αντίδραση της Seagate υπήρξε άμεση. Αφού καταχώρησε το πρόβλημα και μου το γνώρισε με e-mail της μου ανακοίνωσε, με ένα επόμενο, ότι παραπέμπει το θέμα μου σε REGION MANAGER :
"Your case #00728058 has been escalated to a customer support agent. You can also log into My Cases to review or update your case.
Thank you,- Seagate Customer Support"
Dear Konstantinos Grekiotis,
Thank you for sending your Seagate E-mail inquiry.
I am going to forward your e-mail to one of our support representatives in your region who will process your request. They should respond to you shortly on this. I appreciate your patience.
If you have any additional questions, please let me know.
Best Regards,
Kris
Web: http://www.seagate.com/www/en-us/support/
Chat: http://www.seagate.com/staticfiles/support/chat/supportchat_en.html
Europe Support: http://www.seagate.com/www/en-us/about/contact_us/world_wide_contacts/contact-techsupport-emea
Asia Pacific Support: http://www.seagate.com/www/en-us/about/contact_us/contact-techsupport-apac
ref:00D0hhzl.50037jC34:ref
Μετά από μία περίπου μέρα πήρα e-mail από τον Regional Representative που με ενημέρωσε για την διαδικασία αντικατάστασης του δίσκου και την λήψη των data μέσα από τον δίσκο.
" Thank you for contacting Seagate Technology
Use this software to check if you can see the data, if you can you can purchase the software to get your data back.
Data Recovery Software:
http://services.seagate.com/diysoftware.aspx
If this software doesn't work then to be able to try to recover your data you will have to contact a Data Recovery Center. You can use this link for a data recovery services that is partner with Seagate.
https://services.seagate.com/index.aspx?lng=en-us
If you do not want to recover your data with this company you can use a different data recovery service in your country. You will have to make sure to ask them for a letter that say that they are certified to do data recovery, usually this letter is called “T1”.
You will have to send this letter along with the drive whenever you choose to replace the drive under warranty.
*All data is lost when you send the drive to Seagate, data recovery services is not part of the warranty. *
If you have any additional questions, please let me know.
Regards,
David O.
Phone: 800-732-4283 (North America)
00.800.4.SEAGATE (Europe)
1 800 759 109 (Asia, Australia and New Zealand)
Web: www.seagate.com/support/index.html
ref:00D0hhzl.50037jC34:ref "
Συμπεράσματα για να τα ακούσουν και οι τεχνικοί της εταιρείας ORBIT.
1. H SEAGATE αντικαθιστά τον δίσκο όταν βρίσκεται μέσα στην περίοδο εγγύησης.
2. H SEAGATE σου εξασφαλίζει την δυνατότητα να ανοίξεις το δίσκο και να πάρεις τα δεδομένα σου ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ (Το ακούτε κύριοι της ORBIT). Μόνη προϋπόθεση η λήψη των δεδομένων να γίνει είτε από συμβεβλημένη με την Seagate εταιρεία λήψης δεδομένων , είτε από εξειδικευμένη προς τούτο εταιρεία της επιλογής του χρήστη, που όμως θα πρέπει να συντάξει ή να συμπληρώσει ένα έντυπο τύπου Τ1.
3. Βεβαίως και όπως είναι γνωστό η SEAGATE δεν φέρει ευθύνη για την απώλεια δεδομένων.
Αφορμή για να επανέλθω στο θέμα υπήρξε ένα e-mail που έλαβα σήμερα το πρωί από κάποιον αναγνώστη που μου ζητούσε βοήθεια για τον δικό του Seagate δίσκο :
«μέσα από το ίντερνετ ψάχνοντας έπεσα στη σελίδα .πριν από λίγο διαπίστωσα ότι δεν παίρνει ρεύμα ο εξωτερικός μου δίσκος seagate free agent 1tb, και δεν "ακούγεται", (δοκιμή σε 3 υπολογιστές και με 2 τροφοδοτικά) έκανα το λάθος να χρησιμοποιήσω τροφοδοτικό στα 19volt χωρίς όμως να είναι συνδεδεμένος στον υπολογιστή... Επίσης τον άφησα στο αυτοκίνητο προχτές το βράδυ με πολύ παγωνιά, δεν ξέρω....λέω το ιστορικό μήπως βοηθήσει...θα με ενδιέφερε όποια πληροφορία προκειμένου να πάρω τα data kai kommatia na ginei o diskow.που ν α απευθυνθώ...»
Η απάντησή μου
Αγαπητέ φίλε
Δεν έχω ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις για να αποφανθώ για το πρόβλημά σου. Πιστεύω όμως ότι όλα ξεκίνησαν από το τροφοδοτικό των 19 volt που υποθέτω ότι συνέδεσες στο ρεύμα. Το ότι ο δίσκος δεν ήταν συνδεδεμένος με τον υπολογιστή θεώρησέ το σαν καλή στιγμή για σένα γιατί μπορούσες να υποστείς χειρότερα προβλήματα.
Δεν ξέρω πόσο πολύ πολύτιμα είναι τα στοιχεία σου στον δίσκο πάντως να έχεις υπόψη σου ότι το κόστος είναι πάρα πολύ σοβαρό, σε σχέση με την αξία του δίσκου, με αβέβαιο το τελικό αποτέλεσμα.
Αν θέλεις να δοκιμάσεις μπορείς να επιλέξεις κέντρο από αυτά που μου σύστησε η Seagate :
Amsterdam, EMEA Headquarters i365 (Netherlands) B.V. Tupolevlaan 09 1119 PA Schiphol-rijk The Netherlands
London facility i365, A Seagate Company Goldvale House 27 - 41 Church Street West Woking, Surrey GU21 6DH UK
Paris facility i365, A Seagate Company 19, boulevard Malesherbes 75008 Paris France
Brussel facility i365, A Seagate Company Avenue Louise 149/24 1050 Brussel Belgie
Berlin facility CityQuartier DomAquarée Karl Liebknechtstrasse 5 10178 Berlin Germany
München facility Theresienstrasse 6-8 80333 München Germany
Ή μπορείς να δώσεις στην αναζήτηση (search) του GOOGLE την φράση : ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΚΛΗΡΩΝ ΔΙΣΚΩΝ και θα σε οδηγήσει σε ειδικά service στην ΕΛΛΑΔΑ για να επιλέξεις. Αν έχεις κάτι νεώτερο σχετικά με την ανάκτηση και το κόστος ανάκτησης θα ήταν ενδιαφέρον να ενημερωθούμε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου