Translate -TRANSLATE -

Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

ΔΥΟ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΣΤ



Όποτε το κλίμα βαραίνει στο blog αυτό η καλή μου φίλη Τατιάνα στέλνει κάτι πιο ελαφρό και δροσερό. Διαβάστε λοιπόν τα παρακάτω δύο ανέκδοτα και εξασκηθείτε με το test αντίδρασης σε περίπτωση ατυχήματος που μου έστειλε.



Η ΞΑΝΘΙΑ ΚΑΙ Ο ΝΤΑΛΙΚΕΡΗΣ




Στην εθνική η ξανθιά έχει γκαζώσει τη Φερράρι της κι επειδή δεν ήταν καθόλου δύσκολο κατάφερε να εξοργίσει ένα φορτηγατζή, που μετά βίας κατάφερε να συγκρατήσει το φορτηγό του και να μην τουμπάρει.

Έξαλλος εκείνος βγαίνει και πηγαίνει στην ξανθιά, που μιας και σταμάτησε βρήκε την ευκαιρία να διορθώσει το μακιγιάζ της.

"Βγες έξω τώρα αμέσως!" της ουρλιάζει ενώ της αρπάζει το κραγιόν από το χέρι και ζωγραφίζει έναν κύκλο στην άσφαλτο.

"Μπες εκεί μέσα και μην το κουνήσεις γιατί χάθηκες!" την απειλεί με άγριο ύφος.

Πράγματι η ξανθιά υπακούει και πηγαίνει και στέκεται όρθια μέσα στον κύκλο, ενώ εκείνος αρχίζει μανιασμένος να της ξεσκίζει τα δερμάτινα καθίσματα.

Αλλά επειδή αυτό δεν του αρκεί πηγαίνει στο φορτηγό, παίρνει ένα λοστό κι αρχίζει να κοπανάει τη λαμαρίνα.

Η ξανθιά στον κύκλο χαμογελάει.

Αυτός την κοιτάζει και γίνεται ακόμα πιο έξαλλος. Πηγαίνει στο φορτηγό, παίρνει ένα δοχείο με βενζίνη το αδειάζει πάνω στο αυτοκίνητο κι ετοιμάζεται να το κάψει.

Η ξανθιά έχει ξελιγωθεί στα γέλια.

Ο φορτηγατζής τρελαίνεται.

-"Γιατί γελάς μ..ή;" της λέει άγρια.

-"Γιατί...." λέει ξεκαρδισμένη η ξανθιά, "όταν εσύ δεν κοίταζες, εγώ πάταγα έξω από τον κύκλο!!!!!!!!!!!"




Ο ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΧΗΡΑ


Η κυρία καλεί τον υδραυλικό να της αλλάξει τους σωλήνες στο μπάνιο. Ο υδραυλικός τελειώνει τη δουλειά και η κυρία τον ρωτά πόσο κάνει..

-»200 ευρώ. κυρία μου. Ήταν μεγάλη ζημιά»
-»Δεν έχω τόσα χρήματα» απαντά η κυρία «Σε παρακαλώ κάνε μου μια καλύτερη τιμή!»
-»Δε γίνεται, κυρία. Αν δε μου δώσει τα 200 ευρώ μου θα σε κάνω μήνυση
-»Σε παρακαλώ κόψε μου κάτι κι από μένα ότι θες»
Την κοιτάζει ο υδραυλικός από πάνω μέχρι κάτω. Ήταν πολύ όμορφη και χυμώδης.
-»Εντάξει, θα μου δώσεις 100 ευρώ αλλά θα μ’ αφήσεις να σου τον ακουμπήσω λίγο»
-»Σ’ ευχαριστώ. Λίγο όμως, ε;»
Αφού συμφώνησαν, ξαπλώνουν στο κρεβάτι και ο υδραυλικός πράγματι τον ακουμπάει λίγο.
-»Μόνη σου μένεις;» ρωτάει ο υδραυλικός την κυρία.
-»Όχι, με τα παιδιά μου» λέει αυτή.
-»Σώωπα!» λέει ο υδραυλικός δήθεν έκπληκτος και βρίσκει ευκαιρία να σπρώξει λίγο πιο μέσα.
-»Και πόσα παιδιά έχεις;»
-»Δυο. Ένα αγόρι και ένα κορίτσι»
-»Σώωωπα!» ξανάλεει ο υδραυλικός ….. πιο έκπληκτος και σπρώχνει λίγο πιο μέσα.
-»Και πόσο χρονών είναι τα παιδιά σου;»
-»Ο γιός μου 22 και η κόρη μου 19″
-»Σώωωωπα!» λέει ο υδραυλικός πολύ έκπληκτος και σπρώχνει ακόμα λίγο.
-»Aντρα έχεις;»
-»Όχι. Έχει πεθάνει»
«Σώωωωωωωπα!» και σπρώχνει κι άλλο.
-»Κι από τι πέθανε;»
-»Από AIDS
-»Ωώωωωωωωωπα!

(http://pswnio.gr/archives/7484#more-7484)


Έλεγχος αντανακλαστικών...

Τα στατιστικά στοιχεία για την οδήγηση αναφέρουν -μεταξύ άλλων- ότι ο μέσος χρόνος αντίδρασης των οδηγών είναι 0,75 δευτερόλεπτα ή, αλλιώς, το μήκος ενός αυτοκινήτου για κάθε 15 χλμ την ώρα.

Δοκίμασε με το παρακάτω τεστ το δικό σου μέσο χρόνο αντίδρασης. Πρόσεξε όμως!! Μπορεί να κολλήσεις!!
Κάνε click στο παρακάτω link και . . . καλή τύχη!!!


Reaction Test

Ευχαριστώ Τατιάνα

Δεν υπάρχουν σχόλια: