Translate -TRANSLATE -

Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

ΜΑΡΙΟΝ ΜΙΝΤΣΗ : ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ;;;




ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΣΑΛΟΝΙ

ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ;;;

Της ΜΑΡΙΟΝ ΜΙΝΤΣΗ

Το παν λοιπόν ''τη σήμερον ημέρα'', είναι να γίνεις <Ο>.
Γιατί...έτσι και γίνεις <Ο>
Γαλλοφέρνεις το ''μερσί'' από κοντά και το ''παρντόν'' και όλοι υποκλίνονται σ΄ αυτό το αιωρούμενο φτερό.

Πάντα ατσαλάκωτος, κορδωμένος και σινιέ, με μια τσατσάρα ανά χείρας να χτενίζει το ξιπασμένο του τσερβέλο..
Που και που, του ρίχνει και αφρό, μπας και κατεβάσει ψείρες, να το πληρώνουνε οι άλλοι με χρυσό.
Με το φρύδι ανεβασμένο, το μαλλί στο μάτι του πεσμένο και το στόμα ανοιχτό.
Αυτό...ποτέ δεν κλείνει. Συνεχώς ανοιγοκλείνει για να ξερνάει εξυπνάδες και ότι του κατέβει στο κλούβιο του νιονιό.
Και καθ΄ ότι από επάγγελμα, είναι ελαφρώς απατεών, τάζει όνειρα και προσφέρει εφιάλτες, έτσι καθώς με έπαρση σε καθηλώνει, με το...

ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ;

Το ένα ''εγώ'' κρύβει την ανυπαρξία του. Το άλλο, αυτό που εξυψώνει το ανήθικό του ηθικό και το τρίτο που δηλώνει...<Ο>, αυτός ο κύριος τίποτα, με ολίγη από ''κάτι''.
Όσο πιο άφραγκος, τόσο δηλωσίας, ενώ η μοναδική του ιδιοκτησία, είναι η μυθομανία.
Έχει και πειθώ που ξεμυαλίζει και το πιο ξύπνιο θηλυκό μέσα στο ΙΝΒΟΧ.
Έχει, λέει κι αλυσίδα μάρκας εκλεκτής, όταν δεν είναι μάρκας...φυλακής.

Μα δεν βαριέσαι! Αυτός ο ''μάρκα μ΄έκαψες'' ανήρ...μόλις βγει απ΄του ξεπεσμού
του την απάτη, φτου κι απ΄την αρχή...
Με το κεφάλι άδειο και την αδειοσύνη στην ψυχή λαμποκοπά απ΄έξω, ενώ από μέσα του κοχλάζει η Απώλεια της Ντροπής.

Είναι όμως...<Ο>, αυτό το ολοστρόγγυλο μηδενικό.
Ένα <Ο>... που ετάφη από τώρα ζωντανό.

Πίνακας: ΤΙΣΙΑΝΟΣ ''πορτραίτο αντρικό''
 
facebook/ Marion Mintsi

Δεν υπάρχουν σχόλια: